וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קל לעשות את מה שבלאט עושה, ולא הוגן לשפוט אותו"

מאמן קליבלנד קיבל מחמאות ממאמן העבר של הקאבס והפרשן בהווה מייק פראטלו, אחרי שרשם חמישה ניצחונות רצופים: "אי אפשר להשוות את מה שקורה לו עכשיו לשום דבר". בארצות הברית מדווחים שקליבלנד מעוניינת בפורוורד ממפיס גריזליס טיישון פרינס

שחקן ממפיס גריזליס טיישון פרינס. Danny Johnston, AP
לא מוצא את מקומו בממפיס, ויכול לסייע לקליבלנד. פרינס/AP, Danny Johnston

האם נראה בקרוב שינויים בסגל של קליבלנד? בארצות הברית מדווחים שהקאבלירס מעוניינים לצרף לסגל את פורוורד ממפיס גריזליס טיישון פרינס, וייתכן שבחודש פברואר יחתום בקבוצה ריי אלן, שטרם הודיע על פרישה ממשחק. ב-15 בדצמבר נפתח שוק ההעברות ב-NBA, ובתקשורת בארה"ב מדווחים שקבוצתו של דיוויד בלאט עשויה לצרף את שני הוותיקים לסגל שלה.

כתב ESPN בריאן ווינדהורסט מעריך שהקאבס יהיו פעילים בשוק ההעברות: "אני מעריך שהקאבס יעשו טרייד בין ה-15 בדצמבר ל-10 בינואר, שמעתי שהם מעוניינים בטיישון פרינס שנדחק מהרוטציה של ממפיס". לקאבס יש 5.28 מיליון דולר להשתמש בהם, וההערכה היא שכדי להנחית את "הנסיך" בן ה-34 באוהיו הם יצטרכו לשלם 7.7 מיליון דולר. פרינס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ כך שלא בטוח שקלבילנד תרצה להשקיע בו סכום כזה, אולם הצורך של הקאבס במחליף בעמדת הסמול פורוורד עשוי לגרום להם להחתימו בסופו של דבר.

כתב ESPN ריאן רוסילו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שמעתי שריי אלן אמר לקבוצות 'דברו איתי בינואר', הוא יחליט על עתידו בפברואר. הקאבס עדיין פייבוריטים". החתמתו של אלן תלויה כמובן בכשורו הגופני. הגארד בן ה-39 עזב את מיאמי בקיץ ואם יצטרף לקאבס סביר להניח שיקבל חוזה מינימום. לפי הדיווחים בארה"ב גם האלופה סן אנטוניו וקבוצת לוס אנג'לס קליפרס מועניינות בגארד הוותיק.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"בלאט וקליבלנד מתחילים לחבר את החתיכות"/GettyImages

בינתיים דיוויד בלאט זכה למחמאות מהתקשורת בניו יורק לאחר הניצחון של קבוצתו קליבלנד על הניקס. "בלאט וקליבלנד מתחילים לחבר את החתיכות", הייתה הכותרת ב"ניו יורק טיימס". מייק פראטלו, שאימן בעבר את קליבלנד בין השנים 1993 ל-1999 ושימש פרשן במשחק בו ניצחו הקאבס את הניקס, התייחס למצבו של בלאט, שרשם חמישה ניצחונות רצופים אחרי הביקור בתפוח הגדול.

"לא קל לעשות את מה שבלאט עושה, ואני לא חושב שהוגן לשפוט אותו עד שהקבוצה תגיע ל-20 משחקים", אמר פראטלו, "רק אז דברים יתחילו להתחבר. אי אפשר להשוות את מה שקורה לו עכשיו לשום דבר. כשחושבים מאיפה הוא בא, השנים שלו שם, ההצלחה שלו ואז פתאום להיכנס למשרת מאמן NBA? אני אף פעם לא חוויתי משהו קרוב לזה, ואני לא מכיר מישהו שעבר דרך כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully