וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ראסינג קלוב זכתה באליפות ראשונה מאז 2001

הקאמבק החלומי של דייגו מיליטו הושלם, כשריקי סנטוריון (49) כבש את שער האליפות ב-0:1 על גודוי קרוס ונתן את האות לחגיגות הגדולות באבז'אנדה. ריבר פלייט תסתפק בסודאמריקנה אחרי 0:1 על קילמס

דייגו מיליטו (מימין) סבסטיאן סאחה שחקני ראסינג קלוב עם תואר האליפות. AP
עשה את זה ב-2001 וגם ב-2014. דייגו מיליטו מניף עם סבסטיאן סאחה/AP

לראשונה מאז 2001, ראסינג קלוב היא אלופת ארגנטינה. רגע לפני המעבר לליגה שתכלול 30 קבוצות, נחתמה הלילה (בין ראשון לשני) עונה נהדרת, בסיומה הקפטן דייגו מיליטו הניף תואר לעיני הקהל הביתי אחרי 0:1 על גודוי קרוס. ריבר פלייט ניצחה בחוץ 0:1 את קילמס, אך סיימה כסגנית (39 נקודות לעומת 41 של ראסינג) ותתנחם בזכייה בסודאמריקנה.

ריקי סנטוריון שחקן ראסינג קלוב. רויטרס
כובש שער האליפות. ריקי סנטוריון חוגג/רויטרס

ראסינג קלוב - גודוי קרוס 0:1

אחרי 13 שנה, "לה אקדמיה" שוב אלופת ארגנטינה. ריצה מדהימה של 31 נקודות מתוך 36 אפשריות, כולל שישה ניצחונות רצופים על האפס בשבועות האחרונים, העניקה לראסינג קלוב את האליפות השמינית בתולדותיה. דייגו מיליטו, השריד היחיד מהתואר הקודם ב-2001, זכה לעשות זאת הפעם כקפטן וכסמל הגדול, והפך לשחקן הראשון זה כמעט 50 שנה שזוכה בשני תארים עם הקבוצה.

גודוי קרוס הלחיצה את 60 אלף הצופים בסילינדרו והשוער סבסטיאן מוז'אנו תסכל את שחקני ראסינג, אך בדקה ה-49 הר הגעש התפרץ. גסטון דיאס הגביה מצד ימין ומצא את ראשו של ריקי סנטוריון, שנגח כדור מדויק והכניע את מוז'אנו. גם ניסיון הרחקה של שחקן אורח לא מנע מהרשת לרעוד ומהקהל להשתולל ביציעים. סנטוריון, שיצא לאירופה לפני יתר הילדים בדור המוכשר של ראסינג (לוסיאנו וייטו, רודריגו דה פול, ברונו סוקוליני ולואיס פאריניה) וכבר הספיק לחזור, נכנס לדפי ההיסטוריה ככובש שער האליפות. השוער סבסטיאן סאחה דאג לשמור על היתרון וקבע שיא קריירה של 583 דקות ללא ספיגה (43 הדקות האחרונות ב-1:1 מול אולימפו וכל ששת המחזורים מאז).

קילמס - ריבר פלייט 1:0

המיז'ונריוס עשו את שלהם עם ניצחון חוץ, אבל נפרדו מתואר האליפות ויצטרכו להסתפק רק בגביע סודאמריקנה בעונת הבכורה הנפלאה תחת שרביטו של מרסלו גז'ארדו. האורוגוואי קרלוס סאנצ'ס כבש שער נהדר עם טיל לחיבורים ברגל שמאל בדקה ה-82 ומנע תיקו מאופס ראשון בהיסטוריה בין קילמס לריבר פלייט, אבל לצערו התוצאה מאבז'אנדה לא שירתה את קבוצתו. המשחק הופסק לפני סיומו החוקי בשל הימצאותם של אוהדי ריבר על הגדרות, אך התוצאה אושרה.

* מיגל אנחל רוסו מונה למאמנה החדש של ולס סארספילד, שנפרדה מטורו פלורס. עבור רוסו, שהתפטר מרוסאריו סנטרל, תהיה זו קדנציה שנייה כמאמן ולס.

עוד באותו נושא

לנשק את הסמל: דייגו מיליטו חזר הביתה כדי להיות הסמל של ראסינג

לכתבה המלאה
תמונת האליפות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully