וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור של דרמות ביורוליג: צסק"א ניצחה את מלאגה, פנר את ברצלונה

בתום הארכה, סידר נאנדו דה קולו לאלופת רוסיה 75:76 אחרי על האנדלוסים, מכבי ת"א בטוחה במקום השני. סל ניצחון של בייליצה העניק לאוברדוביץ' 89:91 יוקרתי בברצלונה, גם כן אחרי הארכה

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים. GettyImages
באו לעזרת מכבי. צסק"א חוגגת/GettyImages

המחזור הלפני-אחרון בשלב הבתים ביורוליג נמשך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים שזימנו דרמות גדולות. במשחק המרכזי ניצחה פנרבחצ'ה/אולקר 89:91 את ברצלונה אחרי הארכה, בעוד צסק"א נזקקה להארכה גם כן לפני שניצחה את מלאגה 75:76. מילאנו ניצחה 64:66 את פנאתינייקוס, בעוד במשחק חסר חשיבות ניצחה באיירן מינכן זגוזרלץ' 89:95.

מלאגה - צסק"א מוסקבה 76:75 (אחרי הארכה)

משחק משוגע שבסופו שורה תחתונה אחת: מכבי תל אביב שנייה בבית ב', מלאגה תסיים שלישית. האנדלוסים פתחו בסערה וברחו ל-22:38 מדהים ברבע השני, כשברבע השלישי הפער צמח עד 31:51. גמור? ממש לא. נאנדו דה קולו וחבריו לא ויתרו, ושבע דקות לסיום השלימה אלופת רוסיה קאמבק מדהים בדרך ליתרון 58:60. ואז החלה הדרמה. סאני ווימס השווה ל-66:66, חצי דקה לסיום, ג'ייסון גריינג'ר איבד, ווימס החטיא הזדמנות לנצח את המשחק ושתי הקבוצות הלכו להארכה. ואז, בפיגור 75:73, 20 שניות לסיום, לקח דה קולו אחריות וקלע סל ועבירה גדול. בפיגור נקודה ניסה קרלוס סוארס לנצח את המשחק, אך הזריקה שלו מהפינה יצאה החוצה. דה קולו סיים עם 22 לצסק"א, גריינג'ר וקיילב גרין קלעו 14 למפסידה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מילאנו - פנאתינייקוס 64:66

ההפסד של זגורזלץ' כבר העלה את מילאנו לטופ 16, ובכל זאת היא דאגה לנצח הערב כדי לשפר עמדות. המארחת הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק, אך שנייה לסיום סחט דימיטריס דיאמנטידיס עבירה, הלך לקו עם הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה - אך החטיא את שתי הזריקות. דניאל האקט הצטיין עם 21 נקודות, איי ג'יי סלוטר קלע 17 לאורחת.

ברצלונה - פנרבחצ'ה אולקר 91:89

הפסד שני רצוף לבארסה בכל המפעלים, ופנר, שהבטיחה את המקום השני, הותירה לעצמה סיכוי לסיים בפסגת הבית. האורחת הוליכה לאורך מרבית המחצית הראשונה עם יכולת נהדרת של בוגדן בוגדנוביץ', שביטל ערב גדול של דשון תומאס. הרבע האחרון היה צמוד במיוחד, בוגדנוביץ' השווה ל-77:77, 50 שניות לסיום, אך מרסליניו הוארטס ענה בסל ענק בצד השני. במצב של 79:79, שש שניות לסיום, החטיא הוארטס, בוגדנוביץ' החטיא מנגד, והמשחק הלך להארכה, שהיתה גם היא צמודה מאוד. בוגדנוביץ' קלע פעמיים מהקו וקבע 87:89, 13 שניות לבאזר, הוארטס עוד השווה מהקו, אך נמניה בייליצה קלע את סל הניצחון שנייה לסיום וסידר לקבוצתו ניצחון נפלא. בוגדנוביץ' סיים עם 23, יאן וסלי הוסיף 16 ו-10 ריבאונדים. מנגד, 25 של הוארטס ו-23 של תומאס לא הספיקו.

באיירן מינכן - זגוזרלץ' 89:95

הבווארים אמנם ניצחו, והדיחו סופית את הפולנים, אך ספק אם זה ינחם מישהו בקבוצת הפאר הגרמנית, שהודחה בעצמה כבר בשבוע שעבר. דושקו סבאונביץ' סיפק ערב מדהים של 31 נקודות (7 מ-10 ל-2, 4 מ-6 ל-3), הייקו שפרציק הוסיף 15 ו-ולדימיר שטימאץ תרם 12. דמיאן קוליג קלע 16 למפסידה.

נמניה בייליצה שחקן פנרבחצ'ה/אולקר חוגג עם חבריו. GettyImages
סל של ווינר. בייליצה חוגג עם החברים/GettyImages
הבמאי האמריקאי ספייק לי במשחק כדורסל של מילאנו. GettyImages
אורח הכבוד ראה ניצחון בית דרמטי. ספייק לי במשחק של מילאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully