וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בהלם: "ליברפול הנוראית", "התרסקות"

כותרות העיתונים בממלכה לא עשו חסד לסגנית האלופה אחרי הכישלון בשלב הבתים. רוג'רס הודה: "לא הגיע לנו להעפיל. כולם צריכים להיבחן עכשיו, גם אני". ג'רארד זוכה לחסינות, מריו באלוטלי יימכר בינואר?

שחקני ליברפול, סטיבן ג'רארד, ג'ורדן הנדרסון. GettyImages
שום דבר לא יכול לנחם אותם כעת. ג'רארד והנדרסון/GettyImages
"ההופעות שלנו לא היו טובות מספיק, לא לקחנו מספיק נקודות. כמובן שאנחנו מאוכזבים. לא יכולים להיות לנו תירוצים לגבי העפלה"

רק מילה אחת נותרה בממלכה בעקבות ההדחה המפתיעה אתמול (שלישי) של ליברפול בשלב הבתים של ליגת האלופות: הלם. תמונות התסכול של שחקני ה"מייטי רדס" מציפות את עיתוני אנגליה. "ג'רארד הלוחם לא הצליח להציל את ליברפול הנוראית בטופ כשתיקו שלח עשרה אדומים לליגה האירופית", צעקה הכותרת ב"דיילי מייל". ב"גארדיאן" התקשו להישאר עדינים עם ההדחה המביכה, וכתבו: "עשרה שחקני ליברפול התרסקו בליגת האלופות".

ברנדן רוג'רס, מאמנה של ליברפול, לקח אחריות בסיום, והודה: "לא הגיע לנו להעפיל. נצטרך לנתח למה זה קרה - מנג'ר, שחקנים, נצטרך להסתכל על הכול. אם אנחנו לא מעפילים, כולם צריכים להיבחן. כמובן שאנחנו צריכים לבחון לאן הגענו, וזה העניין של התמודדות עם ציפיות. הגענו לשנה הזו עם התרגשות גדולה ורצינו לעשות את הדברים טוב אחרי שהשגנו את הזכות להיות כאן בזכות ההופעות שלנו בשנה שעברה. ההופעות שלנו לא היו טובות מספיק, לא לקחנו מספיק נקודות. כמובן שאנחנו מאוכזבים. לא יכולים להיות לנו תירוצים לגבי העפלה. היו לנו מספיק משחקים. האכזבה הכי גדולה זה משחק החוץ בבאזל שבו לא עשינו מספיק. לא יכולות להיות לנו תלונות. לא עשינו מספיק כדי להעפיל".

באזל הדיחה את ליברפול, יובנטוס בשמינית הגמר

ג'רארד: "לא הגיע לנו לעלות". פאולו סוזה: "זה חלום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת "דיילי מייל" ביום שאחרי ההדחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"למרות כל הכישלון ההגנתי, ליברפול באופן שיטתי נופלת בגלל חלוצים שלא נראה שרוצים לשחק וחסרים עומק בהמשכיות שלהם"

ובינתיים התקשורת באנגליה מנתחת את ההדחה המפתיעה. פרשן "טלגרף" פול היוורד טען בטור שפרסם כי "הברק של סטיבן ג'רארד נגד באזל רק מדגיש עד כמה חסר ברק לחברים שלו לקבוצה. ההדחה הזו מדגישה את הבעיות שיש לליברפול על הדשא, אבל סטיבן ג'רארד הוא לא אחד מהן".

ב"מירור" דייויד מדוק מסביר כי "כשיש כל כך הרבה בעיות, אתה אפילו לא יודע מאיפה להתחיל. בטח שהבעיה היא לא במשחק נגד באזל. הסערה שהתחוללה בצפון-מערב ביום שלישי בלילה התבשלה כבר במשך חודשים במשך רוב העונה למעשה - הקבוצה הזו בכלל לא דומה לזו שהציגה כל כך הרבה אומץ ונועזות לפני כמעט שישה חודשים. אפילו החיסרון של לואיס סוארס לא יכול להסביר את זה. למרות כל הכישלון ההגנתי, ליברפול באופן שיטתי נופלת בגלל חלוצים שלא נראה שרוצים לשחק וחסרים עומק בהמשכיות שלהם.

"נאמר לנו שיינתן לבאלוטלי עונה מלאה כדי להוכיח את עצמו, אבל אחרי זה, הוא לא יעשה את זה. כל אחד באנפילד צריך לקחת לנקוט בפעולה החלטית, ולעשות את זה עד ה-1 בינואר כשחלון ההעברות נפתח. חייבים למכור את באלוטלי כדי לגייס כספים. כך גם לגבי פאביו בוריני, ממאדו סאקו ואולי אפילו אמרה צ'אן ולזאר מרקוביץ', כל זה כדי לאסוף מספיק כסף לרכישת חלוץ בסדר גודל של סוארס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בשחקן העבר והפרשן פיל תומפסון מגיב להדחה

צפו בג'רארד מודה: "לא היינו טובים"

ברנדן רוג'רס וההשוואה לטיטניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר ללחוץ על כפתור "התחל" הפעם במשחק סופר מריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליברפול הולכת יחד עם טוטנהאם וצ'לסי שכבר ספגו מפלות מול באזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully