וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל הרגיע את האופוריה ביונייטד, ברנדן רוג'רס ענה למבקרים

המאמן ההולנדי לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו בניצחון על סטוק: "זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו". מאמן ליברפול הגיב לביקורות על הספסול של ג'רארד: "אנשים תמיד שואלים שאלות"

המחזור ה-14 בפרמיירליג נפתח הערב (שלישי) עם שישה משחקים, כשבמוקד המשחקים היום עמד הניצחון הדחוק של מנצ'סטר יונייטד, 1:2 על סטוק סיטי. השדים האדומים השיגו ניצחון רביעי רצוף וכבר פוזלים למקום השלישי. ליברפול גברה 1:3 בחוץ על לסטר סיטי ואפשר לומר שיצאה מהמשבר שלה. ברנלי וניוקאסל נפרדו ב-1:1, סוונסי ניצחה 0:2 את קווינס פארק ריינג'רס, אסטון וילה ניצחה 0:1 בחוץ את קריסטל פאלאס, ווסטהאם המצוינת גברה 1:2 בחוץ על ווסט ברומיץ'.

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לדהור, ג'רארד סידר ניצחון לליברפול

לא עוצרת: ניצחון 17 ברציפות לריאל, קאמבק מרגש לחסה

צרפת: מארסיי איבדה נקודות, נאנט ושכטר הפסידו לטולוז

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ניצחון קשה מאוד. ואן חאל/GettyImages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל אמר בסיום: "זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו היום. לא היינו אגרסיביים מספיק במחצית הראשונה, לא שמרנו על העמדות שלנו על המגרש. לא הייתי מרוצה בחצי ואמרתי את זה לשחקנים. המחצית השנייה הייתה טובה יותר, יצרנו מצבים רבים, אבל אנחנו צריכים לכבוש יותר שערים.

"אחר כך פיטר קראוץ' נכנס וידענו שהכדורים הארוכים יתחילו להגיע וזה תמיד קשה להתמודד עם זה. אני מרוצה מזה ששמרנו על התוצאה. הרגעים האחרונים היו לא נחוצים, אבל זה תמיד קורה. אני מאושר מהתוצאה, מחר תהיה לנו מסיבת חג המולד וחשוב מאוד שנוכל ליהנות מזה".

סטיבן נ'זונזי, כובש השער של סטוק אמר בסיום: "ברור שזו אכזבה גדולה לא להשיג נקודות במשחק שבו היו לנו שתי הזדמנויות גדולות בסיום. זה היה משחק קשה אבל היינו יכולים להוציא נקודה לפחות".

ברנדן רוג'רס חגג את הניצחון של ליברפול: "זה היה ניצחון גדול, השחקנים היו יוצאים מהכלל. היינו צריכים לעבוד מאוד קשה, אבל האיכות שלנו באה לידי ביטוי בסוף. היינו צריכים לנצח גם באירופה וסך הכל אנחנו אחרי שלושה משחקים טובים. יש לי אמון בשחקנים שלי, היינו צריכים רק לחזור לעצמנו".

המאמן הגיב לביקורות אחרי שספסל את ג'רארד במשחק הקודם: "סטיבן ג'רארד נח בסוף השבוע עם מחשבה על המשחק היום. כשאתה מספסל שחקן, אנשים שואלים למה. כשהוא משחק הם שואלים למה אתה לא נותן לו לנוח. האנרגיה שהוא צבר מסוף השבוע עזרה לו לשחק היום עם הרבה אנרגיה".

עוד באותו נושא

ניצחון רביעי רצוף ליונייטד, מהפך לליברפול

לכתבה המלאה
סטיבן ג'רארד ליברפול חוגג שער. AP
סידר את המהפך. ג'רארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully