וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוח חצי הגמר והגמר בארנה הוא הימור כלכלי ותדמיתי"

2.12.2014 / 9:02

חברי הנהלת איגוד הכדורסל חוששים שאירוח בירושלים יוביל להפסדים של מאות אלפי שקלים, אם הקבוצה הביתית לא תגיע לשם: "ביד אליהו, גם אם מכבי תל אביב תודח, הפועל תל אביב תביא הרבה קהל"

"

אולם הארנה החדש בירושלים. ברני ארדוב
ואם הפועל ירושלים לא תגיע לחצי הגמר? הארנה/ברני ארדוב

משחקי שמינית ורבע גמר גביע המדינה בכדורסל ייערכו לקראת סוף חודש דצמבר, אך עוד קודם לכן, ב-16 לדצמבר, תתכנס הנהלת איגוד הכדורסל כשאחד הנושאים שיעלו לדיון הוא מיקום משחקי חצאי גמר וגמר הגביע. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני שבועיים, באיגוד החלו בדיונים על כששתי האופציות שעומדות על הפרק הן המשך האירוח ביד אליהו, או מעבר לארנה החדשה בירושלים. למרות שהכיוון הראשוני היה לארח את המשחקים בבירה, כעת נדמה שגוברים הסיכויים שהמשחקים יישארו בתל אביב.

"איגוד הכדורסל זה לא מנהלת הליגה שיש לו הרבה אירועים והרבה הכנסות. וחצאי הגמר והגמר זה האירוע המרכזי שלו, במיוחד אחרי הקיץ האחרון, כשהנבחרת לא שיחקה בארץ", אמר אמש (ראשון) אחד מחברי ההנהלה הבכירים באיגוד, "צריכים למקסם את הרווחים מהאירוע הזה, ויש חשש כבד שאם נארח בארנה, שעולה קצת יותר כסף מיד אליהו, והפועל ירושלים לא תהיה בחצי הגמר או בגמר, האולם יהיה חצי ריק. זה יכול להוביל להפסד של כמה מאות אלפי שקלים. ביד אליהו, גם אם מכבי תודח ברבע, אז הפועל תל אביב צפויה להיות שם ותביא הרבה. אירוח חצי הגמר והגמר בארנה הוא הימור כלכלי ותדמיתי. איך יצטלמו משחקי חצי הגמר עם כסאות ריקים?".

למרות זאת, באיגוד הכדורסל מנסים להגיע לפתרון מסוים, מאחר והרצון שלהם הוא לתת את הכבוד לאולם החדש, "בזמנו כשהעבירו את משחק הגמר של ליגת העל בכדורסל לחיפה, עיריית חיפה העבירה סכום כסף לא מבוטל למנהלת הליגה שעזרו לה לקבל את ההחלטה, למרות שהיה מדובר בהפסד כלכלי", ממשיך אותו חבר הנהלה, "צריך לבדוק האם יהיה גוף נוסף, מלבד הטוטו ווינר, שמוכן לתמוך במשחקים בארנה כדי להקטין את הסיכון".

כזכור, למרות שמשחקי שמינית הגמר עדיין לא נערכו, הגרלת רבע הגמר כבר בוצעה וסדרה דרבי תל אביבי אפשרי, כשהמנצחת בין הפועל עפולה למכבי תל אביב תארח את המנצחת בין הפועל תל אביב לעירוני נס ציונה. בשאר המשחקים נקבע כי המנצחת בין מכבי ראשון לציון לבני הרצליה תארח את המנצחת בין א.ס רמת השרון להפועל ירושלים, המנצחת בין מכבי חיפה להפועל חולון תארח את המנצחת בין מכבי הוד השרון לגלבוע/גליל והמנצחת בין מכבי קרית גת להפועל אילת תארח את המנצחת בין ברק נתניה לעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully