וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "ההישג הזה אומר שמסרתי יותר ממה שאנשים חושבים"

הכוכב הוותיק הפך לראשון עם 30 אלף נקודות ו-6,000 אס': "זה מהנה, כי כולם מעורבים". פופוביץ' חזר לקווים, דאנקן: "נחמד לשמוע שוב את הקול שלו". וייד: "ברבע ה-4 מותר לי להיות אנוכי"

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. AP
נקודת ציון יפה. בריאנט/AP

ערב ארוך ומרתק עבר על ליגת ה-NBA, כאשר בפתיחתו גברה אתמול (ראשון) סן אנטוניו 89:111 בחוץ על בוסטון אחרי מחצית שנייה נהדרת ובסיומו, קובי בריאנט רשם טריפל דאבל והוביל את לוס אנג'לס לייקרס ל-122:129 מרתק מול טורונטו בהארכה.

זה היה הטריפל דאבל ה-20 בקריירה של בריאנט, עם 31 נקודות, 11 ריבאונדים, 12 אסיסטים ויכולת טובה בהארכה, כאשר במהלך הרבע השלישי הוא עושה היסטוריה והופך לשחקן הראשון בתולדות הליגה עם לפחות 30 אלף נקודות ו-6,000 אסיסטים: "זה כבוד ענק. זה אומר שמסרתי יותר ממה שאנשים אומרים. אני מעדיף שהדברים יהיו בשליטתי, אבל נקודת הציון באסיסטים יותר מהנה מבחינתי, כי זה אומר שהחברים לקבוצה משחקים עם ביטחון והם מעורבים יותר".

קרלוס בוזר פרגן: "קובי היה מדהים. הוא קלע מכל מקום, לקח ריבאונדים והיה פליימייקר נהדר. כשהוא משחק ככה, כולנו מעורבים. הוא מדהים בכל ערב, אבל הפעם זה היה משהו מיוחד".

גרג פופוביץ' מאמן סנט אנטוניו ספרס. AP
שוב עם השחקנים שלו. פופוביץ'/AP

כאמור, הספרס נהנו ממחצית שנייה של 40:66 ומחצו את הסלטיקס בעיר השעועית. קואץ' פופוביץ' חזר להדריך את הקבוצה לאחר שני משחקי היעדרות בשל בעיות בריאותיות וטים דאנקן הודה: "יש איזה משהו מרגיע בכך שהוא על הקווים. אנחנו שמחים שהוא שוב איתנו ושאנחנו שוב שומעים את הקול שלו".

דוויין וייד שב לפרקט לאחר שפספס שבעה משחקים וצלף 27 נקודות ב-79:86 של מיאמי בניו יורק. מתוך ה-27, וייד קלע 13 ברבע האחרון ובסיום הוא אמר: "הרבע האחרון הוא הזמן היחיד בו אני יכול להיות אנוכי על הפרקט". כרמלו אנתוני, שחזר גם הוא אחרי שני משחקים שהחמיץ בשל כאבי גב, קלע 31 אבל לא הצליח לעזור לניקס הגרועים לנצח: "אם אני יכול לשחק, אני משחק", אמר מלו, "ככה אני תמיד מאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully