וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחי הכבוד במשחק של קליבלנד: הנסיך וויליאם וקייט מידלטון

הזוג המלכותי מגיע לביקור מבריטניה ויצפה במשחק של הקאבלירס מול הנטס בברוקלין. לברון בונה על מפגש פנים אל פנים: " לדעת שואחד הדברים שהם רוצים לעשות זה לראות אותי משחק, זה גדול"

רשמית: קייט מידלטון והנסיך וויליאם מצפים לילד שני. רויטרס
גם יורש העצר יגיע?/רויטרס

דיוויד בלאט חווה כבר כמה וכמה רגעים מיוחדים העונה ב-NBA, ובלילה שבין שני ושלישי הוא יחווה אחד נוסף, כשהנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון יגיעו לברוקלין כדי לצפות במשחק של הנטס מול קליבלנד. "זה שאנשים מכל העולם באים זה נהדר", אמר המאמן הישראלי, "זה מראה שהם אוהבים כדורסל ואנחנו ברי מזל שזה ככה".

לברון אמר שישמח להיפגש עם הזוג המלכותי פנים אל פנים, ביחידות, וסיפר: "זה כבוד גדול. אתה רואה אנשים כאלה רק בספרים, ולשמוע שהם באים לעיר לראות אותי משחק, זה כבוד גדול. לדעת שהם מגיעים לארצות הברית ואחד הדברים שהם רוצים לעשות זה לראות אותי משחק, זה דבר די גדול אצל המשפחה שלי. אשמח מאוד להיפגש איתם, נראה מה יהיה".

קיירי אירווינג אמר בצחוק לתקשורת האמריקאית כי יש בביתו DVD של החתונה המלכותית. "זה יהיה נהדר לראות אותם במציאות", אמר. "עבורי, לראות סלבריטאים זה תמיד אדיר. אני לא יודע עליהם הרבה, אבל הם סלבריטאים גדולים".

הזוג המלכותי ייפגש עם הנשיא ברק אובמה וסגנו ג'ו ביידן, והמשחק המדובר יהיה האירוע הספורטיבי היחיד אותו יפקדו בביקור שלהם, כחלק מקרן צדקה חדשה בה חברים בין היתר אנדי מארי, יאו מינג, דייויד בקהאם ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully