וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קיירי עושה כל מה שהוא יכול כדי להיות שחקן שלם"

מאמן קליבלנד החמיא למהפך של הרכז ביכולת בהגנה: "הוא מפתח חלקים במשחק, כמו כל שחקן צעיר". לברון שחקן השבוע, פרייס הוחתם מחדש, ורז'או יחזור מול מילווקי (2:00, 5+ לייב)

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס על הספסל עם אנדרסון ורז'או. AP
חוזר אחרי משחק אחד בחוץ. אנדרסון ורז'או/AP

קליבלנד המעודדת מרצף שלושת הניצחונות שלה ערכה הלילה (בין שני לשלישי) אימון לקראת משחקה הבא, בו תארח את בלילה שבין שלישי לרביעי (2:00, 5+ לייב) את מילווקי, שאיבדה אתמול רצף של שלושה ניצחונות משלה עם תבוסה ביתית ליוסטון. מי שחזר לאימונים היה אנדרסון ורז'או שנעדר מהניצחון על אינדיאנה בשל חבלה בצלעות וצפוי לחזור לסגל של דיוויד בלאט, אך המאמן לא גילה האם הברזילאי ישוב הישר לחמישייה.

הקאבלירס קיבלו חדשות טובות גם מכיוונו של מת'יו דלאבדובה, שהחמיץ חודש שלם וחזר לאימונים של 3 על 3. בלאט הביע תקווה שהגארד האוסטרלי, שהיה אחד העוגנים ההגנתיים של המאמן מהספסל בתחילת העונה, יוכל לעשות את הקאמבק שלו כבר במסע משחקי החוץ הקרוב של הקבוצה, שתנדוד בימים הקרובים לניו יורק (בין חמישי לשישי), טורונטו (בין שישי לשבת) וברוקלין (בין שני לשלישי).

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לא ראה בעיניים השבוע. לברון ג'יימס/AP

בנוסף, לברון ג'יימס הוכתר בפעם השנייה העונה לשחקן השבוע במזרח, בעוד שבמערב בלייק גריפין זכה לכבוד. קינג ג'יימס, שקטף את התואר בפעם ה-47 בקריירה, עשה זאת בזכות ממוצעים של 25.7 נקודות, 8.7 אסיסטים, 5.3 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות למשחק ב-33 דקות בממוצע, כשהוא קולע ב-51% מהשדה וב-80% מהקו, ומוליך את קבוצתו למאזן 0:3. בכל אחד משלושת המשחקים הוא קלע לפחות ב-50% מהשדה וחילק לפחות 7 אסיסטים.

פנים חדשות-ישנות בסגל הוא איי ג'יי פרייס. הרכז בן ה-28 בילה את כל מחנה האימונים במדי הקאבס אך נחתך לפני פתיחת העונה ומאז רשם 10 משחקים טובים במדי אינדיאנה (10.5 נקודות ב-19.3 דקות למשחק). אתמול הוא חזר לקליבלנד במקומו של וויל צ'רי שנחתך, וכשבלאט נשאל על ידי התקשורת המקומית מדוע הקאבס נפטרו ממנו מלכתחילה הוא סיפק ציטוט מעניין.

"לא נפטרנו ממנו, פשוט שחררנו אותו", השיב בלאט ועורר פרץ צחוק חזק מקרב העיתונאים שראיינו אותו. "זה נשמע קיצוני מדי, חבר'ה אתם חריפים... אני מרגיש כאילו אני בסופרנוס... אבל לפעמים זה הטבע של העסק הזה. הוא עשה טיול קצר באינדיאנה וחזר מרוצה, וכך גם אנחנו. מאוד אהבנו אותו כשהוא היה כאן, הוא מכיר את המערכת שלנו, וזו הייתה הזדמנות להביא שחקן איכותי".

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "קווין לאב משחק את ההגנה הטובה בקריירה שלו"

לכתבה המלאה
פול פירס שחקן וושינגטון וויזארדס מול קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"לקח את זה ללב". קיירי אירווינג/AP

לגבי המהפך של קיירי אירווינג בצד ההגנתי אמר בלאט: "אני חושב שכולם רואים שהוא עושה עבודה נהדרת בצד ההגנתי, ובעצם בשני צדי המגרש. קיירי הגיע לליגה הזו בגיל 19 אחרי 8 משחקי קולג' בלבד, והוא מפתח חלקים מהמשחק שלו כמו כל שחקן צעיר, רק שאצלו זה קורה לעיניי העולם כולו, בגלל שהוא כישרון כל כך יוצא דופן. הוא ואנחנו הכרנו בעד כמה זה חשוב שהוא ימשיך לעגל את המשחק המיוחד שלו, והוא לקח את זה ללב ועושה את כל מה שהוא יכול כדי להפוך לשחקן השלם שאנחנו רואים עכשיו".

מייק מילר, שלא שותף אפילו לדקה אחת בשלושת הניצחונות האחרונים, נשאל לגבי מעמדו והשיב: "עברתי דברים כאלה בעבר. אנחנו מנצחים משחקים עכשיו וזה נהדר, ואני צריך פשוט להמשיך לעבוד קשה. יש לנו סגל מוכשר, והעבודה שלי היא לבוא ולעודד את השחקנים ולהכניס להם מוטיבציה. אני חושב שאני עוזר לקבוצה, אולי לא על המגרש, אבל אם אקבל את ההזדמנות שלי אעשה את המיטב שלי, וזה כל מה שאני יכול לבקש".

מייק מילר שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"אני חושב שאני עוזר לקבוצה, אולי לא על המגרש". מייק מילר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully