וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיט ואלן שוחררו: "דורשים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר"

8.12.2014 / 11:16

מכבי חיפה הודיעה על עזיבתם של שני הזרים בעקבות פרשת הסמים: "הם לא יהיו יותר חלק מאיתנו". יוטר: "צריכים להסתכל על זה כקריאת השכמה". בעל קבוצה: "ההתבטאות של קוז'יקרו מקוממת"

מכבי חיפה תעלה מחר (שלישי) למשחק הליגה נגד עירוני נהריה עם שני זרים בלבד, אחרי שהבוקר שיחררה הקבוצה מהסגל את דמונטז סטיט וג'ף אלן שנעצרו בחשד לשימוש בסמים. הירוקים ערכו במהלך כל היום שיחות עם המעורבים בפרשה, כולל חלק מהשחקנים ששהו בדירה ביחד עם אלן וסטיט, ובדקו מול הסוכן של השניים את פרטי החוזה, כשכל הנתונים הגיעו בסופו של דבר לבעלים ג'ף רוזן שקיבל את ההחלטה.

אלן וסטיט קיבלו הוראה לא להתאמן: "מבררים את העובדות"

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב מול ג'ף אלן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחוץ. ג'ף אלן/אדריאן הרבשטיין

"לג'ף רוזן אין הרבה ברירות", אמר מוקדם יותר גורם במנהלת הליגה אמש לוואלה! ספורט, "מבחינה ציבורית הוא לא יכול להרשות ששחקנים שהודו בשימוש בסמים בחקירה במשטרה ישחקו בקבוצה שלו. לפי מה שאנחנו יודעים רוזן לא יאפשר לשחקנים להמשיך בקבוצה וכרגע בחיפה שוקלים את צעדיהם". אגב במנהלת הליגה דחו את האפשרות כי שחרורם של סטיט ואלן לא ייחשב במכסת הזרים של הירוקים.

אגב, בהודעה לעיתונות מטעם מנהלת הליגה נכתב כי שחקנים אשר ישתמשו בסמים יענשו בצורה משמעותית, וזאת כדי להרתיע את חיפה מלנסות ולהשאיר בסגל את השניים. באיגוד הכדורסל כבר הודו אמש כי אם מנהלת הליגה תחליט להגיש תלונה כנגד השניים, הם יועמדו לדין כשהעונש צפוי להיות הרחקה ממושכת מהמגרשים.

בינתיים בכדורסל הישראלי עסקו אמש לא מעט בפרשה. "קמתי ושמעתי את החדשות המפוצצות", כתב אדריאן יוטר, מהזרים הותיקים בכדורסל הישראלי בחשבון האינסטגרם שלו, "אלה שני חבר'ה טובים. כולם עושים החלטות לא טובות, ולפעמים צריך לדעת ללמוד לחיות עם ההשלכות שלהם. כל הספורטאים המקצוענים באירופה צריכים להסתכל על זה כקריאת השכמה. זה לא שווה את זה. אסור לשכוח למה הגענו לאירופה מלכתחילה".

אחד מבעלי הקבוצות כעס מאוד אמש על התבטאויותיו של עידו קוז'יקרו לפיהם לכאורה 50 אחוז מהשחקנים הזרים משתמשים בסמים, "מה שקוז'יקרו עשה זה פשוט פשע. לקחת ולהכתים ציבור שלם. בקבוצה שלי יש ארבעה זרים, אז אני אמור עכשיו להניח ששניים מתוכם משתמשים? והרי ביורוליג וביורוקאפ יש בדיקות סמים, אז בהנחה שהזרים של מכבי וירושלים לא משתמים בסמים, זה אומר שכמעט שלושת רבעי מהזרים בקבוצות האחרות משתמשים. אף אחד לא עיוור, יש זרים שמשתמשים בסמים, אבל ההתבטאות של קוז'יקרו מקוממת".

עדכון ראשון: 8:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully