וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תשחרר את קאלונאס אם יתגלה שעזב לפני תום המשחק

בקבוצה בודקים האם הקשר, שירד לאחר החלפתו ישירות לחדר ההלבשה, התקלח ונטש את האצטדיון לפני תום ההתמודדות. עטר: "גם כשקראו לי להתפטר הייתי מרוכז רק במשחק". סילבס: "אין זמן להתבכיין"

one

הפועל חיפה סוף סוף ניצחה באצטדיון החדש בחיפה. האדומים מהכרמל הציגו יכולת לא טובה מול הפועל רעננה, וניצלו מספיגה הודות ליכולתו הטובה של שוערם פז'מיסל קובארז', אבל הצליחו לגבור על האורחים מהשרון 0:1 משער של הישאם כיוואן בדקה ה-93. לפני השער קראו אוהדי הפועל חיפה למאמן ראובן עטר להתפטר, אולם דעתם נחה אחרי הניצחון שהעלה את הקבוצה מעל לקו האדום.

על שמחת הניצחון העיבו מספר אירועים במהלך המשחק ואחריו. מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי נכנס במחצית המשחק לחדר ההלבשה, וצעק על השחקנים "אין לכם לב, אתם צריכים להילחם ואפילו את זה אתם לא מסוגלים לעשות. תתביישו על איך שאתם נראים, ככה זה לא יכול להימשך".

בחיפה בודקים האם הקשר הליטאי מינדאוגאס קאלונאס, שהוחלף בדקה ה-58, ירד להתקלח ועזב עוד לפני סוף המשחק. קאלונאס הוחלף על ידי טוסיין ריקאס ובמקום לרדת לספסל הוא ירד ישירות לחדר ההלבשה של הקבוצה. אם בחיפה יבינו שאכן השחקן עזב לפני תום המשחק הוא צפוי להיחתך, שכן בוועדת משמעת קודמת שנקבעה לו, הודיעו לו שכל בעיית משמעת נוספת תגרור שחרור שלו מהקבוצה.

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
יודע שעבירת משמעת נוספת תשחרר אותו מהפועל חיפה. קאלונאס/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר אמר על שער הניצחון: "זה לא היה מקרי. קבוצה מייצרת לעצמה איזושהי אמונה ומגיעה לרמת ריכוז גבוהה. אני מדבר רק על הדקות האחרונות, בשאר המשחק חוסר הביטחון שיש בקבוצה השפיע, וזה דבר שמאפיין הרבה קבוצות בליגה. ראיתם איך הטבלה הסתבכה עכשיו. אם נעשה שני ניצחונות רצופים אני מאמין שתראו את האיכויות של השחקנים באות לידי ביטוי. קבוצה שהיא חסרת ביטחון לא תצליח להעביר גם שני פסים. גם כשקראו לי להתפטר הייתי מרוכז רק במשחק, כי כמו שכולם ראו דברים יכולים להשתנות בשניות".

עטר התייחס להרכבת שלושה בלמים בפתיחת המשחק: "ראיתי את המשחק האחרון של רעננה שלוש פעמים. הם משחקים עם שלושה שחקנים שנמצאים כל הזמן בהתקפה צמוד אחד לשני, ובמצבנו כרגע, כשהשחקנים חסרי ביטחון העדפתי שלא להתפתות לוותר שחקן הגנה. ככל שנצבור נקודות נשחק עם כלים יותר התקפיים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה בתוספת הזמן

לכתבה המלאה
ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אם נעשה שני ניצחונות רצופים אני מאמין שתראו את האיכויות של השחקנים". עטר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "זה אכזרי. היה פה משחק כדורגל לא משהו בלשון המעטה, בעיקר מלחמה. המשחק התפתח כפי שחשבנו שיתפתח. ידענו שבמחצית השנייה הפועל חיפה תבין שאין לה מה להפסיד, תצא קדימה ותפקיר את ההגנה אבל היינו ביום לא טוב בחלק הקדמי. ועדיין הגענו לשני מצבים שהובילו לשתי החמצות מזעזעות. בדרך כלל נענשים על כאלה דברים ונענשנו על זה. אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל אין זמן להתלונן ולהתבכיין, וכבר ביום שבת נצטרך להביא נקודות".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
הפסד אכזרי. חיים סילבס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully