וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קווין לאב משחק את ההגנה הטובה בקריירה שלו"

מאמן קליבלנד שיבח דווקא את הצד ההגנתי של כוכבו שקלע 28 נקודות מול אינדיאנה. על המנוחה של לברון ברבע האחרון אמר המאמן: "ממוצע הדקות שלו יורד רק בזכות משחקים כאלה"

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס מול דייויד ווסט שחקן אינדיאנה פייסרס. GettyImages
סחט מחמאות דווקא על ההגנה. קווין לאב/GettyImages

דיוויד בלאט המשיך לחייך גם הלילה (בין שבת לראשון), כשקליבלנד שלו דהרה לניצחון שלישי ברציפות, הפעם 97:109 על אינדיאנה. אחרי רצף של ארבעה ניצחונות, שאחריו הגיע רצף של ארבעה הפסדים, הקאבס שוב עלו על המסלול הנכון, והם ינסו להשוות את הרצף הארוך ביותר שלהם העונה עד כה עם W נוסף, מול מילווקי בלילה שבין שלישי לרביעי.

הפעם בלאט אפילו לא נזקק לתצוגת על של לברון ג'יימס, שהסתפק ב-19 נקודות, וזכה לנוח כל הרבע האחרון. קווין לאב, שהתקשה למצוא את עצמו באוהיו עד כה, עמד במרכז העניינים עם שיא עונתי של 28 נקודות, כשגם קיירי אירויינג הציג יכולת מצוינת עם 24 נקודות ושיא עונתי של 10 ריבאונדים, וביחד הטריו התגבר על היעדרו של אנדרסון ורז'או הפצוע בדרך למאזן 7:8.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לא תמיד צריך לקלוע 25 נקודות. לברון ג'יימס/GettyImages

מספרי המשחק

* קליבלנד שיפרה את מאזנה במשחקים בהם לברון קולע פחות מ-25 נקודות ל-6:2, בעוד שבמשחקים בהם הוא חוצה את הרף הזה היא עדיין עומדת על 1:6.

* במשחקים בהם הקאבס חוצים את רף 100 הנקודות הם במאזן של 1:8, לעומת 6:0 בשאר המשחקים.

* בארבע העונות האחרונות המאזן בין הקבוצות עמד על 2:14 לאינדיאנה, אחרי שב-18 המפגשים ביניהן שקדמו לעזיבתו של לברון ב-2010 המאזן היה 2:16 לקליבלנד.

* הסיוט של הפייסרס מקינג ג'יימס נמשך גם בימיו במיאמי, שהעיפה אותם מהפלייאוף בשנתיים האחרונות.

* בהיעדרו של אנדרסון ורז'או הפצוע הקאבס איפשרו לפייסרס לקטוף 15 ריבאונדים בהתקפה, אך קלעו 48 נקודות בצבע לעומת 36 של יריבתם.

עוד באותו נושא

ניצחון שלישי רצוף לקאבס, 97:109 על הפייסרס

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"לברון פשוט עשה את העבודה שלו מספיק מוקדם". דיוויד בלאט/GettyImages

במסיבת העיתונאים החמיא בלאט ללאב, אבל דווקא לא בנוגע לתצוגה ההתקפית שלו: "בכלליות, אני רוצה להגיד שאני חושב שקווין לאב משחק את ההגנה הטובה ביותר בקריירה שלו עד כה. הוא עוד יכול להשתפר, כמו כולנו, אבל הוא עושה עבודה טובה. הוא משתלב בשיטה ובעקרונות שלנו, הוא צריך להמשיך בכך, ואנחנו צריכים להמשיך לערב אותו בצורה כזו". לגבי 28 הנקודות שלו אמר בלאט: "אני חושב שקווין הוא שחקן כדורסל כל כך טוב, שבימים בהם הדברים זורמים לו נראה ממנו משחקים כאלה".

לגבי לברון ג'יימס, ששיחק רק 32 דקות, וקלע 11 מהנקודות שלו ברבע השלישי שסגר עניין, אמר בלאט: "אם הוא היה משחק את מספר הדקות הרגיל שלו, הוא היה מגיע לאיזור ה-25 עד 28 נקודות. הוא פשוט עשה את העבודה שלו מספיק מוקדם, יחד עם שאר החבר'ה, כדי שהוא יוכל לשחק, לדעתי בפעם השנייה ברציפות, פחות מ-32 דקות. זה משהו שישרת אותנו בעתיד. אמרתי שאני רוצה לקצץ במספר הדקות שלו השנה, ומבחינת הממוצע אנחנו עומדים בכך עד כה, אבל רק בזכות משחקים כאלה, וזה לזכותו ולזכות כולם".

לאב עצמו אמר בסיום: "הרגשתי טוב התקפית, אבל לא הייתי אומר שזה היה 'משחק הפריצה שלי'. אני חושב שהייתי יעיל, במיוחד ברבע הראשון. אולי זו הייתה פריצה של רבע ראשון... התחושה הייתה טובה, החברים מצאו אותי, וכקבוצה ברבעים הראשון והשלישי היינו מאוד יעילים. בסך הכל זה היה משחק טוב שלנו בשני צדי המגרש". כשנשאל לגבי המחמאות שבלאט הרעיף על ההגנה שלו השיב לאב: "אני אמשיך לחזור על הדברים שלי כמו תקליט שבור - אנחנו רואים וידאו ומנסים להשתפר כל הזמן. מבחינתי, כמו כל השאר, זה עניין של להשתלב בשיטה ולנסות לעשות את מה שהכי טוב לקבוצה".

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס מול סי ג'יי מיילס שחקן אינדיאנה פייסרס. GettyImages
"הוא משתלב בשיטה ובעקרונות שלנו". קווין לאב/GettyImages

מה אמרו בתקשורת

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "קואץ' בלאט הילל את ההגנה הטובה בקריירה של לאב, ובלי להיות ציני, צריך להגיד שהרף בקטגוריה הזו לא היה גבוה יותר מדי. לאב מעולם לא היה שומר טוב, והוא הודה בכך בסיום. לגבי אירווינג, בלאט ציין שהתקופה שלו במדי הנבחרת הקיץ הייתה משמעותית לשדרוג שלו בהגנה, והוא הסכים, וסיפר שהוא הגיע למסקנה שאם היריבות מנסות לתכנן איך לעצור אותו, למה שהוא לא יעשה את אותו הדבר לשחקן שמולו?".

כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" כתב: "הספסל של הקאבס בעייתי, ואפילו בלאט יודע את זה. הוא אמר שהוא מודע לכך שהכנסתו של תומפסון לחמישייה תפגע בספסל, ואף הודה שהוא לא יודע למה לצפות מהספסל שלו. המחליפים של אינדיאנה קלעו 52 נקודות לעומת 16 של מחליפי הקאבס, קלטו 21 ריבאונדים לעומת 37, וחילקו 12 אסיסטים פחות. סל השדה הראשון של המחליפים המקומיים הגיע ברבע האחרון, בעוד שדיון ווייטרס שדיבר על מועמדותו לתפקיד השחקן השישי של העונה סובל מחוסר יציבות. ומה לגבי מייק מילר וג'יימס ג'ונס? האם הם יכולים לעזור? כרגע נראה שבלאט לא חושב כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully