וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בית"ר: ברק לוי בהיכון, קורצקי יפתח עם 3 בלמים?

חואן פאבלו חזר להתאמן באופן מלא, אך פאקו עדיין מתלבט, בן חיים עשוי לשוב. מאמן בית"ר תרגל מספר אופציות, לידור כהן עשוי לשחק בשפיץ (שני, 20:50, ערוץ 1)

מחזור 12מחצית08/12/2014
מכבי תל אביב
    0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 106. מכבי תל אביב מובילה 31:43 בניצחונות, 32 משחקים נגמרו בתיקו.

      * כשמכבי מארחת היא מובילה 10:25 בניצחונות, 16 משחקים נגמרו בתיקו.

      * אם מכבי תל אביב תבקיע שלוש פעמים היא תעמוד על 150 שערי זכות מול בית"ר מאז קום המדינה.

      * אם בית"ר תבקיע פעם אחת היא תחגוג 50 שערי חוץ מול מכבי תל אביב.

      * זו הפעם השנייה ברציפות שבית"ר מצליחה להתחמק ממשחק חוץ מול מכבי בבלומפילד. בשנה שעברה המשחק הזה נערך בנתניה (נגמר 0:1 למכבי).

      * מכבי תל אביב לא הפסידה לבית"ר ירושלים בחמשת משחקי הליגה האחרונים ביניהן (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

      * ניצחון החוץ האחרון של בית"ר על מכבי היה גם הניצחון האחרון באופן כללי – 0:1 ברמת גן משער של עמית בן שושן.

      * לערן זהבי יש שלושה שערים מול בית"ר ירושלים (אחד מהם הביא דאבל להפועל תל אביב). זה לא הרבה, ובית"ר היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא ספגה מזהבי בעונה שעברה.

      ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
      בית"ר היתה הקבוצה היחידה מולה לא הבקיע אשתקד. זהבי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      מבחינת מכבי תל אביב, לערב אחד תתחפש ליגת העל לליגת האלופות, המקום אליו עדיין לא הגיע מיטש גולדהאר. כמעט 24 אלף אוהדי האלופה יעשו מחר (שני) את הדרך הארוכה לחיפה בתחושה שהם נוסעים לראות משחק בצ'מפיונס ליג. האיצטדיון, אמרו להם, תואם בול את הרמה ובית"ר ירושלים היא תמיד יריבה שמעלה נשכחות.

      אימון מכבי תל אביב היום נראה כמו תחנת רכבת ולא במובן הרע של התיאור, כשפאקו אייסטרן צריך לתמרן בין הרבה מאוד כישרון. דן אייבינדר רוצה לשחק, ברק יצחקי מתקרב לסגל וגם ליובל שפונגין בטח כבר נמאס להרגיש כמו בחוג. פאקו צפה בבית"ר ירושלים מול הפועל פתח תקווה וראה, לדבריו, קבוצה שחיה על התלהבות. הוא ביקש בכל האימונים שהשחקנים שלו יראו הרבה יותר נרגשים לקראת הקרב המסורתי.

      חואן פאבלו חזר להתאמן באופן מלא אבל לא בטוח שברק לוי ירד לספסל. איתן טיבי שקיבל מנוחה במחזור הקודם יחזור להרכב ולמרות שיואב זיו ישב על הכיסא במסיבת העיתונאים היום, ספק אם הוא יפתח לפני עמרי בן הרוש. נוסא איגייבור צפוי לקבל קרדיט נוסף בקישור וטל בן חיים שנכנס אחוז אמוק במחצית השנייה מול בני סכנין, עשוי לפתוח בהרכב. ראדה פריצה יחזור לסגל ונראה שהקבועים של פאקו - יובל שפונגין, גאל מרגוליס ושון גולדברג - שוב לא יתלבשו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      שוער מכבי תל אביב ברק לוי. אדריאן הרבשטיין
      חואן פאבלו חזר להתאמן, אך ברק לוי עשוי שוב לפתוח/אדריאן הרבשטיין

      בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן. מעל 3,500 כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי בית"ר, וההערכה היא שכ-5,000 אוהדים ילוו את הקבוצה בהופעת הבכורה שלה במגרש החדש בחיפה. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "זה נכון שמכבי פייבוריטים, אבל לא נצא פראיירים. נבוא לעבוד קשה על המגרש, לשחק חכם וננסה לנצל את זה שהלחץ הגדול הוא עליהם. ערן זהבי? אף אחד ספציפית לא יכול לעצור אותו. נצטרך שבכל פינה במגרש כולם יהיו ערניים, ונעשה מה שאף קבוצה לא מצליחה לעשות - לעצור אותו מלהבקיע".

      בנוגע להרכב, נראה שז'רקו קוראץ' צפוי לחזור ל-11 ולפתוח בחוד, לאחר שכבש בשני המחזורים האחרונים כשעלה מהספסל. מעבר לכך, לא צפויים שינויים בהרכב, כאשר דני פרדה ולידור כהן ישחקו מאחורי החלוץ. בבית"ר בדקו אופציה של מערך עם שלושה בלמים לקראת המשחק, אך הצוות המקצועי ויתר על כך. בכל מקרה, בית"ר צפויה לחכות למכבי תל אביב מאחור וללחוץ אותה במרכז השדה, כפי שעשתה במשחקים נגד הפועל באר שבע, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. הקבוצה תצא מחר לבית מלון לקראת המשחק.

      ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      יקבל עוד צ'אנס? קוראץ'/ברני ארדוב

      המאמן מנחם קורצקי ערך אסיפה, אך את עיקרי הדברים לקראת המשחק יאמר ביום שני בבית המלון. השחקנים צפו במשחקה של מכבי תל אביב בסכנין והמאמן שם דגש על זהבי, דור מיכה וניקולה מיטרוביץ'. קורצקי אמר לשחקנים על זהבי: "הוא בכל מקום, ואיפה שלא יהיה, אסור לתת לו חופש. הוא מעניש על כל שנייה שלא שמים אליו לב". המאמן הוסיף: "יש למכבי תל אביב נקודות תורפה ונצטרך לנצל אותן. נהיה חייבים גם לנצל את המצבים שנגיע אליהם. אנחנו חייבים להיות יותר חדים ברחבה".

      בנוגע להרכב, מי שהיה אמור לחזור ל-11 ולפתוח בחוד זהו זרקו קוראץ לאחר שכבש בשני המחזורים האחרונים כשעלה מהספסל. קוראץ' היה אמור להחליף את איציק כהן ב-11 אך ביומיים האחרונים המאמן מנחם קורצקי בודק ברצינות את האפשרות לעלות עם שלושה בלמים מחר כאשר דושאן מאטוביץ ישחק כבלם שלישי ואילו שמוליק מלול ייכנס להרכב כמגן שמאלי. במקרה כזה כאמור קוראץ' ייצא מההרכב ומי שישחק בחוד של הקבוצה זהו לידור כהן. המאמן יקבל החלטה סופית על ההרכב רק לקראת המשחק.

      אוהדי הקבוצה צפויים להגיע למגרש מחר בתהלוכה מחוף דדו ומתחם הרכבת בחיפה. האוהדים יתכנסו כשלוש שעות לפני המשחק ולקראת השעה 19:00 ייצאו לסמי עופר בתהלוכה. בקבוצה הודיעו היום כי משחק הרדיוס שיתקיים ביום שני הבא (20:00) מול הפועל רעננה יתקיים באצטדיון המושבה.

      בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      באור הזרקורים. קליימן/ברני ארדוב

      מכבי תל אביב: עדן בן בסט

      הוא ממשיך בתהליך ההתקדמות. מי שחשב שהשטיח האדום יהיה לרגליו עם החזרה לצרפת, מגלה עד כמה קשה במכבי לקבל את חולצת ההרכב. ייתכן שבן בסט יפתח גם מחר, אבל גם אם זה יהיה רק מהספסל, הוא ירצה ודאי לסיים עוד משחק עם שער.

      בית"ר ירושלים: בוריס קליימן

      עד עכשיו קליימן מגלה יציבות בשער בית"ר אך עדיין אין לו את המשחק הגדול שירים אותו ואת ההכרה ביכולת שלו. מחר צפויה לו עבודה לאורך מרבית דקות המשחק כאשר רק יכולת גבוהה שלו תגרום לבית"ר לחזור מסמי עופר עם נקודה ומעלה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 26500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully