וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - מכבי תל אביב: ניסיון למנוע מתיחות בין זהבי לאלברמן

לאחר שאלברמן אמר "לא חושב שהייתי נוהג כמו זהבי", הצהובים מיהרו להעביר לקשר שדבריו נאמרו בצורה מסויגת מאיך שהוצגו. ברק לוי ימשיך בשער, חואן פבלו הפצוע עשוי להיות שוער שהשוער השלישי סהר חסון התגייס. חאלד חלאיילה מחוץ לסגל סכנין (20:55, ערוץ 1)

מחזור 11מחצית03/12/2014
בני סכנין
    1:1
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 28. מכבי ת"א מובילה 4:17 בניצחונות ועוד 7 משחקים נגמרו בתיקו.

      * מכבי ניצחה חצי ממשחקי החוץ שלה מול סכנין (7 מ-14). היתר: 3 ניצחונות לסכנין ו-4 תוצאות תיקו.

      * מכבי ת"א מבקיעה כבר 18 משחקים רצופים.

      * מכבי ת"א הבקיעה לפחות פעם אחת ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה מול סכנין.

      * את משחק הבית האחרון שלה מול מכבי ת"א (בפלייאוף בעונה שעברה) סכנין ניצחה. מעולם היא לא הצליחה לחבר שני ניצחונות בית מול הצהובים.

      * נדיר, אבל: השער הבא של ערן זהבי לא יעלה אותו מקום בטבלת הכובשים בכל הזמנים (אף אחד לא הבקיע בדיוק 75 שערים).

      * מצד שני: אם זהבי יבקיע פעם אחת מול סכנין הוא ייצמד ליניב קטן במקום ה-3 בטבלת הכובשים המצטיינים בכל הזמנים מול הקבוצה מהמגזר (8 שערים). במקום השני ניצב עומר דמארי עם 9, במקום הראשון אלירן עטר עם 12.

      * גיא לוי, מאמן בני סכנין, מעולם לא ניצח בליגה את מכבי ת"א. יש לו 6 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים מול הצהובים.

      * זה יהיה המשחק ה-100 של איתן שמואלביץ' בליגת העל. ב-99 המשחקים הקודמים: 27:53 ניצחונות למארחת מול האורחת, רק 19 משחקים לא הוכרעו. ממוצע השערים אצלו הוא 2.63 למשחק. הוא שרק ל-16 פנדלים ושלף 26 אדומים.

      לאתר דריבליסט

      גיא לוי מאמן בני סכנין. מגד גוזני
      מעולם לא ניצח בליגה את מכבי תל אביב. גיא לוי/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      קפטן בני סכנין, חאלד חלאיילה, לא יכלל בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב מתוך מטרה לתת לו לנוח. בתקופה האחרונה חלאיילה סבל ממתיחה בשריר ופציעה בבוהן, ובמשחק האחרון הוא אף נפצע בקרסול. כל אלו גרמו להחלטה להעניק לו זמן התאוששות. מי שכן יהיה בסגל הוא חאמד גנאים, בעצמו סובל מפציעה ורק מחר יוחלט אם הוא יפתח בהרכב. אם הוא לא יוכל לשחק, איגור יובאנוביץ' יפתח כמגן שמאלי. אחת האופציות שעלתה היא שעלי עוסמאן ישחק כקשר אחורי ומוחד זבידאת יפתח כמגן ימני.

      מאמן בני סכנין, גיא לוי, החל לקחת חלק משחקניו לשיחות אישיות כאשר אחד מהם היה מילאן בויוביץ'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, גורמים בהנהלת סכנין החלו לדבר על כך שאם בויוביץ' ואיגור יובאנוביץ' ימשיכו לבלות בעיקר על הספסל, הם עשויים להיחתך בינואר. לאור הדיבורים הללו ולאור ההפסד האחרון להפועל פתח תקוה, לוי לקח את החלוץ לשיחה וביקש ממנו לרוץ ולהילחם הרבה יותר.

      השחקן מצדו ממשיך להתאמן כרגיל ולפי שחקנים בקבוצה מתנהג במקצוענות ראויה לציון. יחד עם זאת, מחר הוא לא יכלל בסגל בגלל כאבים בצוואר. גם חלק משחקני הנוער שעלו השנה לבוגרים ועדיין לא קיבלו הזדמנות, זומנו לשיחות אישיות ובראשם סגס תאמבי. הקשר הצעיר שכבש בשנה שעברה 10 שערי ליגה בקבוצת הנוער, עשוי אולי לקבל דקות משחק במשחקים הקרובים.

      אחרי שיחת הנזיפה של לוי ויו"ר המועדון מוחמד אבו יונס בשחקנים, בסכנין מקווים שכבר מול מכבי תל אביב הקבוצה תיראה טוב יותר ואולי גם תצליח להפתיע ולחלץ נקודות. "אם המשחק היה בדוחא היינו הרבה יותר אופטימיים", אמר שחקן בסכנין, "אבל גם בעכו עם המהירות של ההתקפה שלנו ועם הרבה נחישות אנחנו מסוגלים להפתיע. אנחנו קבוצה ששווה הרבה יותר מהמיקום שלה כעת".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      שחקן מכבי חיפה, רובן ראיוס, מול שחקן בני סכנין, איגור יובאנוביץ'. קובי אליהו
      בכוננות להרכב. יובאנוביץ'/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      "לא חושב שהייתי נוהג כמו ערן זהבי", עם הכותרת הזו של מרבית אתרי הספורט התמודדו במכבי תל אביב לפני המשחק עם סכנין. הדובר הוא גל אלברמן, ובמכבי תל אביב ידעו כי יש כאן פוטנציאל למתיחות מיותרת. לא מעט אנשים בכירים מהקבוצה ייצגו אותה בכנס המנהלת נגד אלימות וגזענות שנערך בצהריים. כולם שמעו את אלברמן, שזומן לאחד הפאנלים, אומר את הדברים, אבל בדבריו של הקשר האחורי היו גם הסתייגויות, וכדי לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר, מיהרו בקבוצה להעביר לזהבי כי אלברמן אמר את הדברים בצורה הרבה יותר מסויגת מאיך שהם הוצגו בכותרת. לפחות על פי מה שאומרים במועדון, הכול שב למקומו בטרם תתפתח איזושהי שרפה מיותרת.

      במכבי תל אביב שברו את הראש מי יישב על הספסל בעכו מול בני סכנין כשוער המשנה. ברק לוי אמור להמשיך בשער בגלל הפציעה של חואן פאבלו בזרת כף היד, והשוער השלישי סהר חסון בדיוק התגייס השבוע ולא קיבל שחרור מהטירונות למשחק. מי שהתאמן בצורה מלאה הוא חביב אוחיון, אלא שהשוער המוכשר עדיין לא בן 16 וחצי וההתאחדות לא מאשרת לו לשחק. במכבי הגישו בקשה מיוחדת לשתף אותו כשוער המשנה, אבל בשלב הזה עוד לא קיבלו תשובה חיובית. לא מן הנמנע שחואן פאבלו יישב על הספסל על אף הפציעה ויחזיק אצבעות, מלבד זו הפצועה, כדי שלוי יעבור את המשחק בשלום והוא לא יצטרך לשחק עם הכאבים.

      את המשחק בשבת האחרונה מכבי ניצחה בצורה משכנעת, אבל לא בטוח שפאקו ימשיך עם אותו הרכב. יתכן שטל בן חיים יחזור להרכב אחרי שישב במשחק הקודם על הספסל. גם עמרי בן הרוש עשוי לחזור לאחד עשר אחרי שבמשחק הקודם פתח יואב זיו. ייתכן גם שאחד הבלמים הקבועים, קרלוס גרסיה או איתן טיבי, יזכו למנוחה ויאפשרו לדור פרץ לפתוח.

      גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם ערן זהבי. ברני ארדוב
      במועדון מרגיעים את הרוחות/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: פיראס מוגרבי

      מי שראה את המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה ראה את האדומים מהכרמל מגיעים לכמה הזדמנויות טובות במתפרצות. אם האלופה תותיר מרווח למתפרצות גם מול סכנין, מוגרבי יצטרך לנצל את ההזדמנויות, לרתום את המהירות שלו ולעקוץ את הצהובים.

      מכבי תל אביב: נוסא איגייבור

      הקשר לא זוכה לאמון הקהל וגם התקשורת לוחצת עליו. פאקו הוא היחיד בינתיים שרואה משהו שאחרים לא רואים. אם יפתח שוב הרכב, רוב העיניים יהיו עליו אחרי שאמר במוצאי שבת אחרי המשחק שכולם יכולים לצעוק לעברו או עליו, הוא לא שם על כלום.

      נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      פאקו הוא היחיד בינתיים שרואה משהו שאחרים לא רואים. איגייבור/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: עכו
      קהל: 4500

      עדכון ראשון: 13:21

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully