וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו קינגס: ג'ורג' קארל מועמד להחליף את מייקל מאלון

בארצות הברית מעריכים כי המאמן ששיפר כמעט כל אספט סטטיסטי בקבוצה פוטר משום שבמועדון רוצים לשחק בקצב התקפי יותר, ולא צופים לטיי קורבין קדנציה ארוכה. גם ויני דל נגרו על הפרק

מאמן סקרמנטו קינגס מייקל מאלון. Christian Petersen, GettyImages
מהלך תמוה. מאלון/GettyImages, Christian Petersen

על פניו, פתיחת העונה של סקרמנטו לא היתה רעה כלל. עם מאזן של 13:11 הקינגס רחוקים חצי משחק בלבד מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף, ובכל זאת הנהלת הקבוצה בחרה לפטר את המאמן מייקל מאלון, וכעת בארצות הברית מנסים להבין מדוע. יש לציין שעם דמרכוס קאזינס, שהחמיץ את תשעת המשחקים האחרונים בשל פציעה, המאזן של הקינגס עומד על 6:9, ובהשוואה לעונה שעברה הם השתפרו כמעט בכל אספקט סטטיסטי.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, בעלי הקבוצה ויווק רנדיב רצה שהקבוצה תשחק בסגנון מהיר יותר, והג'נרל מנג'ר פיט ד'אלסנדרו, שעבד בשתי קבוצות שונות ששיחקו כך (גולדן סטייט של דון נלסון ודנבר של ג'ורג' קארל) תמך ברצון הזה. לא פחות תמוה: מחליפו הזמני של מאלון הוא טיי קורבין, שלא ידוע בשל סגנון האימון ההתקפי שלו, וכשל ביוטה אשתקד.

הבעלים של סקרמנטו קינגס ויווק ראנדיב. Thearon W. Henderson, GettyImages
בעלים קפריזי משהו. רנדיב/GettyImages, Thearon W. Henderson

הפרשנים בארצות הברית משוכנעים שגם ימיו של קורבין בתפקיד ספורים, ושבהנהלה מעוניינים במאמן בעל שם, כשהמועמד המוביל כעת הוא ג'ורג' קארל. שם נוסף שהוזכר בהקשר הזה הוא ויני דל נגרו, שאימן בעבר את שיקגו והקליפרס.

"למאלון לא היה סיכוי מלכתחילה", נכתב ב'סקרמנטו בי'. "לנישואים הללו לא היה צ'אנס להחזיק מעמד. בסופו של דבר, הבוסים רצו לשכור אנשים משלהם, זו המציאות בעולם האמיתי ובספורט המקצועני. למרות הקשיים לאחרונה, אפילו השחקנים שלא הסכימו עם החלטותיו, כיבדו אותו. הוא לא איבד את חדר ההלבשה.... דמרכוס קאזינס הפך שחקן טוב ובוגר יותר תחת הדרכתו של מאלון".

ומה כל זה אומר על עומרי כספי? כמובן שקשה לדעת. מאלון העריך מאוד את האנרגיות שמביא הישראלי לקבוצה, ועד הפציעה שהשביתה אותו מהמשחקים האחרונים, העניק לו בממוצע 18.6 דקות למשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ורג' קארל מאמן דנבר נאגטס. AP
יחזור לליגה אחרי הפיטורים מדנבר? קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully