וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שישי ברציפות לקליבלנד: 91:105 בחוץ על טורונטו

הקאבלירס ממשיכים לדהור קדימה וגברו בקנדה על מוליכת המזרח, שהביסה אותם בביתם לפני שבועיים. לברון קלע 24 וסיפק שיא עונתי של 13 אסיסטים, תומפסון סיים עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים בעיר הולדתו

דיוויד בלאט. GettyImages
העסק ממשיך להתחבר. בלאט/GettyImages

מאזן: 7:11 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ נגד ברוקלין, בלילה שבין שני לשלישי (2:30)

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד-הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס שיחק 42 דקות וסיים עם 24 נקודות ושיא עונתי של 13 אסיסטים. הוא גם קטף 7 ריבאונדים. קווין לאב רשם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים ב-40 דקות. קיירי אירווינג סיפק 15 נקודות ב-38 דקות.

הדהרה נמשכת ומי בכלל זוכר עכשיו את רצף ארבעת ההפסדים של קליבלנד, שהסתיים בתבוסה ביתית מול אותה טורונטו ב-22 בנובמבר. הקבוצה של דיוויד בלאט התייצבה הלילה (בין שישי לשבת) בפני אחד המבחנים הקשים ביותר שלה עד כה, ביקור אצל מוליכת המזרח טורונטו וענתה עם 91:105 יפהפה וניצחון שישי ברציפות, במשחק שהתנהל מהרגע הראשון תחת השליטה של האורחים מאוהיו.

הקאבס קיבלו עוד שיא אסיסטים עונתי מלברון, לילה אחד בלבד אחרי שעשה זאת בניצחון בגארדן על הניקס. הם גם נהנו ממשחק ענק של טריסטן תומפסון, שחזר לעיר הולדתו וענה עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים. טורונטו הובילה רק פעם כל המשחק, 57:58 באמצע הרבע השלישי, אבל קליבלנד ענתה עם ריצת 2:16 וברחה לניצחון. היא תנסה להאריך את הרצף לשבעה ניצחונות כשתתארח אצל הנטס בעוד שלושה ימים.

צפו בתקציר הניצחון של קליבלנד

טריסטן תומפסון קליבלנד קאבלירס. רויטרס
חזר הביתה ונתן הצגה. תומפסון/רויטרס

טורונטו (5:15) - קליבלנד (7:11) 105:91

אם קליבלנד הייתה עייפה מהניצחון הדחוק לילה קודם לכן על הניקס, הרי שהיא לא הראתה זאת. הקאבס יצאו לפרקט בסערה ונטלו את ההובלה מהרגע הראשון בזכות אנדי ורז'או וקווין לאב, שקלעו תשע נקודות כל אחד ברבע הפותח. טורונטו, שעד למשחק הזה ניצחה תשעה מתוך 11 משחקי הבית שלה העונה, הלכה לאמיר ג'ונסון והוא סיים את 12 הדקות הראשונות של המשחק עם 12 נקודות במאזנו. קליבלנד ירדה למנוחה בין הרבעים כשהיא ביתרון נאה, 21:30.

ברבע הבא בלאט סופסוף קיבל תרומה משחקן ספסל שלו. ג'יימס ג'ונס עלה לפרקט ומיד תרם שתי שלשות רצופות, שהעלו את קליבלנד ליתרון שיא, 24:38, עשר דקות להפסקה. הראפטורס המצוינים לא אמרו נואש, קייל לאורי התעורר והחל לצבור נקודות והיתרון הצטמק עד חמש הבדל בלבד. לברון סגר את המחצית עם חמש נקודות וקליבלנד החזיקה ביתרון 44:51 במחצית, כשקיירי אירווינג מסתפק בשתי נקודות בלבד.

המומנטום של המארחים נמשך ברבע השלישי והם התקרבו עוד ועוד עד שלבסוף, שלשה של לאורי נתנה להם יתרון ראשון במשחק, 57:58, 7:14 לתום הרבע. בדיעבד, זה התברר גם כיתרון היחיד שלהם בהתמודדות הזו. אירווינג מיד ענה בארבע נקודות, לאב הוסיף ארבע משלו, קיירי תפר שלשה, לברון הוסיף אחת משלו ותומפסון קינח בדאנק ובסך הכול, ריצת 2:16 של הקאבס תוך שלוש וחצי דקות החזירה אותם ליתרון גדול, 60:73, בדרך ל-64:76 בסיום הרבע.

הפער הדי מבטיח נשמר בחצי הראשון של הרבע המכריע, לפני ששתי שלשות רצופות, אחת של טרנס רוס והשנייה של לאורי, הורידו לפתע ל-89:83, כשנותרו 5:46 למשחק. לברון לקח אחריות, קלע ארבע והזין את תומפסון לאלי-הופ כדי להחזיר את הפער הדו ספרתי בדרך לניצחון. 91:105 בסיום.

קינג ג'יימס המשיך לשחק הרבה דקות, 42 בסך הכול. הוא סיים משחק נהדר עם 24 נקודות, 13 אסיסטים, שבעה ריבאונדים ושלוש חטיפות לצד ארבעה איבודים. תומפסון, ששיחק בעיר הולדתו, ענה עם ערב פנטסטי של 21 נקודות ו-14 ריבאונדים, כשהוא עולה מהספסל ומקבל מבלאט המון קרדיט (33 דקות). קיירי סיים לבסוף עם 15 נקודות ושישה ריבאונדים, כשהוא קולע 6 מ-12 אחרי ההפסקה אחרי 1 מ-4 במחצית הראשונה. קווין לאב סיפק 15 נקודות וכהרגלו, שלט מתחת לסלים עם 13 ריבאונדים. שון מריון ואנדרסון ורז'או הוסיפו 9 כל אחד, ג'ונס קלע 8 ודיון וויטרס 4. בטורונטו, ג'ונסון סיים עם 27 נקודות ושבעה ריבאונדים ולאורי עם 22.

עוד באותו נושא

"לא קל לעשות את מה שבלאט עושה, ולא הוגן לשפוט אותו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully