וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן ניצח את הקינגס, עומרי כספי נעדר עקב פציעה בברך

כוכב הרוקטס הפגיז 44 נקודות, מהן 12 בהארכה, ויוסטון יצאה מסקרמנטו עם ניצחון 109:113. הישראלי החמיץ משחק שלישי רצוף בגלל דלקת בברך, ולא ברור כרגע מתי ישוב לשחק

גארד יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן (ימין) מול שחקן סקרמנטו קינגס ג'ייסון תומפסון (שמאל). AP
הווארד איננו, אבל ליוסטו היה אותו ובגדול. הארדן מול תומפסון/AP

מלבד ניצחונה של אוקלהומה סיטי על קליבלנד של דיוויד בלאט, נערך הלילה (בין חמישי לשישי) משחק נוסף ב-NBA, בו אירחה סקרמנטו את יוסטון ונכנעה לה בתום הארכה 113:109. שתי הקבוצות שיחקו ללא הכוכבים שלהם בגלל פציעות. יוסטון חסרה את דווייט הווארד, סקרמנטו את דמרקוס קאזינס, אבל לרוקטס היה את ג'יימס הארדן, שבתצוגה ענקית סיפק 44 נקודות, 12 מהן בהארכה, והחזיר את יוסטון למסלול הניצחונות. הקינגס רשמו הפסד שני רצוף.

הישראלי של הקינגס עומרי כספי שוב לא שותף, והסיבה לכך שהישראלי החמיץ את שלושת משחקיה האחרונים של סקרמנטו היא פציעה בברך שמאל שלו. לכספי יש עד כה העונה ממוצע של 8.2 נקודות למשחק ו-3.4 ריבאונדים ב-18 דקות, והמאמן מייקל מלון חלק לו שבחים בתקופה האחרונה, אולם עדיין לא ידוע מתי יחזור לשחק וזאת משום שהוא סובל מדלקת בברך.

שחקני סקרמנטו שעלו לחימום עם חולצות "אני לא יכול לנשום", והמשיכו את מחאת שחקני ה-NBA וחלקים בציבור האמריקאי על נסיבות מותו של הצעיר השחור אריק גארנר.

השתיקה לא יפה להם: אורן יוסיפוביץ' על מחאת שחקני ה-NBA

שחקני סקרמנטו קינגס רודי גיי (שמאל) רמון סשנס (ימין) עם החולצה "אני לא יכול לנשום". AP
לא נותנים למחאה לדעוך. רודי גיי ורמון סשנס עם חולצות "אני לא יכול לנשום"/AP

סקרמנטו (12:11) - יוסטון (5:17) 113:109

הקינגס פתחו חזק כשדארן קוליסון ובן מקלמור ניווטו את ההתקפה והעלו אותה ל-16:26 בתום הרבע הראשון. ברבע השני ג'יימס הארדן נכנס לעניינים ויחד עם טרבור אריזה הרוקטס נשארו קרובים וסקרמנטו הוליכה 36:46 במחצית. הארדן סיפק פיניש חזק ושבע נקודות רצופות לרבע השלישי אבל סקרמנטו שמרה על יתרונה בזכות דקות טובות של מקלמור ודריק וויליאמס והוליכה 61:69 בתום שלושה רבעים. יוסטון המשיכה לדחוף קדימה ו-20 שניות לסיום שלשה של הארדן קבעה שוויון 95:95. רודי גיי החטיא אפשרות לניצחון והמשחק הלך להארכה. ואז הארדן פשוט השתלט על המשחק. האיש עם הזקן קלע 10 נקודות רצופות והיה בלתי ניתן לעצירה. 29 שניות לסיום פטריק בברלי העלה את יוסטון ל-100:109. גמור? עדיין לא. שלשות של קוליסון וניק סטאוסקאס הורידו את הקינגס למינוס 2. הארדן נשלח לקו, דייק בשתי הזריקות כשנותרו 7 שניות וקבע את תוצאת המשחק.

הארדן קלע את 44 הנקודות שלו ב-14 מ-32 מהשדה, פטריק בברלי סיפק 15 נקודות ו-10 ריבאונדים למנצחים, טרבור אריזה קלע 15 אף הוא. את סקרמנטו הוביל דארן קוליסון עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, בן מקלמור הוסיף 21, דריק וויליאמס הוסיף 17 מהספסל ורודי גיי הסתפק ב-13 בלבד. ג'ייסון תומפסון תרם אף הוא 13 ו-15 ריבאונדים.

עוד באותו נושא

ללא לברון: קליבלנד ודיוויד בלאט הפסידו באוקלהומה סיטי

לכתבה המלאה
גארד יוסטון רוקטס ג'ייסון טרי (ימין) מול גארד סקרמנטו קינגס דארן קוליסון (שמאל). AP
הפסד שני רצוף לקינגס. דארן קוליסון מנסה לעצור את ג'ייסון טרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully