וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "אסור להיראות ככה", ורמוט: "לא הופענו לחצי השני"

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד לעכו, דומב: "אסור לספוג שערים כאלה, צריך לבדוק מה קרה במחצית השנייה". ליאור לוי נפצע והוא בספק לאשדוד. חרזי: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

one

הפועל תל אביב נחלה הערב (רביעי) הפסד מפתיע מאוד באצטדיון המושבה, 3:1 מול הפועל עכו שדורגה אחרונה ערב המחזור הזה. האדומים, שבמחזור הקודם חטפו שלישייה ממכבי חיפה נראו שוב חשופים מאוד בהגנה ואחרי יתרון של 0:1 במחצית חטפו שלושה שערים תוך עשר דקות מאבו ניל (50), סליחי (58) ויובאנוביץ' (60) וירדו מושפלים. אחרי פתיחת עונה די טובה בהתאם לציפיות מהם, האדומים נוחלים הפסד שני רצוף. עכו משיגה ניצחון חשוב מאוד שהעלה אותה מעל הקו האדום אחרי תקופה רעה מאוד ושלושה משחקים שבהם היא לא הצליחה למצוא את הרשת. ליאור לוי, המגן השמאלי שנפצע והוחלף בדקה ה-26 סובל ממתיחה בשריר הירך והוא בספק למשחק הבא של הקבוצה ביום ראשון מול מ.ס אשדוד.

הפועל עכו הפתיעה עם 1:3 על הפועל תל אביב במושבה

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. ניב אהרונסון
הפסד כואב. אסי דומב/ניב אהרונסון

אבי דומב ניסה להסביר את ההפסד: "צריך לבדוק מה קרה במחצית השנייה. זה לא נראה טוב לאבד את המשחק ככה בעשר דקות. נצטרך לתקן את הדברים האלו. שערים נובעים מטעויות של היריבה. אנחנו עשינו טעויות ועכו ניצלה את זה. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב ולדעת לנצח גם משחקים כאלה. אסור היה לנו לספוג, אסור היה לנו להיראות ככה. אנחנו צריכים להיות חזקים ולהתכונן למשחק הבא הרבה יותר טוב.

גילי ורמוט: "אף פעם לא נעים להפסיד, בעיקר משחק שבאנו פייבוריטים. בחצי השני לא הופענו וחבל. אנחנו צריכים לחזור לעבוד קשה, להרים את הראש ולהגיע בכל הכוח לאשדוד כדי להוציא תוצאה טובה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל עכו אלון חרזי. ניב אהרונסון
ניצחון חשוב מאוד בתחתית. אלון חרזי/ניב אהרונסון

אלון חרזי שיבח את שחקניו בסיום: "אני חושב שהמחצית השנייה הזו היתה אחת המחציות הכי טובות שלנו מתחילת העונה. במחצית אמרתי לחבר'ה שאנחנו במשחק ואנחנו צריכים את הביטחון לתת את השער הזה. הגול של יובאנוביץ' היה תאווה לעיניים. בלי אמונה אי אפשר להחזיק בכדורגל. אני מקווה מאוד שאנחנו נצא לדרך חדשה. יש לנו משחק על החיים בעוד שלושה ימים ואנחנו צריכים להביט קדימה".

"הפועל עכו נקלעה למקום האחרון לא בגלל שאנחנו לא משחקים טוב. להוציא את המשחק שבוע שעבר אנחנו משחקים טוב. היום זה היה המשחק הכי טוב שלנו מפתיחת העונה". על הגול של יובאנוביץ': "היה לי דה ז'ה וו מהשער של קנדאורוב לפני כמה שנים. זה היה גול פשוט תאווה לעיניים". הפועל עכו היא קבוצה לגיטימית בליגת העל. המשחק שלנו בשבוע שעבר לא משקף את היכולת האמיתית שלנו ואם ניתן את הדם בכל משחק התוצאות יגיעו".

אמיר אבו ניל, כובש השער הראשון הודה למאמנו: "אני תמיד משחק בשביל אלון, בשביל הקבוצה והאוהדים. חרזי נותן לי ביטחון ואני תמיד רוצה להחזיר לו. אני שמח שהצלחתי. אלון נתן לנו ביטחון בהפסקה ואמר לנו שאם נכבוש שער אחד אפשר לחזור וזה מה שקרה.

מהפך מדהים. עכו חוגגת/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully