וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי איבדה נקודות, נאנט ושכטר הפסידו לטולוז

המוליכה ספגה מרגלי האקס ג'ורדן איוו, הסתפקה ב-1:1 מול לוריין ותאבד את הפסגה אם פריס סן ז'רמן תנצח בליל. חלוץ הנבחרת חזר להרכב ושיחק 59 דקות, אבל נאנט נוצחה 2:1 במגרשה הביתי

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי מול לאמין קונה שחקן לוריין. רויטרס
המקום הראשון בורח? אנדרה פייר ג'יניאק מול לאמין קונה/רויטרס

מחזור אמצע השבוע בצרפת, המחזור ה-16 שהחל הערב (שלישי), נותן הזדמנות ראשונה לפריס סן ז'רמן לעקוף את מארסיי. המוליכה שמטה נקודות ב-1:1 בחוץ מול לוריין, כשמחר האלופה מהבירה תתארח אצל ליל בידיעה שניצחון יקפיץ אותה למקום הראשון. איתי שכטר שיחק 59 דקות בהפסד הביתי של נאנט 2:1 לטולוז.

לוריין - מארסיי 1:1

בשנים האחרונות שיחקו האחים אנדרה וג'ורדן איוו במדי מארסיי. הערב אנדרה היה פצוע ואילו ג'ורדן ניצב מנגד, במדי לוריין, ומנע מקבוצתו הקודמת לנצח. דימיטרי פאייה המצוין סובב לרשת מצד שמאל בדקה ה-32, אבל ג'ורדן איוו איזן בחלוף ארבע דקות מהנקודה הלבנה עם שערו הרביעי העונה. אחרי שלושה הפסדים רצופים למארסיי, לוריין משיגה נקודה מול התכולים.

נאנט - טולוז 2:1

איתי שכטר חזר להרכב נאנט, שכמו בדצמבר אשתקד הפסידה בבית לטולוז, ושוב באותה תוצאה. איסיאגה סילה העלה את טולוז ליתרון כשדחק מקרוב בדקה ה-24, שכטר לא הצליח להשפיע והוחלף בדקה ה-59 וחמש דקות לאחר מכן איזן ז'ורדן ורטו מהנקודה הלבנה. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של הדני מרטין ברייתווייט, שניצל טעות של השוער רמי ריו והעניק לסגולים ניצחון חוץ בדקה ה-85.

מונאקו - לאנס 0:2
למונאקו: דימיטאר ברבאטוב (64 בפנדל), יאניק פריירה קראסקו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully