וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בהפועל תל אביב: "היה לנו מזל עד עכשיו, אבל הוא נגמר"

האדומים הובכו מול עכו: "לא הגיוני שנתפרק ככה ועוד מול יריבה כזו. כנראה שזה מה שאנחנו שווים". שחקני ההגנה ספגו ביקורת והגיבו: "חצי קבוצה לא עושה הגנה". עמוס ישוחרר או יימכר?

one

הפסד ה"ביתי" אמש (רביעי) 3:1 באצטדיון המושבה מול הפועל עכו הכניס את הפועל תל אביב ללחץ ונראה כי יותר מתמיד העונה, המערכת האדומה עצבנית. אם ביום ראשון, אחרי המפלה מול מכבי חיפה, הייתה בתוך הקבוצה ביקורת מרומזת על ההגנה, הרי שכעת הדברים עלו מדרגה: "אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אסור לחלק מתנות בכל משחק", אמר אחד משחקני הקבוצה בסיום, "לא הגיוני שנתפרק תוך עשר דקות ועוד מול עכו. היה לנו הרבה מזל העונה בכמה משחקים. כנראה שהוא נגמר וזה מה שאנחנו שווים".

עד למשחק בו ניצחה הפועל את באר שבע 2:3 היא ספגה רק שישה שערים והייתה ההגנה השנייה בטיבה בליגה, אחרי קרית שמונה. בשבוע האחרון, האדומים הוציאו עוד שמונה כדורים מהרשת ולראשונה העונה, מאזן השערים שלהם שלילי. אלא ששחקני ההגנה לא הסכימו לספוג את הביקורת עליהם בשקט ואחד מהם אמר אחרי ההפסד המביך אתמול: "קל לבוא להגנה בטענות, אבל אין לנו משחק הגנה קבוצתי. אי אפשר לשחק אם ההגנה לא מעניינת חצי קבוצה. זה ככה כבר מתחילת העונה ועכשיו אנחנו משלמים על זה".

אם לא די בצרות בחלק האחורי, הרי שבקבוצה מודאגים ממצב רוחו של הכוכב שלהם, גילי ורמוט, שאתמול נראה עצבני מתמיד על כר הדשא. בסיום הוא הכחיש כי הדברים קשורים ליכולת של חבריו: "היו עליי כמה עבירות שהשופט לא שרק וקצת יצאתי מהכלים, אבל זה לא משהו מיוחד. כשאני עם טמפרמנט במשחק זה דווקא עושה לי טוב. יש לפעמים תסכול, אבל קצת מגזימים עם זה". בקבוצה הסבירו כי לעומת שנים קודמות, ורמוט חש שהעונה האחריות שלו על הקבוצה הרבה יותר גדולה ולכן במשחקים בהם הדברים לא עובדים, הוא נראה זעוף.

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
הדברים לא עובדים. ורמוט/ברני ארדוב

הביקורת על ישראל זגורי, שאומנם בישל את השער אתמול אבל טרם כבש העונה בליגה, הולכת וגוברת. בקבוצה היו כאלה שאמרו: "הוא יותר מפריע מאשר תורם למשחק. הוא מאבד כדורים בלי סוף וכל משחק שעובר מרגישים את הלחץ שיש עליו להבקיע". כרגע לא נראה שזגורי ישלם את מחיר הכישלון כבר במשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד, אבל אם דומב בכל זאת יחליט לעשות שינויים בהרכב, הקשר הוא אחד המועמדים לאבד את מקומו. ליאור לוי, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, בספק למשחק והיום יעבור בדיקות ותתברר סופית חומרת הפציעה.

לקראת המפגש מול אשדוד, מפלס הלחץ בהפועל עולה ומורגש היטב, כאשר בקבוצה יודעים שהפסד שלישי ברציפות יכניס אותם למשבר ממנו יהיה קשה לצאת עם הסגל הקצר: "אם ננצח באשדוד, כולם ישכחו מההפסד הזה, אבל אף אחד לא רוצה לחשוב על מצב בו נפסיד שוב. אז יצטרכו לעשות זעזוע בקבוצה ואי אפשר לעשות אחד כזה כשיש סגל כל כך קצר", אמר אחד משחקני הפועל.

לקראת חלון ההעברות בינואר, במועדון מנסים להבין איך אפשר להתחזק כאשר המצב הכלכלי גרוע כל כך. הצוות המקצועי מעוניין בשחקן הגנה וחלוץ, אבל כרגע אין להפועל כסף להחתים שחקנים חדשים. האפשרות שנבחנת היא שחרורו או מכירתו של השוער דני עמוס, אבל לא בטוח שגם זה יספיק. נראה כי מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, ייאלץ לבקש שוב מחברי הדירקטוריון ומאנשי עסקים המקורבים לקבוצה להכניס כסף לטובת חיזוק הסגל, אולם אלה צפויים לסרג, שכן הכספים שהובטחו להם ממכירת עומר דמארי טרם הגיעו אליהם. אם עמוס לא יימכר או ישוחרר, ישראל זגורי יוצע למכירה, כאשר בית"ר ירושלים היא אחת הקבוצות שעשויה לרכוש אותו מהאדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully