וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא לברון: קליבלנד ודיוויד בלאט הפסידו באוקלהומה סיטי

קינג ג'יימס נעדר מהמפגש של הקאבס עם דוראנט עקב כאבים בברך, ובלעדיו רצף הניצחונות של קליבלנד נעצר על שמונה לאחר הפסד 103:94 לת'אנדר. אירווינג קלע 20. ווסטברוק הוביל את הת'אנדר עם 26

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
ינסה להתחיל רצף ניצחונות חדש. בלאט/AP

מאזן: 8:13 (מקום 4 במזרח)

המשחק הבא: בניו אורלינס נגד הפליקנס וגל מקל, ביןשישי לשבת, 3:00 בבוקר

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד

מדד הטריו: לברון ג'יימס לא שיחק עקב פציעה בברך; קיירי אירווינג 20 נקודות (7 מ-21 מהשדה), 6 אסיסטים, 3 ריבאונדים, 40 דקות משחק; קווין לאב 18 נקודות (5 מ-13 מהשדה) ו-16 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 39 דקות משחק.

בלי לברון ג'יימס זה לא אותו דבר. כוכב קליבלנד נעדר ממשחק החוץ של קבוצתו נגד אוקלהומה סיטי עקב פציעה בברך, ובלעדיו נעצר רצף הניצחונות של דיוויד בלאט והקאבס על שמונה, כשהת'אנדר גברו עליהם 94:103. כל חובבי ה-NBA חיכו למפגש המחשמל בין קווין דוראנט ללברון ג'יימס, אבל הכאבים בברך שמאל של המלך מנעו את המפגש עם ה-MVP, ואולי נוכל לחזות בו ב-25 בינואר, כשהקאבס יארחו את הת'נאדר. פציעתו של ג'יימס אינה חמורה אולם עדיין לא ברור אם יוכל לשחק הלילה (בין שישי לשבת) נגד ניו אורלינס פליקנס.

ללא קינג ג'יימס לראסל ווסטברוק (26 נקודות) וקווין דוראנט (19 נקודות) היה נוח יותר לשלוט במשחק, ולהמשיך את מגמת ההתאוששות של קבוצתם עם ניצחון רביעי ברציפות. שני כוכביו האחרים של בלאט, קווין לאב וקיירי אירווינג, סיפקו משחק מאכזב. אירווינג, שנפצע במהלך המשחק וחזר לאחר טיפול, סיים עם 7 מ-21 מהשדה בדרך ל-20 נקודות, לאב אמנם הוריד 16 ריבאונדים אבל קלע ב-5 מ-13 בלבד מהשדה.

לתקציר המשחק

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
המפגש המחשמל בינו לבין דוראנט נדחה. לברון/AP

אוקלהומה סיטי (13:9) - קליבלנד (8:13) 94:103

קיירי אירווינג היה האיש של קליבלנד בדקות הפתיחה ויכולת טובה שלו יחד עם תרומה של דיון ווייטרס וטריסטן תומפסון מהספסל אפשרה לקאבס להוביל 18:26 בתום הרבע הראשון.

קליבלנד שמרה על יתרונה בזכות נקודות של ג'יימס ג'ונס ואירווינג מהקו, אבל בצד השני ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט התחילו להתחמם, ויחד עם סרג' איבקה וניק קוליסון חוללו מהפך בזכות ריצת 4:16. דקה וחצי לסיום הרבע נראתה דאגה רבה על ספסל קליבלנד. אירווינג ניסה לחסום זריקה של ווסטברוק, נחת לא טוב ותפס את רגלו השמאלית כשהוא נאנק מכאבים. אירווינג ירד לחדר ההלבשה לטיפול ובינתיים בלאט קיבל נקודות חשובות מצד ווייטרס, והמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 47:47.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גארד קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג נפצע. AP
הדאיג את קליבלנד. אירווינג לאחר הנחיתה ברבע השני/AP

אירווינג חזר לאחר שהתברר שהוא יכול לשחק, ואף קלע את הנקודות הראשונות ברבע השלישי, אבל מכאן והלאה המארחת השתלטה על המשחק. סטיבן אדאמס ואנתוני מורו נתנו דקות טובות, אוקלהומה סיטי קלעה 29 נקודות וסיימה את הרבע ביתרון 66:78. בתחילת הרבע הרביעי היה נדמה שקליבלנד מרימה ידיים כשהמארחת נהנתה משלשות של רג'י ג'קסון ומורו, ועלתה ל-69:86, אבל אירווינג, לאב ומתיו דלבדובה הנהדר החזירו אותה למינוס 3 כשנותרו שתי דקות לסיום. אבל אז הגיע דוראנט והטבעה נהדרת שלו ועוד שתי נקודות אחר כך שמרו על יתרון הת'אנדר ובסיום אוקלהומה סיטי ניצחה 94:103.

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
ניצחון רביעי רצוף. דוראנט/AP

אירויינג הוליך את הקאבס עם 20 נקודות, לאב תרם 18 ו-16 ריבאונדים, טריסטן תומפסון היה מצוין מהספסל עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'יימס ג'ונס ודיון ווייטרס קלעו אף הם 14 נקודות כל אחד. הקאבס התקשו בהתקפה וקלעו ב-36.5 אחוז מהשדה בלבד. ווסטברוק הוליך את הת'אנדר עם 26 קודות ב-12 מ-24 מהשדה, והוסיף 8 אסיסטים. דוראנט סיים עם 19 ב-6 מ-14 מהשדה ו-5 אסיסיטים. רג'י ג'קסון הוסיף 13 מהספסל, אנתוני מורו תרם 11, והת'אנדר נהנו משליטה מתחת לסל עם 48 נקודות בצבע לעומת 28 של הקאבס.

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. AP
הוביל את הת'אנדר. ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully