וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות החליט: איגייבור לא יעמוד לדין משמעתי

למרות שקשר מכבי תל אביב הפנה אצבע משולשת לעבר האוהדים שהקניטו אותו, עו"ד ניר רשף הודיע לצהובים: "לפנים משורת הדין ומכיוון שלדברי השחקן הוא הוקנט וקונטר על ידי אוהדים, החלטתי שלא לפעול משמעתית. מדובר בהתנהגות המהווה דוגמה רעה שעלולה להתסיס"

one

נוסא איגייבור לא יעמוד לדין למרות שהניף אצבע משולשת לעבר אוהדי מכבי תל אביב, כך עולה ממכתב התרעה שהפנה תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, לעבר המועדון הצהוב ובו הוא הסביר כי לפנים משורת הדין החליט שלא לנקוט בהליכים משמעתיים כנגדו.

"מדוח שופט המשחק במשחקכם מתאריך 8.12 בין קבוצתכם לבין בית"ר ירושלים עולה כי השחקן שבנדון הניף אצבע משולשת כלפי אוהד הקבוצה אשר ביצע תנועה זהה", כתב רשף. "הינכם נדרשים לנקוט בכל האמצעים על מנת למנוע התנהגות זו אשר מהווה דוגמה רעה ועלולה להתסיס ולהוביל להתפרעות ו/או התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים".

קרלוס גרסיה: "מקווה שאהיה ראוי להמשיך במכבי תל אביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אם מכבי לא תעניש אותו, תובע ההתאחדות ייכנס לתמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

רשף המשיך וציין כי "לפנים משורת הדין ומכיוון שלדברי השחקן הוא הוקנט וקונטר על ידי אוהדי הקבוצה, החלטתי שלא לפעול בפן המשמעתי במקרה זה. יודגש כי הח"מ מגנה בכל תוקף התנהגות זו של קהל קבוצתכם והנכם נדרשים לפעול גם במישור הזה. למען הסר ספק אבהיר כי באם הדבר לא יטופל על ידכם הוא ישנה, לא תיוותר לח"מ ברירה אלא לפעול בפן המשמעתי".

מי שגונן על איגייבור בעקבות האירועים הוא קרלוס גרסיה, שאמר: "דיברתי עם נוסא. אני לא יודע מה קרה שם באמת והאם אלה אוהדי מכבי תל אביב. אני יודע שאסור לנו לאפשר גזענות כחלק מחיינו ולא רק בכדורגל. אפשר לבקר שחקני כדורגל ולהגיד אם שיחקנו רע. זה נורמלי. אבל אם נכנסים לשטח הגזענות, צריך להעלים את זה מיד". ערן זהבי הוסיף: "כשנשיא פאלרמו התבטא נגד יהודים, זה לא היה נעים וזה לא בסדר. צריך לקחת את הדברים בפרופורציה ולא לשפוט אותו על הטעות שעשה. יצא לי לדבר עם נוסא והוא חושב שקיללו אותו על רקע גזעני. לא ראיתי את האירוע, אבל אם זה אכן מה שקרה אני יכול להבין אותו".

רק לאחרונה החליט רשף להעמיד את הקבוצה לדין על מקרה אחר שהתבסס גם הוא על צילומים, כאשר המדובר הוא באירועי הדרבי התל אביבי שבמסגרתם קרלוס גרסיה נדרש לספק הסברים אחרי שצילומי הערוץ הראשון הראו אותו מניף ידיים ונטען כי ניסה לדרבן את האוהדים להתפרץ אל הדשא. בסופו של דבר הגיעו הצדדים להסדר טיעון שלפיו הבלם לא יורחק, אך יתרום לקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully