וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקיז היינס: "זה מצב חדש עבורי, לא קל להתמודד עם זה"

הגארד מקווה להשתפר מול אלבה (ה', 21:05, ישיר בוואלה!). גודס: "אנחנו זקוקים לכולם, זה משחק חשוב". מאריץ' ערך אימון וישחק, גם רנדל ישותף. ניצחון יבטיח מקום בטופ 16

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. יוסי ציפקיס
הטופ 16 במרחק נגיעה. גודס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם לקראת המשחק החשוב מול אלבה ברלין, בו ניצחון יהיה שווה מקום בטופ 16. אחרי שני הפסדים במשחקי הבית האחרונים ביורוליג, הצהובים רוצים לספק תצוגה לעיני הקהל הביתי ולרשום ניצחון תשיעי רצוף במפגשים מול אלבה. אלכס מאריץ' ערך אימון וישחק מחר וכך גם בריאן רנדל, שעדיין סובל מכאבים, אך ישותף במשחק. לאחר ההפסד בשבוע שעבר לצסק"א מוסקבה הובהר לשחקנים כי חשוב להשיג ניצחון כדי לעלות לשלב הבא.

לפני האימון, גיא גודס נטל חלק במסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק, בה אמר: "מדובר במשחק חשוב. חשוב לנו לנצח אותו ומחכה לנו קרב קשה. אלבה קבוצה אגרסיבית וכך גם אנחנו צריכים להיות. לשחק קשוח מול הקהל הביתי שלנו. לדעתי נבטיח את העלייה כבר מחר אם ננצח. אני צופה שיהיה משחק שונה מאשר בברלין כי הם התכוננו למשחק שלנו. אחת המטרות שלנו היא לסגור לריבאונד. למאריץ יש עדיין כאבים, אך הוא ישחק. רנדל לא כשיר לגמרי, אך ישחק. לדווין אנחנו מורידים דקות באימון כדי שיהיה טרי למשחק. אנחנו צריכים את דווין. אבל לא מספיק שחקן אחד, אנחנו צריכים את כולם".

שחקן מכבי תל אביב מרקיז היינס. יוסי ציפקיס
מנסה להתאקלם. היינס/יוסי ציפקיס

מרקיז היינס התייחס באימון למעמדו בקבוצה: "צריך לשאול אותם מה קורה. אני עושה את העבודה שלי. דיברתי עם גודס על כדורסל. אני יודע שיש לי פוטנציאל, אבל זה מצב חדש עבורי ולא הכי קל. אבל אני שולט במה שאני יכול לעזור לקבוצה. אני מנסה לשחק טוב, אבל אי אפשר להציג יכולת מקסימלית באופן מיידי. אני מנסה להיות אגרסיבי ולהיות יותר מי שאני. שחקן כדורסל משחק טוב כשהוא מקבל את הדקות. אני מרגיש יות ויותר טוב על המגרש".

על היריבה: "זה משחק חשוב עבור הקבוצה וגם הם צריכים את המשחק. תהיה מלחמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן אלבה ברלין ג'מאל מקלין. GettyImages
מכוכבי היריבה. ג'מאל מקלין/GettyImages

ראדושביץ': "צדביטה הוכיחה שמכבי תל אביב לא בלתי מנוצחת בבית"

אלבה ברלין מגיעה במצב רוח מרומם ליד אליהו, אחרי הניצחון הדרמטי על מלאגה שהושג בזכות סל ניצחון של רג'י רדינג. אלבה מדורגת במקום הרביעי בבית עם מאזן 4:3, אך לא מרימה ידיים במאבק על שלושת המקומות הראשונים, ורחוקה רק ניצחון אחד מאלופת אירופה וממלאגה, שתופסות את מקומות 2 ו-3. ג'מאל מקלין מוביל את הגרמנים בנקודות למשחק עם 13.3 נקודות, ויחד עם רג'י רדינג, כוכבה השני של הקבוצה, מוביל את אלבה למאזן 0:9 בליגה הגרמנית.

מאמן אלבה סשה אוברדוביץ' אמר לקראת המשחק: "אמנם מכבי כבר הפסידה העונה בבית, אבל יד אליהו עדיין מאיים. במשחק חשוב כזה האוהדים יתמכו במכבי תל אביב אפילו יותר מהרגיל. במשחק הראשון מולה לא הגבנו טוב להגנת המצ' אפ זון, והחטאנו זריקות חופשיות, אבל אחרי הניצחונות האחרונים שלנו, אני מקווה שנבוא אחרת".

פורוורד אלבה לאון ראדושביץ' הוסיף: "במשחק בברלין הם קלעו מכל מקום, בזמן שאנחנו החטאנו ממצבים פנויים. אני מקווה שהמשחק בתל אביב יהיה שונה. צדביטה כבר הוכיחה שמכבי תל אביב לא בלתי מנוצחת כאן, כך שלא נרים דגל לבן. ניצחון יהיה צעד גדול בדרך לטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully