וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי ודונלד סנפורד צפויים לקבל את פרס ספורטאי השנה

1.12.2014 / 19:17

ועדת הפרס תמליץ לוועד האולימפי בישראל על הכתרת הג'ודוקא שזכתה במדליית כסף באליפות העולם, והאצן שזכה במדליית ארד באליפות אירופה. שני הרשקו ואירה ויגדורצ'יק בומלצו לפרס המאמן

הגו'דוקא הישראלית ירדן ג'רבי עם מדליית הכסף מאליפות העולם בג'ודו. ברני ארדוב
גמול ראוי לשנה נהדרת. ג'רבי/ברני ארדוב

ועדת הפרס של הוועד האולימפי בישראל, להכתרת ספורטאי השנה של הוועד האולימפי לשנת 2014, תמליץ בפני הנהלת הארגון על הכתרתם של האצן דונלד סנפורד, והג'ודוקא ירדן ג'רבי לספורטאי השנה של ישראל לשנה זו. טקס הכתרת ספורטאי השנה על שם יורם אוברקוביץ' יתקיים ביום שני, 29 בדצמבר, במרכז סוזן דלל.

ירדן ג'רבי זכתה השנה במדליית כסף באליפות העולם שהיתה ברוסיה, וכן בשלוש מדליות זהב ושתי מדליות כסף בטורנירים מסדרת הגרנד פרי. זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה ג'רבי בתואר היוקרתי הזה. את הפרס לספורטאי השנה המליצה הוועדה להעניק לאתלט דולנד סנפורד שזכה במדליית ארד באליפות אירופה שהתקיימה בשוויץ בריצת
400 מטרים, בה קבע שיא ישראלי חדש כשעצר את השעון על 45.27 שניות וקבע קריטריון A בינלאומי.

ספורטאי השנה יקבלו בערב ההכתרה מענק מיוחד של 40 אלף שקל כל אחד מהוועד האולימפי בישראל. מאמן השנה יקבל מענק של 20 אלף שקל והספורטאים הצעירים יקבלו 5000 שקל כל אחד.

דונלד סנפורד. GettyImages
גם מדליה וגם שיא ישראלי. סנפורד/GettyImages

את הפרס לספורטאי הצעיר של השנה ממליצה הוועדה להעניק לג'ודוקא ברוך שמיאלוב בן ה-20, שהוכתר השנה גם לאלוף אירופה לנוער וזכה במדליית ארד באליפות העולם לנוער, וסיים את השנה בזכייה במדליית זהב באירופה עד גיל 23. את הפרס לספורטאית הצעירה ממליצה הוועדה להעניק לצמד שייטות ה-470 נויה ברעם ורימון שושן שזכו במדליית ארד באליפות העולם ומדליית כסף באליפות אירופה.

את הפרס למאמן השנה ממליצה הוועדה להעניק באופן יוצא דופן לשני זוכים: למאמן הג'ודו שני הרשקו, מאמנה האישי של ירדן ג'רבי המשמש כמאמן נבחרת הנשים של ישראל במסגרתה הוביל את גילי כהן לזכייה במדליית ארד באליפות אירופה. הוועדה ממליצה גם להעניק את הפרס למאמנות נבחרת הנשים של ישראל בהתעמלות אומנותית, אירה ויגדורצ'יק, אלה סאמופאלוב ורעיה אירגו שהובילו את הנבחרת הלאומית לזכייה במדליית ארד באליפות אירופה ובמדליית כסף באלות באליפות העולם.

חברי ועדת הפרס הם: חנה שזיפי, יורם ארנשטיין, אריה זייף, איתן ברק, יעל ארד, רחלי ויגדורצ'יק, גילי לוסטיג ודני אורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully