וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מחוץ לסגל מכבי תל אביב לחצי גמר גביע הטוטו

16.12.2014 / 22:09

פאקו החליט להעניק מנוחה לכוכב האלופה לקראת המשחק מול הפועל חיפה (רביעי, 21:00, 5+ לייב). אחרי עשרה חודשים: יצחקי חוזר לסגל ועשוי לקבל דקות. מגרלשווילי ודג'אני ינוחו אצל עטר

one
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
הפעם לא יהיה פיו פיו. זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי לא יהיה בסגל מכבי תל אביב למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה (רביעי, 21:00, ישיר בספורט 5+ לייב). מאמן האלופה פאקו אייסטרן החליט לאפשר לזהבי מנוחה וכך גם לשחקנים נוספים כמו גל אלברמן ואיתן טיבי. לעומת זאת, מי שכן ייכלל בסגל לראשונה זה זמן רב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הוא ברק יצחקי. יצחקי יחזור לסגל בדיוק עשרה חודשים אחרי הפציעה הקשה שספג בברכו.

גם חואן פאבלו וראדה פריצה ייעדרו, אם כי אצל השניים מדובר בפציעות ולא במנוחה יזומה מצד המאמן. ברק לוי יפתח בין הקורות ועל הספסל יישב חביב אוחיון בן ה-16, אחרי שמכבי תל אביב קיבלה היתר מיוחד מבית הדין העליון לשתפו עקב פציעתו של חואן פאבלו והעובדה ששוער המשנה סהר חסון נמצא בטירונות.

קרלוס גרסיה, שלא שותף בשבת מול הפועל פתח תקוה, אמור לחזור למרכז ההגנה וגם עדן בן בסט אמור לפתוח באחד עשר.

שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים, ברק יצחקי. קובי אליהו
סוף סוף חוזר. ברק יצחקי/קובי אליהו

בינתיים, בהפועל חיפה השלימו את ההכנות למשחק גביע הטוטו, כשנראה שראובן עטר לא מתכוון לעשות שינויים מרחיקי לכת. מי שצפויים לקבל מנוחה הם חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני וסטיבן כהן. אורן ביטון, טאדאס קיאנסקאס ואור אוסטווינד צפויים לחזור להרכב. ראובן עטר מתלבט גם אם לעלות עם שני חלוצים או אחד.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 2100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully