וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "כבר היינו רחוקים מקרית שמונה, שמחים שזה הצטמצם"

4.12.2014 / 9:30

במכבי תל אביב מרוצים מה-1:3 על סכנין וההיצמדות לפסגה, דור מיכה: "מקווה שנשחק אפילו יותר טוב". מחמאות לטל בן חיים ("נכנס כמו לפני ריצת 100 מטר") ולערן זהבי ("מפרגן לכולם"), אכזבה מהחלטת רכבת ישראל

one

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהדרך שבה הושג הניצחון אמש (רביעי) על בני סכנין (1:3). "בעבר מכבי תל אביב היתה מסתבכת בדיוק בכאלה משחקים. להתחיל בפיגור מוקדם, במגרש חוץ בצפון, זה בדיוק התסריט שהיה מסתיים בהפסד", אמרו במועדון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עדן בן בסט. אדריאן הרבשטיין
כשבן בסט כובש, בן חיים מלא מוטיבציה וזהבי מפרגן לכולם, במכבי חוגגים/אדריאן הרבשטיין

הניצחון לא הושג בזכות יכולת גבוהה במיוחד, אבל יש כמה נקודות ציון חיוביות אותן לקח פאקו, כמו הכניסה של טל בן חיים במחצית השנייה. בן חיים לא פתח בשני המשחקים האחרונים ומול הפועל חיפה בכלל לא שותף. "נראה שטל עלה למחצית השנייה כמו אצן לפני ריצת מאה מטר", אמר גורם במועדון. "טוב לראות ששחקנים לוקחים קשה את הספסול שלהם". גם השער הנאה שכבש עדן בן בסט התקבל בקורת רוח בקבוצה, וכן החזרה של ברק בדש להבקיע אחרי תקופה ממושכת.

בקבוצה שמחים שערן זהבי מחלק בכל הראיונות אחרי משחקים קרדיט לחברים שלו. "אף אחד לא מכוון את ערן לדבר כך", אמרו בקבוצה. "הוא החליט לדבר על החברים בכל פעם ששואלים אותו על היכולת שלו וזה יפה".

ראדה פריצה ויובל שפונגין לא הגיעו לעכו אחרי שקיבלו לכך אישור. פריצה סובל מפציעה קלה ושפונגין שוב לא היה בסגל מסיבות מקצועיות. ספק אם המגן הימני שלא ראה דקה מתחילת העונה יישאר בפוזיציה הזו עד סוף העונה. לא מן הנמנע שהוא יבקש לצאת לשחק כמושאל בקבוצה אחרת לפחות מחודש ינואר.

עוד באותו נושא

זהבי מחכה לבית"ר: "הולכת להיות אווירה מטורפת בסמי עופר"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יודעים שהקרב השנה יביב צמוד וקשה. מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

דור מיכה שפתח בהרכב משחק שני ברציפות, היה טוב ואמר: "ככל שאני משחק יותר אני צובר יותר ביטחון. הייתה תקופה ארוכה בה עליתי מהספסל. אני מקווה להמשיך לפתוח במשחקים. גם בעונה שעברה וגם לפני שנתיים עברתי תהליך של הרכב, ספסל, הרכב. אני מנסה להתנהל הכי טוב שיש מול הסיטואציה הזו".

מיכה יכול היה להשהות את המו"מ הכספי עם מכבי כדי לצאת לאירופה כפי שעשה מונאס דאבור, אבל הוא החליט לסגור לשלוש השנים הקרובות. על כך אמר הקשר: "תמיד זה סוג של חלום לשחק בחו"ל אבל עדיף לי לחכות עוד קצת זמן כדי לצאת יותר מוכן ובשל אחרי שאמצה את עצמי יותר במכבי".

על הניצחון וההיצמדות לקרית שמונה, אמר מיכה: "הניצחון משמח. היינו כבר רחוקים מקרית שמונה וזה הצטמצם. אני בטוח שקרית שמונה תרוץ עד הסוף. אני מקווה שנציג במשחקים הקרובים יכולת אפילו טובה יותר. לא יודע אם יש נסיגה ביכולת הקבוצתית שלנו אבל אנחנו יכולים לשחק תמיד יותר טוב".

בקבוצה תמהים על החלטת הנהלת רכבת ישראל לתת הנחה של 20 אחוז בלבד לבעלי המנויים לנסיעה למשחק בסמי עופר ביום שני. במכבי מדגישים כי במשחקה של נבחרת ישראל וכן במשחק בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, ניתנה הנחה של 50 אחוז על מחיר הכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully