וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי הודיע בוואטסאפ לשחקני נתניה: בואו לקחת משכורות

10.12.2014 / 18:34

אחרי שהשחקנים התאכזבו הבוקר לגלות שלא קיבלו את משכורות אוקטובר, בערב ההנהלה ארגנה את ההמחאות והקפטן קרא לחבריו להגיע למועדון ולקחת אותן. מדובר רק במשכורות הבסיס, ללא פרמיות

one

קפטן מכבי נתניה ערן לוי הודיע לפנות ערב (רביעי) בוואטסאפ הקבוצתי של השחקנים, כי כל מי שנמצא בעיר, ומעוניין בכך, יכול להגיע באופן מידי למועדון ולקחת את ההמחאה ובה משכורת חודש אוקטובר. כזכור, בשעות הבוקר הגיעו השחקנים לאימון ולאכזבתם לא חיכו להם ההמחאות. הם נסעו הביתה ללא הכסף וחיכו לאימון של יום חמישי. לוי קיבל את ההודעה מהנהלת הקבוצה, העביר אותה דרך הסלולרי לחבריו וחלק מהשחקנים אכן מיהרו לקחת כבר הערב את ההחמאות, כשהאחרים, בעיקר אלה שגרים מחוץ לעיר, ייקחו אותם מחר באימון. יש לציין כי מדובר רק במשכורות הבסיס, ללא פרמיות, אך יחד עם זה, חלק גדול משחקני הקבוצה משתכרים משכורת קבועה ללא קשר לצבירת הנקודות, כך שמבחינתם המשכורת היא מלאה.

הבוקר התאכזבו שחקני מכבי נתניה התאכזבו כשהגיעו לאימון הקבוצה והתברר להם שהמחאות חודש אוקטובר לא מחכות להם. עניין המשכורות וכל הדרמה שהייתה בימים האחרונים סביב עתידו של המאמן יוסי מזרחי השפיעו מאוד על אימוני הקבוצה. אתמול וגם היום האימונים נערכו בקצב נמוך מאוד ואחד השחקנים אמר: "אנחנו מתנהלים ממש בכבדות. נקווה שנעשה שוב את הבלתי ייאמן וננצח בשבת למרות האווירה הלא טובה שיש עקב הבעיות".

אימון מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מקווים שנעשה את הבלתי ייאמן". אימון מכבי נתניה/ברני ארדוב

המאמן יוסי מזרחי אמר לשחקנים באימון אתמול: "אתם נראים חסרי אנרגיה, נראים מאוד כבויים ועייפים. אתם חייבים להתעורר כי יש לנו משחק חשוב בשבת נגד מ.ס. אשדוד".

עוד באותו נושא

יוסי מזרחי: ”מתוך אחריות ומחויבות, הייתי חייב להישאר במכבי נתניה”

לכתבה המלאה

עדכון ראשון: 13:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully