וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט מציג: מייקל ג'ורדן ואני

ממש רגע לפני שהוא עובר אותו בטבלת הקלעים, קובי בריאנט מנתח את הקשר בינו לבין אלילו: מה הוא למד ממנו, מה הוא מעריץ בו, מה משותף להם ולמה הם מסתדרים כל כך טוב

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. AP
עדיין רעב. קובי/AP

קובי בריאנט עומד לעבור את מייקל ג'ורדן בטבלת קלעי כל הזמנים של ה-NBA (הפער ביניהם הוא 99 נקודות), והוא בהחלט נרגש. קובי, שמתקרב לסיומה של קריירה מופלאה, שוחח ארוכות עם אתר Bleacher Report וסיפר עד כמה הוא גאה בהישג, עד כמה ג'ורדן העניק לו השראה והתייחס להשוואה ביניהם.

קובי עשה מסלול שונה לחלוטין מאשר ג'ורדן - הוא כבר 19 שנה באותה קבוצה, בעוד ג'ורדן פרש וחזר וסיים את הקריירה בוושינגטון. לבריאנט לקח הרבה יותר משחקים והרבה יותר שנים להגיע למספר הנקודות של ג'ורדן, אבל הוא לא מתנצל. "19 שנה זה הרבה זמן, היה לי מסלול שונה מאשר מייקל", אמר בריאנט, "זה היה מרתון, ואני בהחלט גאה בו.

מייקל ג'ורדן (משמאל), שיקגו בולס, קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. Jed Jacobsohn, GettyImages
הרבה תכונות זהות. קובי וג'ורדן/GettyImages, Jed Jacobsohn

"אני מאוד נהנה ממה שאני עושה", אמר בריאנט על המסע הארוך, "אני נהנה מההכנות, מהאתגר לבנות פאזל חדש בכל שנה, אני גאה בעבודה הקשה שנה אחרי שנה עם קבוצות שונות, שחקנים שונים, מאמנים שונים, מנסה לחבר הכל יחד".

בריאנט נשאל מה הדבר שעולה לו בראש כשהוא חושב על ג'ורדן: "האגרסיביות שלו. זה לא רק משחק אחד או מהלך אחד, זה פשוט אופייני לו. נדרשות הרבה עבודה, מיומנות והכנה כדי להיות כל כך אגרסיבי. הוא חסר רחמים, הוא לא עוזב אותך. הוא פשוט תקף, תקף, תקף, ותקף בדרכי שונות, ממקומות שונים על המגרש, עם עבודת רגליים שונה, בצורה מאוד מגוונת".

קובי סיפר על תחילת דרכו בליגה, כשראה איך שחקנים מבועתים מפחד מג'ורדן. "זה היה אדיר עבורי", אמר, "חיכיתי בקוצר רוח לשחק מולו. זה היה עידן הזהב של הליגה, עם דרקסלר, אולאג'וואן, בארקלי, פייטון, סטוקטון. יש לי כבוד גדול אליהם, לראות אותם מקרוב".

בריאנט חשף כיצד ביקש מג'ורדן טיפים על זריקת הפייד-אוויי. "אני לא פוחד מאף אחד, זו בעיקר סקרנות וכבוד, ורצון ללמוד. עד היום אני רוצה ללמוד. השיחה שלי עם מייקל קיבלה הרבה פרסום, אבל אני עושה את זה הרבה. התייעצתי עם דרקסלר, עם סטוקטון, אתה גודל על האנשים האלה, ורוצה ללמוד לעשות מה שהם עושים. לא התביישתי לבקש ללמוד מהם".

עוד באותו נושא

בריאנט: "ההישג הזה אומר שמסרתי יותר ממה שאנשים חושבים"

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
גאה רק מעצם ההשוואה. קובי/AP, Damian Dovarganes

כמו כן, בריאנט טוען ש"אנחנו מסתדרים טוב מאוד, הוא היה כמו אח גדול עבורי, אולי כי אנחנו רואים דברים באותה צורה, מבחינת תחרותיות ומבחינת תשוקה - כך או כך יש בינינו קשר. לא יודע אם הוא נפתח איתי יותר מאשר עם אחרים, לא יודע אם לאחרים היו את הביצים לגשת אליו בכלל, פשוט יש בינינו קשר טוב מאוד.

"הדבר שתמיד הרגיז אותי הייתה הטענה שכל מה שאני יודע למדתי מג'ורדן. זה פשוט לא נכון. להאקים אולאג'וואן מגיע הרבה קרדיט. לג'רי ווסט מגיע הרבה קרדיט. גם לאוסקר רוברטסון. ראיתי את כולם ולמדתי מהם. תמיד קיבלתי בברכה את ההשוואה, כשמדובר על שיאים ועל תשוקה למשחק. להיות בחברה כזאת זה פשוט... טירוף!

"אני רואה שחקנים שמתפתחים כיום, ורואה את הדברים שהם אומרים ואת הגישה התוקפנית שלהם, ואני מבין שהם גדלו כשהם הביטו עליי משחק, כמו שאני גדלתי בצפייה על ג'ורדן. זו תחושה נהדרת, ממש כך. אני והוא מאוד דומים בזה. אנחנו מאתגרים את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully