וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב סקוריש נפרד מאלכס אברבוך: ייכנס להסגר

1.12.2014 / 20:56

הקופץ במוט החליט לעזוב את מאמנו והחל להתאמן תחת אחותו, אנסטסיה קרופסקאיה. אגודתו לידר ירושלים לא משחררת אותו ועל כן הוא לא יוכל להתחרות השנה בתחרויות ליגה בארץ

קופץ במוט לב סקוריש עם שיא ישראלי חדש. איגוד האתלטיקה,
כבר לא יחד. סקוריש ואברבוך עם שיאו האישי של האתלט הצעיר/איגוד האתלטיקה

אחד מאתלטי העתיד של ישראל, לב סקוריש (18), נפרד ממאמנו בשנים האחרונות, אלכס אברבוך. בסביבתו של הקופץ במוט מציינים שהפרידה נעשתה בטונים צורמים מסיבות מקצועיות, אבל נמנעו בשלב הזה לפרט מעבר לכך. סקוריש, שביקש גם לעזוב את אגודת אתלטי לידר ירושלים, ייכנס כעת להסגר אחרי שלא הגיע להבנות מול האגודה שלו, ובימים האחרונים הוא החל להתאמן במכבי תל אביב.

סקוריש מתאמן בימים האחרונים תחת אחותו אנסטסיה קרופסקאיה, ועם הכניסה להסגר הוא יוכל להשתתף בתחרויות באמצעות נבחרת ישראל, אבל לא יוכל לייצג את מכבי תל אביב בתחרויות בארץ. הצהובים מנסים בכל מקרה להמשיך למצוא פיתרון למצב הזה ונכון לרגע זה סקוריש לא נכנס רשמית להסגר.

באיגוד האתלטיקה מעריכים כי הסיבה לרצונו של סקוריש לעזוב את אברבוך הוא אכזבתו מהעובדה שבאליפות העולם לנוער שנערכה בקיץ הוא סיים אחרון ומכך שבמהלך השנה האחרונה הוא עשה התקדמות של 17 ס"מ בלבד בשיאו האישי שעומד כיום על 5.22 מטר. סקוריש עלה לארץ באמצעות אברבוך ששכנע אותו לעשות זאת לפני כשנתיים.

סקוריש סירב להרחיב לגבי נסיבות העזיבה שלו את אברבוך, ואמר: "אני מקווה להגשים את החלום שלי להגיע לאולימפיאדה, ואני מרגיש שזה יהיה נכון וטוב יותר לעשות את זה עם אחותי. החלטתי לעזוב את האגודה, אבל אני אוכל להתחרות באליפות ישראל".

דורון שיטרוק, יושב ראש מכבי תל אביב, אמר: "לב פנה אלינו מיוזמתו וביקש להצטרף למועדון. לא נכנסנו ואין לנו כוונה להיכנס ליחסיו עם מאמנו במועדון הקודם. לב הוא מהאתלטים הבכירים בארץ, עם פוטנציאל עצום להגיע למשחקים האולימפיים, ומכבי תל אביב, המועדון בו נמצאים האתלטים הבכירים בישראל, תשמח לשמש לו כבית".

את תגובתו של אלכס אברבוך לא ניתן היה להשיג.


ירדן ג'רבי ודונלד סנפורד צפויים לקבל את פרס ספורטאי השנה

עמית עברי: "אני מפנטזת על גמר אולימפי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully