וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי: "אין סיבה שיהיה לחץ כזה גדול סביב הפועל תל אביב"

על אף התקופה הרעה, הקשר מבקש סבלנות - גם במישור האישי: "ככל שהעונה תתקדם גם השערים שלי יגיעו". ברקוביץ' הגיע לאימון ואמר לשחקנים: "הכי חשוב שתשמרו אחד על השני"

one

אימון הפועל תל אביב התנהל היום (חמישי) באווירה די לחוצה ומתוחה. השחקנים והמאמן אסי דומב יודעים שאם הקבוצה תפסיד שוב ביום ראשון למ.ס אשדוד יתחיל פסטיבל לחצים בתקשורת - ואת זה כולם מנסים למנוע. כחלק מהניסיון להרגיע את הרוחות בהפועל הגיע המנהל המקצועי איל ברקוביץ' ואמר לשחקנים: "הכי חשוב שתשמרו אחד על השני".

לאחר מכן התפנה ברקוביץ לצחוק עם השחקנים ועל הדרך זרק לישראל זגורי: "גם כשאתה לא טוב בכל מצב שלנו אתה מעורב". ברקוביץ' ניסה להרים את מצב רוחו של הקשר, שנראה פגוע מאוד מהביקורת שנמתחה עליו אחרי ההפסד אתמול להפועל עכו. הקשר עצמו החליט לא לברוח מהביקורת שקיבל אתמול בפרט בשבועות האחרונים בכלל ואמר היום לוואלה! ספורט: "מי שעקב אחרי הקריירה שלי יודעש לוקח לי זמן להיכנס לכושר. גם בעונה שעברה התחלתי פחות טוב ואפילו לא הייתי בהרכב. אני יודע שהייתה לי תקופה של כמה משחקים פחות טובים העונה, אבל בארבעת המשחקים האחרונים דווקא אני מעורב בכל השערים גם אם אני לא מבקיע. יש לי כבר שני בישולים וגרמתי לפנדל, ככה שזה לא הוגן לבוא אלי רק בטענות מבלי להסתכל על כל התרומה שלי. אני מאמין שככל שהעונה תתקדם השערים שלי יבואו ואני אתרום להפועל עוד מספיק העונה".

אסי דומב אחרי עכו: "אסור להיראות ככה", ורמוט: "לא הופענו לחצי השני"

לחץ בהפועל תל אביב: "היה לנו מזל עד עכשיו, אבל הוא נגמר"

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב מול בן ביטון, גל אראל שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא הוגן לבוא אלי רק בטענות מבלי להסתכל על כל התרומה שלי". זגורי/ברני ארדוב

אתה מרגיש שהציפיות ממך בקיץ היו לא ריאליות?

"ברור לי היה שאחרי העונה שהייתה לי הציפיות ממני באופן טבעי יהיו יותר גבוהות. עזבו אותנו הרבה שחקנים טובים ואני אחד שציפו ממנו למלא את החסר. זה בסך הכל מחמיא לי שמצפים ממני לי יותר כי זה טבעי. היו לי איזה שלושה או ארבעה משחקים לא טובים בסך הכל, אבל אלה דברים שקורים גם לשחקנים טובים ממני. בסך הכל אני מרגיש שאני בכושר טוב רק שהדברים קצת באים יותר קשה העונה. מי שיסתכל מקרוב יראה שהגרף שלי בשיפור מתמיד מתחילת העונה ובמיוחד במשחקים האחרונים. זה עדיין לא שם ואני דורש מעצמי הרבה יותר, אבל אלו דברים שיגיעו. חשוב לי מאוד להצליח ולעזור לקבוצה ואני מאמין שעד סוף העונה, כמו בעונה שעברה, אני אחזור להבקיע".

יכול להיות שזה קשור לעובדה שרק מדברים על גילי ורמוט בתקשורת ושאר השחקנים מרגישים קצת בצד?

" אני לא חושב שזה משפיע, בטח לא עליי. גילי הוא נכס לקבוצה והוא שחקן מוביל בהפועל וזה טבעי שידברו עליו. יש אצלנו הרבה שחקנים צעירים שככל שהעונה תלך ותתקדם גם הם ישפיעו יותר. יש לנו עוד שחקנים טובים בסך הכל, אבל צריך סבלנות. העונה אנחנו לא נאבקים על האליפות אלא על המקום בפלייאוף ואין סיבה שיהיה לחץ כזה גדול סביב הקבוצה. בכדורגל שלנו אחרי כל הפסד מחפשים אשמים. מבחינתי אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה וגילי הוא בורג חשוב במערכת הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

משפיעים עלייך הדיבורים על מכירה אפשרית כבר בינואר בגלל המצב הכלכלי?

"איתי אף אחד לא דיבר ואני לא יודע כלום, ככה שאין סיבה שזה ישפיע עלי. זה לא סוד שהמועדון נמצא בקשיים כלכליים, אבל אני מקווה שימצאו את הפתרונות והקבוצה לא תיפגע מזה. אני רוצה להיות עוד הרבה שנים בהפועל. התחברתי למועדון הזה ואני מקווה שעוד אוכל לתרום לו הרבה".

לסיום, נדמה שאחרי תקופה טובה עשיתם שלושה צעדים אחורה בשבוע האחרון.

"זה נכון. הליגה העונה מאוד קשה ומאוד צמודה. כל שני הפסדים אתה יכול למצוא את עצמך בתחתית וכל שני ניצחונות אתה יכול למצוא את עצמך בצמרת. אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים לאורך כל המשחקים. אסור לנו להישבר אחרי שער אחד שאנחנו מקבלים כמו שקרה לנו בשני המשחקים האחרונים. אנחנו צריכים להמשיך ולשחק עד הסוף באותה רמה ואם נעשה את זה אני מאמין שנחזור חזרה לדרך שהתחלנו בה רק לפני כמה שבועות".

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
זגורי: "גילי הוא נכס לקבוצה והוא שחקן מוביל בהפועל וזה טבעי שידברו עליו"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully