וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי מחכה לבית"ר: "הולכת להיות אווירה מטורפת בסמי עופר"

כוכב מכבי תל אביב מחכה למחזור הבא אחרי ה-1:3 על בני סכנין. פאקו מתמוגג: "מדהים איך זהבי כובש משחק אחרי משחק". בן בסט: "מקווה לחזור לנבחרת, אמשיך לעבוד קשה"

one

למרות שערוריית הדרבי, למרות הורדת הנקודות, למרות ההפסדים ליריבותיה בצמרת ולמרות היכולת הבינונית - מכבי תל אביב ממשיכה לנצח. האלופה השיגה הערב (רביעי) ניצחון נוסף, עם 1:3 על בני סכנין במשחק שנערך באצטדיון עכו בשל עונש הרדיוס אותו ריצתה סכנין.

הצהובים חזרו מפיגור מוקדם משער של מוחמד גדיר, ערן זהבי שוב כבש, גם עדן בן בסט חוגג משחק שני ברציפות, ולמרות יכולה חלשה, ברק בדש סגר עניין בדקה ה-89 כדי להבטיח שהצהובים יתקרבו למרחק שתי נקודות בלבד מקרית שמונה שמוליכה את הליגה לעת עתה.

מחר באתר: רועי ריינשרייבר מדבר על אירועי הדרבי שפוצץ

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. אדריאן הרבשטיין
מודה לזהבי. פאקו/אדריאן הרבשטיין

"היה קשה, ראיתם במחצית הראשונה שהיה קשה לחדור את ההגנה שלהם", אמר מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן בסיום. "במחצית השנייה הנענו את הכדור יותר טוב, בחצי הראשון אולי היו חסרים לנו שחקנים בהתקפה. זה מדהים שערן זהבי מבקיע משחק אחרי משחק, זה בונוס שהוא כאן במכבי".

ערן זהבי, שכבש משחק 14 ברציפות בליגה: "גם היום שלטנו במשחק וקיבלנו שער, חבל שאנחנו מתחילים כבר הזמן בפיגור, אבל אני שמח שלא נלחצנו, חזרנו מפיגור וניצחנו. כל פעם שואלים עליי ועל התפוקה שלי במקום לדבר על הקבוצה. זו אולי קלישאה, אבל לא הייתי מגיע לזה בלי החברים. הראינו הרבה אופי. תהיה לנו חוויה מדהימה באצטדיון סמי עופר ביום שני, אני בטוח שתהיה אווירה מטורפת. לקחנו על עצמנו כבר לפני שנתיים לא להסתכל על קבוצות אחרות, וככה נמשיך".

על קרית שמונה ובאר שבע, היריבות לצמרת: "אנחנו מתרכזים בעצמנו, הליגה מאוד צפופה וצעירה, אז בואו נראה איך תתקדם העונה ואז אולי נוכל להסתכל על האחרות".

על האפשרות שיעזוב את הצהובים בינואר: "אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה, יש לי חוזה למכבי תל אביב לעוד חמש שנים, תמיד כשחלון ההעברות מתקרב מתחילות שמועות, אבל מי יודע מי יהיה?".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 1:3 ועלתה למקום השני

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג. אדריאן הרבשטיין
בלתי ניתן לעצירה. זהבי/אדריאן הרבשטיין

עדן בן בסט הוסיף: "הכי חשוב שאני על המגרש, שאנחנו נראים טוב ומנצחים. אני מקווה להמשיך ביכולת הזו, אני צריך להמשיך להיכנס לכושר ולעבוד קשה. זה מה שטוב בקבוצה - יש כל כך הרבה שחקנים טובים וצריך להשתמש בכולם. התחרות רק עושה את העבודה ליותר טובה ויותר משובחת.

על האפשרות שיחזור לנבחרת ישראל: "כל שחקן רוצה להיות בנבחרת, כמובן שגם אני, אני אמשיך לעבוד קשה במכבי תל אביב ואקווה שאלי גוטמן יזמן אותי".

מחר בוואלה! ספורט: ריינשרייבר מדבר על אירועי הדרבי

חודש עבר מהדרבי התל אביבי שפוצץ, ושופט המשחק ההוא רועי ריינשרייבר, אב טרי מאתמול, דיבר לראשונה על מה שעבר עליו בעקבות אותן דקות שיצאו משליטה. בראיון, שגרסתו המלאה תפורסם בוואלה! ספורט מחר (חמישי), מספר ריינשרייבר על התחושות הראשונות ברגע הפריצה של אוהד הפועל תל אביב, על מה שהיה עושה אחרת, על הסיבה שלא פוצץ את המשחק מיד, על הלילה שאחרי ועל המלחמה בעליהום. "ערן זהבי הוא הקורבן של הדרבי הזה", הוא אומר, "אבל גם אני קורבן". הראיון המלא - מחר בוואלה! ספורט.

פאקו יכול להרשות לעצמו לחייך/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully