וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא עשינו עבודה מתקבלת על הדעת בהגנה מבחינה אינדיבידואלית"

מאמן קליבלנד ביקר את שחקניו אחרי ההפסד בניו אורלינס: "לא הצגנו שום אגרסיביות או פיזיות", והכתיר את ההשתקה של קצין העיתונות של הקאבס כמהלך ההגנתי הטוב של הערב. לברון, שקלע 41 נקודות: "יהיה נחמד לקבל כמה ימי חופש"

דיוויד בלאט קיווה לפגוש הלילה (בין שישי לשבת) לראשונה בקריירת ה-NBA שלו יריב ישראלי בדמותו של גל מקל, אבל רכז הפליקנס לא זכה לעלות לפרקט בניצחון קבוצתו 114:119, והשלים לילה מאכזב לשני הישראלים. קליבלנד של בלאט הפסידה בפעם השנייה ברציפות בסיום תקופה שוחקת של 7 משחקים ב-11 ימים, ומאזנה מול קבוצות מהמערב עומד כעת על 6:2 בלבד.

הקאבלירס לא הצליחו לנצל את היעדרותו של אנתוני דייויס, כוכב ניו אורלינס שסבל מכאבים בחזהו וירד לחדר ההלבשה אחרי שבע דקות בלבד, בעוד שהדאגה התורנית של בלאט נוגעת לדיון ווייטרס, ששיחק 10 דקות בלבד בשל כאבים בבטנו, ויישאר בלואיזיאנה במהלך הלילה להשגחה, בזמן שחבריו יחזרו לאוהיו שם מחכים להם שלושה ימי מנוחה לא ציפו זמן רב, לפני המפגש מול שארלוט בלילה שבין שני לשלישי.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מאוכזב מההגנה. דיוויד בלאט/AP

מספרי המשחק

* 19 הנקודות של לברון ג'יימס ברבע הראשון היו מספר הנקודות הרב ביותר שלו ברבע כלשהו העונה.

* את הרבע הראשון לברון סיים עם 8 מ-11 מהשדה, לעומת 2 מ-7 בלבד של שאר חבריו לקבוצה.

* שלושה ימים אחרי שהשווה את שיא המועדון של מארק פרייס עם 802 שלשות במדי הקאבס, לברון קלע 2 מ-2 מחוץ לקשת ועלה לבדו למקום הראשון עם 804.

* 30 הנקודות של ריאן אנדרסון מהספסל של הפליקנס היו יותר מסך הנקודות של כל מחליפים הקאבס (18).

* אנדרסון השווה שיא קריירה כשצלף 8 שלשות יומיים אחרי שהחטיא עם הבאזר ניסיון שלשה שהיה יכול לשלוח את המשחק מול דאלאס להארכה.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לא יכול לבד. לברון ג'יימס/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט אמר אחרי המשחק: "הפליקנס שיחקו ממש טוב בהתקפה, ואנחנו לא השגנו שום עצירות. מבחינה אינדיבידואלית, בהחלט לא עשינו עבודה מתקבלת על הדעת בהגנה. לא סגרנו טוב מספיק את קו השלוש, לא שמרנו מול חדירות, לא הצגנו שום אגרסיביות או פיזיות, ומספר הנקודות שהם קלעו הוא התוצאה של כל זה".

בדבריו בסיום המשחק הצליח בלאט להצחיק את העיתונאים כשהתלונן על הרעש המוגזם באולם שמפריע לו לשמוע את השאלות, ואחרי שקצין העיתונות של הקאבס, תאד קארפר, שיחרר צעקה רמה שהשתיקה את רעשי הרקע, החמיא לו בלאט ואמר: "כל הכבוד תאד, זה המהלך ההגנתי הכי טוב של הערב. חבל שלא יכולת להתלבש ולעלות לשחק".

על משחק ההתקפה של קיירי אירווינג, שהחטיא את תשע הזריקות הראשונות שלו אבל קלע 17 ברבע האחרון אמר בלאט: "חייבים להוריד את הכובע בפני קיירי. היה לו משחק קשה מאוד אתמול בו הוא נפצע והמשיך לשחק, והיום לא ידענו עד הפתיחה אם הוא יוכל לשחק, אבל הוא הראה שיש לו לב ואופי כששיחק הכי חזק שהוא יכול. לקח לו קצת יותר זמן מהרגיל להשתחרר, הזריקות לא נכנסו לו, ואולי זו הסיבה לפתיחה שלו".

לברון ג'יימס הוסיף: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל השנייה הייתה סיפור שונה. הם ביצעו ריצה גדולה בסוף הרבע השלישי וממש הוציאו לנו את הרוח מהמפרשים. היו להם שחקני ספסל ששיחקו תפקיד מפתח בלי אנתוני דייויס, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ויהיה נחמד לחזור הביתה ולקבל כמה ימי חופש". לגבי מצבו הגופני, יממה אחרי שנעדר מהמשחק מול הת'אנדר בשל כאבים בברכו, אמר ג'יימס: "הרגשתי מצוין, הברכיים שלי מרגישות טוב. היה נהדר לחזור לשחק, אבל חבל שלא הצלחנו לנצח בסיום".

עוד הלילה ב-NBA

בריאנט התקרב לג'ורדן והדהים את הספרס, דרק רוז התפוצץ

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"הוא הראה שיש לו לב ואופי כששיחק הכי חזק שהוא יכול". קיירי אירווינג/GettyImages

מה אמרו בתקשורת

אית'ן סקולניק מ-"בליצ'ר רפורט" התייחס להחלטה של בלאט להוריד את לברון לספסל כשהפליקנס ברחו ליתרון 13, ולא להחזיר אותו גם אחרי ריצת 0:8 שהותירה לקאבס סיכוי לקאמבק: "זו הייתה הפגנה נדירה של ריסון מצד המאמן שממשיך להתעקש שעומס הדקות הנוכחי על לברון הוא 'מושלם''. בלאט אמר לנו בסיום: 'אני יכול לתרץ בקלות ולהגיד לכם שזה קשה לשחק שישה משחקים בתשעה ימים כולל שני מסעות קשים, וששיחקנו פעמיים בתוך יומיים, אבל אני לא מתכוון לעשות את זה'. ובכן, מאוחר מדי".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב גם הוא על הצהרתו של בלאט בדבר התירוצים ואמר: "ההגנה של הקאבס הייתה די טובה לפרקי זמן ארוכים, אז אולי היכולת הלילה היא באמת תוצאה של העובדה שהם שיחקו ארבע פעמים בחמישה ימים. בלאט אמר שהוא לא רוצה להשתמש בכך כתירוץ, למרות שהוא די עשה את זה, אבל כנראה שזו סיבה לגיטימית". על ההתפוצצות המוקדמת של לברון כתב לויד: "ג'יימס קורא ושומע הרבה ממה שאומרים עליו, ואין ספק שהוא שמע כמה התלחשויות בשבועות האחרונים, והרבע הראשון שלו נראה ככזה שמנסה לשלוח מסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully