וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד שוקלים: חצאי וגמר גביע המדינה בארנה בירושלים

18.11.2014 / 12:11

באיגוד הכדורסל תיערך ישיבה ראשונה לקראת המעמד, כשמספר מכשולים עשויים לשלוח את המשחקים דווקא ליד אליהו. בקבוצות מאמינים כי הנושא ייפתר: "אי אפשר להיות מנותקים מרצון הציבור"

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גמר הגביע ינדוד לבירה? אוהדי ירושלים בארנה/ברני ארדוב

הגרלת רבע גמר גביע המדינה נערכה אתמול (שני) במשרדי איגוד הכדורסל, ולוואלה! ספורט נודע שהיום תיערך ישיבה ראשונה בנושא מיקום משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה. על הפרק עומדות בשלב הזה שתי אפשרויות, המשך אירוח המשחקים ביד אליהו, כפי שנעשה מאז תחילת שנות ה-2000, או מעבר לארנה החדשה בירושלים, שם נערך השנה חצי גמר וגמר גביע ווינר. לאחר שתתגבש המלצה, הנושא יעבור לדיון ואישור הנהלת איגוד הכדורסל.

באיגוד יש רצון לארח את המשחקים בירושלים, אך מספר נושאים גורמים לחשש מסוים. הראשון, שצפוי להפתר בימים הקרובים הוא משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני סכנין שאמור להיערך באותו היום באטצדיון טדי, כשבאיגוד כבר פנו להתאחדות לכדורגל על מנת שיקדימו את המשחק ליום ראשון. הנושא השני הוא החשש כי אם הפועל ירושלים לא תגיע לחצי הגמר, למעלה מחצי מהארנה תהיה ריקה, גם אם מכבי תל אביב או הפועל תל אביב והפועל חולון יהיו במעמד.

"אני לא רואה מצב שהמשחקים לא יהיו בארנה", אמר הבוקר אחד מראשי הקבוצות הבכירות בליגת העל שיושב גם בהנהלת האיגוד, "אם יש מכשולים, אז נתגבר עליהם. אי אפשר להיות מנותקים מרצון הציבור, יש פה אולם חדש וגדול כמו יד אליהו, שאפשר וצריך לארח בו את המשחקים".

הגרלת רבע הגמר סידרה דרבי תל אביבי אפשרי, כשהמנצחת בין הפועל עפולה למכבי תל אביב תארח את המנצחת בין הפועל תל אביב לעירוני נס ציונה. בשאר המשחקים נקבע כי המנצחת בין מכבי ראשון לציון לבני הרצליה תארח את המנצחת בין א.ס רמת השרון להפועל ירושלים, המנצחת בין מכבי חיפה להפועל חולון תארח את המנצחת בין מכבי הוד השרון לגלבוע/גליל והמנצחת בין מכבי קרית גת להפועל אילת תארח את המנצחת בין ברק נתניה לעירוני נהריה.

אוהדים עוזבים את יד אליהו. יוסי ציפקיס
הגביע לא יוכרע ביד אליהו?/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully