וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה ניצלה מהפסד וסיימה כאלופת הסיבוב

איינוגבה נכנע אחרי 622 דקות ללא ספיגה, אבל גיל יצחק קבע 1:1 בתוספת הזמן מול נצרת עילית. הפער גדל לשלוש נקודות בעקבות הפסד 1:0 של קרית גת להפועל ירושלים. 0:1 להפועל רמת גן בדרבי, ויינשטיין התפטר מהכח

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 הדרמטי בין מכבי הרצליה לבני לוד

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם דרמה גדולה, כאשר המוליכה בני יהודה חילצה 1:1 בתוספת הזמן בנצרת עילית והגדילה את הפער בפסגה לשלוש נקודות, בעקבות הפסדה המפתיע של עירוני קרית גת 1:0 להפועל ירושלים. הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את הכח עמידר רמת גן בדרבי וברחה מהקו האדום, כשגם הפועל עפולה התאוששה מהתקופה הרעה עם 0:1 ברמת השרון.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
הרצף נקטע. דלה איינוגבה/ברני ארדוב

הפועל נצרת עילית - בני יהודה 1:1

דלה איינוגבה ספג שער ראשון אחרי 622 דקות ובני יהודה הייתה קרובה להפסד מפתיע, שני העונה בליגה וראשון מאז ספטמבר, אבל ניצלה ברגע האחרון. המשחק החל באיחור של כרבע שעה בגלל פקקים שעיכבו את הגעת האורחת והשופטים והופסק לכמה דקות (בסביבות הדקה ה-70) בגלל הפסקת חשמל, אחרי ששחקניו של יוסי אבוקסיס לא הצליחו לכבוש מול רון שושן ובדקה ה-57 הופתעו על ידי וויליאם אווסו שכבש לזכות המארחים. בני יהודה הבינה שרצף ששת הניצחונות בליגה ייקטע, אבל בתוספת הזמן הארוכה (בגלל הפסקת החשמל) השיג גיל יצחק את השוויון הדרמטי עם שערו הראשון העונה. היורדת מליגת העל היא אלופת הסיבוב, עם 12 משחקים רצופים ללא הפסד.

עירוני קרית גת - הפועל ירושלים 1:0

למזלה של בני יהודה, השנייה בטבלה כשלה עוד יותר והותירה אותה לבד בפסגה. קרית גת חסרת המגרש הביתי אירחה באצטדיון ברמלה, בו הפסידה בתחילת העונה לבני לוד. הפעם, הפועל ירושלים הצליחה להפתיע אותה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ובלי מאמן קבוע. חיים בן דוד עמד על הקווים במקום סלמן עמר שהתפטר, ובדקה ה-75 ראה את נבו מזרחי כובש שער ניצחון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליאור זדה מאמן עירוני קרית גת. ניב אהרונסון
הפסיד לקבוצת נעוריו. ליאור זדה/ניב אהרונסון

הפועל רמת גן - הכח עמידר רמת גן 0:1

ניצחון שלישי ברציפות לאורדונים, שהפעם חגגו בווינטר על חשבון היריבה העירונית ונמלטו לראשונה העונה מהקו האדום עם התקדמות למקום ה-13 בטבלה. הפועל רמת גן שלטה בדרבי ובדקה ה-72 השיגה את המגיע לה, כשהמחליף אלמוג בוזגלו, אחרי שלוש דקות בלבד על המגרש, הכניע את יוסי גינזבורג עם שערו הרביעי העונה בליגה וסידר עוד שלוש נקודות לדני גולן. הכח עמידר איבדה את ידין זריס בכרטיס אדום (87) ונותרה אחרונה בטבלה, עם 10 נקודות בלבד ושישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים. בעקבות התוצאה החליט רונן ויינשטיין להתפטר מתפקידו כמאמן הכח.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:0

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הפועל עפולה חזרה למסלול עם שלוש נקודות ברמת השרון שהקפיצו אותה למקום החמישי בטבלה בתום הסיבוב. רמת השרון נחלה הפסד שני ברציפות, כשנכנעה לשער של עמיר אבלס בדקה ה-54.

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
שלוש דקות על המגרש הספיקו. אלמוג בוזגלו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully