וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "מקווה שאהיה ראוי להמשיך במכבי תל אביב"

9.12.2014 / 17:09

בלם האלופה עדיין נסער מהתיקו: "היינו צריכים להעיף את הכדור עד תל אביב", ויודע שהוא נמצא בעונת מבחן: "החוזה נגמר ואני צריך שירצו אותי". זהבי על איגייבור: "מבין אותו, לא צריך לשפוט"

one

שחקני מכבי תל אביב ביקרו היום (שלישי) בצהריים במבשלת הבירה JEMS בפתח תקוה, שם מיוצרת את בירה MTA בשיתוף עם מכבי תל אביב. השחקנים הגיעו למקום אחרי אימון הבוקר שפתיחתו נדחתה בשעה עקב חזרתה של הקבוצה מחיפה בשעת לילה מאוחרת. בלם הקבוצה קרלוס גרסיה היה בין הראשונים שטעמו את הבירה אחרי שכל השחקנים זכו לסייר במבשלה וללמוד מקרוב על הכנת הבירה. "ברור שהייתי מעדיף לשתות היום את הבירה אחרי ניצחון", הודה גרסיה. "אבל עשינו תיקו ובכל מקרה מדובר בצעד מאוד חשוב למועדון שמייצר מותגים ושיתופי פעולה. אני חושב שכל אוהדי מכבי תל אביב צריכים לנסות את הבירה הזו".

ראינו אותך מהיציע מאוד עצבני בסיום המשחק.

"מי לא היה עצבני ממכבי תל אביב בסוף המשחק? אצלי רואים את העצבים יותר בקלות כי שפת הגוף שלי מדברת".

ג'ורדי קרויף, קרלוס גרסיה, חואן פבלו, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היה עדיף ללגום מהבירה אחרי ניצחון". גרסיה עם קרויף וחואן פבלו/ברני ארדוב

פאקו אמר בסיום המשחק שהרבה שחקנים יכלו להעיף את הכדור כשנוסא איגייבור היה פצוע.

"אני לא יכולתי כי הכדור לא היה ברגליים שלי. אם היינו מעיפים את הכדור החוצה, בית"ר ירושלים לא הייתה מבקיעה. ברור שהיינו צריכים להעיף את הכדור עד תל אביב. היום זו פחות חוכמה לדבר על הטעות הזו כי בדיעבד כולם חכמים. החוכמה האמיתית היא לא לחזור על הטעויות האלה שוב".

ערן זהבי שוב כבש והפעם את אחד משעריו היפים ביותר.

"ערן עוזר הרבה לקבוצה ומבקיע המון שערים. הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם. עבורכם זה היה שער ספקטקולרי, אבל בעיניי ערן הבקיע בעבר שערים אפילו יותר יפים".

קראנו שאתה שוקל מחדש את עתידך בישראל ושאתה בכלל לא בטוח שאתה רוצה לחדש את החוזה.

"אני יודע מה אני רוצה לעשות. האמת היא שהחוזה שלי באמת נגמר בסוף העונה הזו וכבר היו לי שתי פגישות עם מכבי כדי להאריך את החוזה. אחת בסוף העונה שעברה כאן בארץ, והשנייה כשהייתי בחופשה בברצלונה. למועדון הייתה את הדעה שלו ולי הייתה הדעה שלי. אני הבהרתי לקבוצה מה אני רוצה כדי להמשיך ועשיתי צעד. הקבוצה הציעה שנדבר שוב בפעם הבאה בחודש מארס או אפריל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. ברני ארדוב
"ראיתי ממנו שערים יפים יותר". זהבי/ברני ארדוב

אתה רוצה להישאר במכבי תל אביב?

"אני רוצה להישאר, אבל המועדון צריך לרצות אותי. אני לא מרגיש כל כך נוח לדבר עכשיו על המו"מ. אני צריך שמכבי תרצה אותי. אני בטוח שאם נהיה טובים ונזכה באליפות נוספת, גם העניינים האישיים שלי מול הקבוצה יסתדרו".

מה שקרה בדרבי שינה את דעתך לגבי עתידך בקבוצה?

"היו שני דברים שגרמו לי לחשוב אחרי הדרבי. מצד אחד באמת עלו בי מחשבות על עתידי כאן והאם אני רוצה להישאר. מצד שני היו המון אנשים שתמכו בי והרגשתי מאוד טוב בגלל זה. גם בעבר הרגשתי טוב, אבל האוהדים ממש תמכו בי ואני שמח להיות בישראל. אני מקווה שבסוף נגיע להסכמה ואני מקווה שאהיה ראוי להמשיך במכבי תל אביב. עכשיו כשאני מסיים את החוזה שלי אני חייב להראות יותר שמגיע לי. למכבי תל אביב יש מקום רק לחמישה זרים ואני צריך להוכיח שמגיע לי להיות אחד מהם".

רועי ריינשרייבר שופט כדורגל (אמצע) עם שרן ייני שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, ערן זהבי. ברני ארדוב
"גרם לי לחשוב". קרלוס גרסיה בדרבי/ברני ארדוב

מה דעתך על מה שקרה עם נוסא איגייבור בסיום המשחק?

"דיברתי עם נוסא. אני לא יודע מה קרה שם באמת והאם אלה אוהדי מכבי תל אביב. אני יודע שאסור לנו לאפשר גזענות כחלק מחיינו ולא רק בכדורגל. אפשר לבקר שחקני כדורגל ולהגיד אם שיחקנו רע. זה נורמלי. אבל אם נכנסים לשטח הגזענות, צריך להעלים את זה מיד".

גם ערן זהבי התייחס לאירועי אמש: "כשנשיא פאלרמו התבטא נגד יהודים, זה לא היה נעים וזה לא בסדר. צריך לקחת את הדברים בפרופורציה ולא לשפוט אותו על הטעות שעשה. צא לי לדבר עם נוסא והוא חושב שקיללו אותו על רקע גזעני. לא ראיתי את האירוע, אבל אם זה אכן מה שקרה אני יכול להבין אותו".

קשר מכבי תל אביב נוסא איגייבור. ברני ארדוב
זהבי יכול להבין אותו. איגייבור/ברני ארדוב
ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'ורדי קרויף הציג את יכולותיו עם הכדור הכתום/ברני ארדוב
שרן ייני, עומרי בן הרוש, טל בן חיים, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצליחים ליהנות, למרות התיקו. בן חיים, בן הרוש וייני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully