וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו צריכים לעזור לווייטרס". קוסטה קופוס מועמד לקליבלנד

הקאבלירס לא מסתירים את העובדה שיהיו מוכנים להיפרד מהגארד המאכזב בטרייד, הסנטר היווני של ממפיס על הכוונת. לברון: "דיון לא צריך לדאוג אם הכדור נכנס או לא". הלילה הם נגד הנטס (2:30, 5+ לייב)

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ביקור בברוקלין לפני עוד מפגש עם הראפטורס. דיוויד בלאט/AP

קליבלנד תתארח הלילה (בין שני לשלישי) בברוקלין אצל הנטס (2:30, 5+ לייב) ותנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה לשבעה במשחק שינעל עבורה מסע של שלושה משחקי חוץ. הקבוצה המשתפרת של דיוויד בלאט מגיעה מעודדת אחרי ההצגה מול טורונטו, ופחות מ-24 שעות לפני שהיא שוב פוגשת את הראפטורס, הפעם באוהיו, מחכה לה משחק מול הקבוצה חסרת היציבות של ליונל הולינס, שתחסר את הסנטר הפצוע ברוק לופז וככל הנראה גם את ג'ו ג'ונסון החולה.

בינתיים מה שמעסיק את התקשורת המקומית הוא הטרייד האפשרי על דיון ווייטרס, ועל פי דיווחים שונים הקאבלירס הבהירו לכמה קבוצות שעימן נערכו גישושים ראשוניים שיהיו מוכנים להיפרד מהגארד שפתח את העונה בחמישייה והפך לשחקן השישי של בלאט, כמובן תמורת המחיר הנכון. על פי מארק שטיין מ-ESPN.COM, המטרה העיקרית של הקאבס כרגע הוא קוסטה קופוס, הסנטר היווני של ממפיס.

שחקן ממפיס גריזליס קוסטה קופוס מול שחקן דטרויט פיסטונס ג'וש סמית'. AP
ממעט לשחק בממפיס. קוסטה קופוס/AP

עיתוני קליבלנד זרקו לאוויר שמות רבים של ביגמנים שמבוקשים על ידי הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, מרוי היברט, דרך דיאנדרה ג'ורדן ועד טימופיי מוזגוב, אבל על פי שטיין אף אחד מהם לא אקטואלי. אלא שטרייד עם הגריזליס, אולי גם בהשתתפות טיישון פרינס שגם בו הקאבס התעניינו לאחרונה, עשוי לצאת אל הפועל, בעקבות העובדה שקופוס בן ה-25, שהבהיר לקבוצתו שהוא לא מרוצה מהעובדה שהוא משחק רק 14.1 דקות בממוצע למשחק העונה, יהיה שחקן חופשי מוגבל בסיום העונה, והדובים יעדיפו לא לאבד אותו ללא תמורה.

לגבי ווייטרס, בקבוצה לא מסתירים את אכזבתם מהקלעי שרשם אשתקד 15.9 נקודות למשחק ב-43.3% מהשדה, וצנח העונה ל-8.1 בלבד ב-36.7%. ווייטרס בן ה-22 הוצא מהחמישייה לטובת שון מריון ההגנתי כדי שיספק נקודות מהספסל, אבל בתשעת משחקיו האחרונים הוא קלע 21 מ-67 מהשדה (31%) ורק 1 מ-16 מחוץ לקשת, מה שהוביל בין היתר לעומס דקות על שחקני החמישייה שמוזעקים בשלב מוקדם בחזרה לפרקט בשל היעדר התפוקה של המחליפים בראשות ווייטרס.

עוד באותו נושא

אורחי הכבוד במשחק של קליבלנד: הנסיך וויליאם וקייט מידלטון

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם דיון ווייטרס. GettyImages
"זו ליגה של קליעות או החטאות". לברון ג'יימס עם דיון ווייטרס/GettyImages

"אנחנו עובדים ביחד", ניתח בלאט. "דיון הוא חלק מאיתנו ואנחנו חלק ממנו. כשמשהו קורה לכל אחד מהשחקנים, זו קודם כל האחריות שלי והאחריות שלנו. שחקנים שמכירים את הליגה הזו בהחלט יודעים מה הם צריכים לעשות כשהם לא משחקים ברמה שהם מצפים, או ברמה שאנחנו מצפים. עם זאת, אנחנו צריכים לעזור לו".

"אנחנו יודעים שהוא שחקן כדורסל מאוד מאוד טוב", הוסיף לברון ג'יימס לגבי הקשיים של ווייטרס. "הוא צריך לעלות עם אנרגיות ומאמץ, ולא לדאוג אם הכדור נכנס או לא. זו ליגה של קליעות או החטאות, אי אפשר לשלוט בכך. מה שאתה יכול לשלוט בו הוא כמה חזק אתה משחק ברגע שאתה עולה למגרש".

גרג אנתוני, פרשן רשת TNT, התייחס לבעייה המסתמנת של הקאבס בשולי רצף הניצחונות שלהם: "הם לא מקבלים הרבה השפעה מהספסל, וזה יצטרך להשתנות ככל שהעונה תתקדם אם הם באמת רוצים להיות קונטנדרים במזרח". מי שעשוי לפתור חלק מהבעיה הזו הוא מתיו דלאבדובה, הגארד האוסטרלי שנעדר מ-15 המשחקים האחרונים בשל פציעה בברכו ויכול לחזור כבר הלילה לסגל של בלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully