וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רמייה קרייסברג עשוי להצטרף עוד העונה

הסנטר היהודי של מכללת נורת'ווסטרן (22, 2.08 מ'), ששיחק בעברו בנבחרת העתודה, עשוי לחזק את הסגל של הצהובים במקומו של בן אלטיט. במקביל נמשכים החיפושים אחרי שחקן פנים זר

one

האם מכבי תל אביב קרובה לצרף מתאזרח שלישי לסגל שלה? לוואלה! ספורט נודע היום (חמישי) שהצהובים בודקים אפשרות לצרף בקרוב את הסנטר היהודי ג'רמייה קרייסברג, ששיחק בנבחרת העתודה בשנת 2011. השחקן עוד משחק במדי אוניברסיטת נורת'ווסטרן, אליה הגיע השנה אחרי שלוש שנים באוניברסיטת ייל היוקרתית, אך לא מקבל דקות משחק ועשוי לעזוב את הקבוצה בשלב מוקדם. אם יחליט לא להגיע העונה למכבי, הסיכויים כי יצטרף בעונה הבאה גבוהים. אם יגיע, קרייסברג ישלים את הסגל במקומו של בן אלטיט, שביקש לא להיכלל בסגל וישחק עד לסיום העונה רק עם עירוני רמת גן. במקביל מכבי מחפשת שחקן זר גבוה במקומו של אלכס מאריץ', כשמועמדותו של מרכוס סלוטר, שחקנה של ריאל מדריד, נמצאת כעת בעדיפות נמוכה.

קרייסברג (22, 2.08), יליד ניו יורק, רשם עונת בכורה לא רעה בייל בעונת 2010/11 עם 7.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים מה שהוביל אותו להיות חלק מנבחרת העתודה לאליפות אירופה דרג ב' בבוסניה, שם היה אחד השחקנים המובילים של הנבחרת כשרשם 12.3 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע. בעונת 2011/12 הפך לשחקן חמישייה בייל ורשם 7.8 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק, אלא שבעונה שלאחר מכן מעמדו ירד, גם בשל פציעה שעבר בקיץ שבעקבותיה פספס את משחקי נבחרת העתודה. את העונה שעברה פספס קרייסברג במלואה בשל פציעה, והחליט לא לצאת לכדורסל מקצועני אלא לנסות את מזלו בשנה נוספת במכללות, הפעם במדי מכללת נורת'ווסטרן, אך בשמונה משחקים עד כה קיבל רק 5.3 דקות בממוצע ורשם 0.4 נקודות וריבאונד אחד.

מכבי תל אביב תארח הערב את מלאגה במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים הראשון של היורוליג. המשחק לא משמעותי עבור הצהובים, שכבר הבטיחו את המקום השני בבית ואת מקומם בבית ה' בטופ 16, ובתום המחזור, מחר בערב, תדע מכבי מי יהיו שבע הקבוצות הנוספות שיתחרו עמה על המקום בשלב ההצלבה.

"משחק מקדים": האם שחורציאניטיס גמר את הסוס במכבי?

הכירו את אנדרו גאודלוק, ה-MVP של היורוליג עד כה

הכדורסלן האמריקאי ג'רמייה קרייסברג. AP
עוד מתאזרח בדרך? קרייסברג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully