וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים: יובנטוס נעצרה מול פיורנטינה

במשחק קצבי ואגרסיבי, שנערך תחת גשם שוטף, אלופת איטליה הייתה פחות טובה מהויולה, אבל בזכות ההגנה החזקה וג'יג'י בופון היא חילצה תיקו 0:0 ואיבדה נקודות בפירנצה

חואן קואדרדו, שחקן פיורנטינה, מול ג'ורג'יו קייליני, יובנטוס. רויטרס
הרבה תיקולים, אפס שערים. קייליני מול קואדרדו/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם מפגש מסקרן בין האלופה יובנטוס לפיורנטינה באצטדיון ארטמיו פראנקי בפירנצה. בתום 90 דקות קצביות נפרדו השתיים ב-0:0, והביאנקונרי נעצרו אחרי שניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים בליגה ורשמו יחס שערים של 1:14, כשהניצחון האחרון היה דרמטי במיוחד בדרבי מול טורינו. הפעם, בפירנצה, הם חילצו נקודה מפיורנטינה שהייתה טובה יותר, אך חסרת מחץ מול ההגנה של הזברות ושוערם ג'יג'י בופון.

פיורנטינה הסתערה כבר מהדקה הראשונה והפעילה לחץ על ההגנה של הגברת הזקנה. הגשם השוטף הפך את הדשא לחלק, הקצב היה מהיר, ויובנטוס התקשתה לפתח את משחקה. בדקה ה-18 פרננדס הגביה כדור לעבר רחבת יובנטוס, שנגע בידו של יורנטה אולם השופט ניקולה ריצולי סבר שאין זה מצדיק שריקה לבעיטת עונשין מ-11 מטר. שחקני הויולה היו אגרסיבים, ואלרו ופיזארו הגיעו להזדמנויות אך לא היו מדויקים. קייליני ספג צהוב ויחמיץ את המשחק נגד סמפדוריה, והמחצית הראשונה הייתה קצבית אך הסתיימה ללא שערים.

יובנטוס השתלטה על המשחק בתחילת המחצית השנייה, אבל הניסיונות של פול פוגבה לא איימו על שערה של המארחת. פיורנטינה השתחררה מהלחץ, ובדקה ה-68 קודראדו בעט מרחוק וסחט הדיפה מבופון. עד לסיום פיורנטינה שלטה יותר בכדור אך לא הצליחה לאיים על שערה של האלופה ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

כוכב מבטן ומלידה: חואן קואדרדו, השחקן שיובה והגדולות באירופה סימנו

שחקן פיורנטינה מתיאס פרננדס, מול שחקן יובנטוס, פול פוגבה,. Gabriele Maltinti, GettyImages
חילקו ביניהם את הנקודות. פוגבה מול פרננדס/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully