וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בסקרמנטו: המאמן מייקל מאלון פוטר תפקידו

למרות פתיחת העונה הטובה, זעזוע בקבוצה של עומרי כספי: המאמן עוזב את תפקידו, בניגוד לכל ההערכות, אחרי ש"לא עמד בציפיות הבעלים". כספי, שזכה לאמון של מאלון, ישחק כעת תחת טיי קורבין

מאמן סקרמנטו קינגס מייק מאלון. AP
אכזבה אישית גם לכספי. מאלון/AP

הפתעה בסקרמנטו: הקינגס החליטו לפטר הלילה (שני) את מאמן הקבוצה מייקל מאלון, וזאת בניגוד לכל הציפיות וההערכות, במהלך שלא נשלח לגביו שום רמז מקדים.

הפיטורים מפתיעים במיוחד לאור פתיחת העונה הטובה של סקרמנטו, שהחלה את העונה עם מאזן 5:9 והייתה אחת ההפתעות הנעימות של הליגה. מאלון אף הצליח להפוך את דמרקוס קאזינס לאחד הסנטרים הטובים ב-NBA, נהנה מחיבור חיובי עמו וניצל היטב את הפוטנציאל של השחקן הכישרוני שבעבר נחשב לבעייתי.

על אף שהקינגס חוו נפילה בשבועות האחרונים ורשמו שמונה הפסדים בעשרת משחקיהם האחרונים (בעיקר בגלל היעדרותו של קאזינס הפצוע בתשעת המשחקים האחרונים) וירדו למאזן 13:11 - עדיין הקבוצה רשמה יכולת טובה ונמצאת במגמת שיפור.

על פי העיתונאי אדריאן ווז'רנובסקי מ-yahoo, "על אף שכוכב הקבוצה דמרקוס קאזינס החמיץ את תשעת המשחקים האחרונים, מאזן הניצחונות-הפסדים של מאלון לא עמד בציפיות הבעלים". עוזר המאמן טיי קורבין, שלא הרשים כמאמן ראשי ביוטה, יחליפו בינתיים בתפקיד.

מאלון מונה לתפקיד בתחילת העונה שעברה, אחרי עונת 2013, ומאז עמד על מאזן של 67:39. ב-ESPN דווח ש"לא נרשמה תקרית מיוחדת" בין מאלון לבעלים, אבל ההנהלה "ציפתה ליותר". הקינגס ישחקו ביום שלישי בלילה בבית מול אוקלהומה סיטי, שצמודה אליהם במקום העשירי במערב. הקינגס לא העפילו לפלייאוף מאז 2005/06.

כידוע, מאלון הביע אמון בעומרי כספי מאז פתיחת העונה, החמיא לו ושיבח אותו, ובעיקר העניק לישראלי דקות ארוכות על הפרקט, גם ברגעי ההכרעה, עד לפציעה של כספי שמנעה ממנו לשחק במשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully