וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ספגה הפסד שני ברציפות בניו אורלינס, גל מקל לא שותף

הקאבלירס קיבלו בחזרה את לברון ג'יימס שקלע שיא עונתי של 41 נקודות, אבל הציגו הגנה חלשה בהפסד 119:114, למרות שאנתוני דייויס נפצע ושיחק רק 7 דקות. הרכז הישראלי של הפליקנס נותר על הספסל לראשונה מאז הגעתו

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
צעד אחורה בהגנה. דיוויד בלאט/AP

מאזן: 9:13 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: נגד שארלוט בבית, בלילה שבין שני לשלישי (2:00)

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 41 נקודות, קיירי אירווינג 17 ו-7 אסיסטים, קווין לאב 21 ו-7 ריבאונדים

11 חודשים אחרי הדרבי הישראלי הראשון ב-NBA שהפגיש אשתקד את עומרי כספי וגל מקל, קיבלנו תקדים נוסף מתוצרת כחול לבן בליגה הטובה בעולם כשדיוויד בלאט פגש לראשונה את מקל במדי היריבה, אלא שהדרבי הישראלי לא התממש, בשל העובדה שמקל סופסל לאורך כל 48 הדקות בניצחון ניו אורלינס שלו 114:119 על קליבלנד של בלאט. אחרי שזכה למנת דקות סבירה בארבעת משחקיו הראשונים בפליקנס, מקל לא ראה פרקט כלל דווקא במשחק הפיקנטי מבחינתו מול המאמן הישראלי, כשמונטי וויליאמס השתמש בג'ימר פרדט ואוסטין ריברס כמחליפים של הרכז הפותח ג'רו הולידיי.

גם מבחינת בלאט המשחק הסתיים באכזבה, עם הפסד שני ברציפות מאז רצף שמונת הניצחונות של הקאבלירס. הקבוצה העייפה של בלאט אומנם שיחקה בפעם הרביעית בחמישה ימים והשביעית ב-11 הימים האחרונים, אבל קיבלה בחזרה את לברון ג'יימס. קינג ג'יימס שהחמיץ את ההפסד באוקלהומה סיטי אתמול בשל כאבים בברכו צלף שיא עונתי של 41 נקודות אבל לא הצליח להושיע את קבוצתו למרות העובדה שאנתוני דייויס שיחק רק 7 דקות לפני שנפצע, והקאבס יתנחמו כעת בשלושה ימי מנוחה לפני שיחזרו הביתה למשחקה הבא מול ההורנטס.

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
השווה שיא עונתי וירד מנוצח. לברון ג'יימס/GettyImages

ניו אורלינס (11:11) - קליבלנד (9:13) 114:119

לברון הסיר במהירות כל סימן לחלודה עם פתיחה טובה, אבל הפליקנס בהנהגת טייריק אוונס קלעו באחוזים מצוינים גם אחרי שאנתוני דייויס ספג מכה בחזהו וירד לספסל אחרי 7 דקות בלבד, והרבע הראשון הסתיים ב-33:33. ברבע השני הקפיץ טריסטן תומפסון את הקאבס ל-33:37, אך בדיעבד זה היה הפרש השיא של האורחים כשג'ימר פרדט, הצלף הצעיר שמתקשה למצוא את מקומו בסגל של הפליקנס, הבליח עם שתי צליפות רצופות שאיזנו ל-37:37, ודקות טובות של ריאן אנדרסון הורידו את המקומיים ביתרון 59:64 להפסקה.

ברבע השלישי הפליקנס העלו הילוך עם מפגן שלשות של אנדרסון, וברחו ליתרון השיא שלהם שעמד על 78:97 עשר דקות לסיום, לפני שריצת 4:15 של קליבלנד החזירה אותם לעניינים עם פיגור 106:99 בלבד, כשקיירי אירווינג מתגבר על פתיחה איומה ומראה סוף סוף מה הוא יודע. שאוונס והולידיי עצרו את המומנטום והשאירו את הניצחון בביג איזי, ושתי שלשות מאוחרות של ג'יימס ג'ונס רק גרמו לתוצאה הסופית להיראות גרועה פחות מבחינת האורחים.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "לא עשינו עבודה מתקבלת על הדעת בהגנה מבחינה אינדיבידואלית"

לכתבה המלאה
אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
הסתדרו בלעדיו. אנתוני דייויס/GettyImages

סטטיסטיקה

יום אחרי שקלעו ב-36.5% מהשדה מול הת'אנדר, הקאבס שיפרו את מאזנם ל-49.4%, אבל איפשרו לפליקנס לקלוע ב-55.7%, כולל 12 מ-28 מחוץ לקשת. הקבוצה של בלאט ניצלה את פציעתו של דייויס כדי להשיג יתרון בריבאונד (39:40), ורשמה יתרון גם ביחס האסיסטים-איבודים עם 22 ו-6 לעומת 21 ו-7 של יריבתה, אבל עדיין ירדה מנוצחת.

לברון השווה את שיאו העונתי עם 41 נקודות ועשה זאת באחוזים נהדרים (17 מ-24 מהשדה, כולל 2 מ-2 לשלוש, 5 מ-8 מהקו), והוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-38 דקות. אירווינג ששיחק 39 דקות יממה אחרי שנפצע בברכו בהתנגשות עם ראסל ווסטברוק החטיא את תשע הזריקות הראשונות שלו אך התעשת וקלע את כל 17 הנקודות שלו (7 מ-19) ברבע האחרון, וסיים עם 7 אסיסטים ורק 2 איבודים. לאב שיחק לא פחות מ-43 דקות, ורשם 21 נקודות (5 מ-11, כולל 1 מ-5 לשלוש) ו-7 ריבאונדים. דיון ווייטרס שיחק רק 10 דקות ויצא בשל כאבי בטן, מתיו דלאבדובה שכיכב אתמול כשפתח במקום לברון לא קלע (0 מ-5) ב-24 דקות.

בניו אורלינס דייויס הספיק לקלוע 8 נקודות (4 מ-4) לפני שירד לחדר ההלבשה ולא חזר, אוונס חיפה עליו עם 31 נקודות (13 מ-24) ו-10 אסיסטים, אנדרסון סייע לו עם 30 נקודות והשווה שיא קריירה של 8 שלשות מ-14 ניסיונות. הולידיי רשם 16 נקודות ו-8 אסיסטים, עומר אשיק תרם 9 ו-14 ריבאונדים.

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס מול עומר אשיק שחקן ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
43 דקות על הפרקט. קווין לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully