וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלנואס לא התייצב לאימון, בהפועל חיפה רוצים לשחררו

3.12.2014 / 12:50

בקבוצה זועמים על הקשר הליטאי שירד לחדר ההלבשה אחרי שהוחלף וטוענים כי בוועדת המשמעת הקודמת שנערכה לו סוכם שבתקרית המשמעת הבאה הם יוכלו לשחררו ללא פיצוי כספי

one

הפועל חיפה ממשיכה לעסוק גם הבוקר (רביעי) בסוגיית מינדאוגאס קאלונאס שלא התייצב לאימון היום. בינתיים בחיפה טוענים כי יוכלו להשתחרר מחוזהו ללא תמורה כספית בשל ריבוי עבירות המשמעת שלו.

כזכור, קאלונאס שכבר ביצע מספר עבירות משמעת מאז שהגיע בתחילת העונה, הוחלף אתמול (שלישי) בדקה ה-58 בניצחון 0:1 על הפועל רעננה, וירד ישירות לחדר ההלבשה. לאחר בירור שערכו אנשי הקבוצה התברר להם שהשחקן עזב את המגרש עוד לפני ששאר השחקנים ירדו לחדר ההלבשה וכעת בהנהלה רוצים לחתוך מיידית את השחקן. אלא שמי שלא בטוח שזה הדבר הנכון לעשות הוא דווקא הבעלים יואב כץ שמתלבט כעת האם לסיים את דרכו של השחקן או שמא לתת לו הזדמנות נוספת.

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה בתוספת הזמן

קאלונאס ישוחרר מהפועל חיפה אם יתגלה שעזב לפני הסיום

עירוני קרית שמונה: עאהד עזאם ייעדר למשך שלושה שבועות

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
בדרך החוצה? קאלונואס/קובי אליהו

גורמים במועדון טענו בפני וואלה! ספורט שקאלונאס חתם במהלך ועדת המשמעת שנערכה לו ב-18 באוקטובר על מסמך לפיו אם יעבור עוד בעיית משמעת אחת, הוא ייחתך. לפיכך אותם גורמים טוענים שבקבוצה יכולים להשתחרר מחוזהו של השחקן ללא תמורה. אלא שמהלך שכזה עשוי להגיע לבוררות אם וכאשר יחליטו בחיפה אכן לסיים את דרכו של השחקן. כץ עצמו לא דוגל כידוע בוועדות משמעת ועונשים וכעת הוא מתלבט בסוגיה. בקבוצה מתכוונים להעמיד בכל מקרה את השחקן לוועדת משמעת על האירוע אתמול ובמהלך היום תתקבל החלטה האם ומתי תיערך ועדת משמעת שכזו.

מבלי קשר לאירוע, בקבוצה חגגו את הניצחון החשוב על הפועל רעננה ששחרר המון לחץ אצל אנשים במועדון ובעיקר אצל המאמן ראובן עטר. בחיפה מודעים לכך שהיכולת של הקבוצה עדיין רחוקה מלהספיק, אך כעת מקווים בקבוצה שיהיה ניתן לצאת לדרך חדשה. מי שזכה למחמאות היה כמובן כובש השער הישאם כיוואן שלא הפגין משחק גדול, אך ידע להבקיע את השער בדקה הכי קריטית שיש. "לפני הבעיטה החופשית אמרתי לשופט שהחומה לא עומדת במרחק תשעה מטרים מהכדור. כיוונתי לפינה ואני שמח שזה נכנס", הסביר כיוואן. "כולם סביבי חגגו ורק אני הסתכלתי על הכדור כי בגלל החומה לא ראיתי שהכדור נכנס.

זה נכון שלא שיחקנו טוב, אבל במשחק כזה מסתכלים על התוצאה. עברנו תקופה קשה ואני מקווה שמכאן נצא לדרך חדשה עם כדורגל יפה שישמח את הקהל. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה בבאר שבע ואני מקווה שזה יתחיל כבר שם". לשאלה האם הקבוצה תישאר בליגה אמר כיוואן: "הפועל חיפה לא תרד".

אגב גם מהראן לאלה ופז'מיסל קובארז' זכו למחמאות על יכולתם. בלמה של הקבוצה אושרי רואש ספג אתמול מכה בידו במהלך המשחק ויעבור היום צילום כדי לברר את חומרת פציעתו כשהחשש שהשחקן שבר את היד.

עדכון ראשון: 9:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully