וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת חזרה למקום השני עם 0:1 דרמטי על עפולה

דודי תירם בן ה-21 כבש בדקה ה-86 והחזיר את הדרומיים למקום השני. אחי נצרת דרסה 1:4 את הפועל רמת גן, נצרת עילית נצמדה להכח רמת גן עם 0:1 ביתי

המחזור ה-13 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. במרכזי שבהם מכבי קרית גת חזרה בצורה דרמטית למקום השני עם 0:1 ביתי על הפועל עפולה. במשחקים המוקדמים חגגו שתי הנצרתיות על חשבון הרמת-גניות. מכבי אחי נצרת ניצחה 1:4 את הפועל רמת גן בחוץ, והפועל נצרת עילית גברה בבית 0:1 על הכח רמת גן.

ליאור זדה מאמן עירוני קרית גת. ניב אהרונסון
שוב במקום השני. ליאור זדה/ניב אהרונסון

מכבי קרית גת - הפועל עפולה 0:1

אחרי ההפסד לרמת השרון, הדרומיים טיפסו מחדש למקום השני עם ניצחון ביתי רביעי ברציפות ברמלה. האורחת מהצפון הייתה שמחה להסתפק בתיקו שיקטע עבורה רצף של שני הפסדים, אלא שבדקה ה-86 הגיע שער הניצחון של דודי תירם בן ה-21, והקבוצה של ליאור זדה שוב מסתכלת מלמעלה על כל הליגה פרט לבני יהודה.

הפועל רמת גן - אחי נצרת 4:1

הקבוצה של שלומי דורה לא הפסידה בששת המשחקים שלה מאז ה-4:0 שחטפה מבני יהודה, וגם נועלת הטבלה לא הצליחה לקטוע את הרצף. המקומיים, שדווקא היו במגמת שיפור עם חמש נקודות משלושת משחקיה האחרונים, ספגו בדקה ה-37 מעלי חטיב, ובדקה ה-57 אלן מסודי הכפיל. לירן כהן רק צימק בדקה ה-75, לפני שעידו אקסברד הבטיח את הניצחון בדקה ה-89, והשלים צמד בתוספת הזמן.

נצרת עילית - הכח רמת גן 0:1

משחק התחתית החשוב באצטדיון גרין הוכרע בפנדל מוצלח של אלירן חודדה בדקה ה-72. הקבוצה של שמעון הדרי עבדה קשה עד שמצאה את הרשת, אך בסיום שיחררה לחץ עם שלוש נקודות שהצמידו אותה לסגולים במקום ה-14, כשלשתי הקבוצות יש 10 נקודות, מרחק נקודה מבית"ר תל אביב רמלה שמעל הקו האדום.

אלן מסודי שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
מתקרבים לצמרת. אלן מסודי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully