וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של עופר צברי: "לא קל לי, אבל זה לא הזמן לשאול שאלות"

30.11.2014 / 19:33

הדסה צברי תומכת באופן מלא במנהל הפועל פתח תקוה: "אשאר איתו באש ובמים. אני יודעת מי זה בעלי. כנראה שהשוטרת נלחצה והחליטה להפיל עליו את התיק, עופר לא יכול לפגוע בזבוב"

צילום: דוד קורן, עריכה: שניר דבוש, קשת סידי

בוידאו: אבי אשכנזי מראיין אשתו של עופר צברי ביום שישי

מיום שישי בבוקר, כשבבימ"ש השלום בתל אביב האריכו את מעצר בעלה בארבעה ימים, ממתינה הדסה צברי לדיון המחודש בעניינו מחר (שני) בבוקר. עופר צברי, מנהל קבוצת הפועל פתח תקווה, נאשם בדריסת שוטרת ובנסיעה מסוכנת בנתיב תחבורה וזאת אחרי שהמשטרה חזרה בה מהחשדות כי צברי קיים מגע מיני עם צעיר במכוניתו. כך או אחרת, הרבה סימני שאלה סביב הפרשה הזו ומעל הכל, כמו תמיד בסיפורים האלה, סיפור אישי על משפחה נורמטיבית שברגע אחד השמיים נופלים עליה.

הם חזרו ביום חמישי האחרון, כמה שעות בלבד לפני המקרה, מחופשה באילת. הדסה זוכרת הכל: "בכל יום באילת הרגשתי כמה שאני אוהבת אותו", היא אומרת בראיון לוואלה! ספורט. "אני מחכה לדיון בביהמ"ש. אני הראשונה שאהיה שם. קשה לי עם כל הסיטואציה, אבל לעופר לא קשה?"

מאיפה את לוקחת את הכוחות להתמודד עם הסיפור?

"לא אגיד לך שזה קל לי, אבל אני מקווה שזה יסתיים מחר בביהמ"ש ולפחות אוכל לקבל את עופר לידי במעצר בית. אני רוצה לדבר איתו. אני רוצה שהוא יתקלח ויאכל כמו בן אדם. אני בטוחה שהסיפור לא יגמר כבר מחר, אבל לפחות שהוא יהיה על ידי בבית".

האמנת שאת יכולה להיקלע לסיטואציה כזו בחייך?

"לא. ממש לא. היה לנו שבוע כל כך נפלא באילת עם המון אהבה והיום אני מוצאת את עצמי בסיטואציה הזו כשכל החברים והמכרים מנסים לחזק ואני צריכה לדבר ולהסביר שאין סיכוי שעופר היה מעורב בדברים שמייחסים לו. אני אשתו ואני יודעת. אף אחד אחר לא יכול לדעת מי זה עופר כמוני. אחרי שבוע מלא אהבה באילת זה לא נשמע שהוא יהיה מעורב בכזה סיפור".

את שואלת את עצמך מה היה שם?

"זה לא הזמן לשאלות האלה. אני רוצה אותו לידי. לחבק ולתת לו אהבה. אני משאירה את השאלות לאחר כך".

את לא שואלת את עצמך מה הוא עשה שם באותו חניון עם בחור בן 18.

"החשיבה שלי שהוא נסע לאדידס. תבין, עופר הוא הפסיכולוג של כל השחקנים וההורים. אני שומעת הרבה שיחות של הורים שמבקשים ממנו לדבר עם הילדים שלהם ולכוון אותם. עופר אדם רגיש מאוד. כנראה שהוא נסע לאדידס וכנראה שהיה איזה בחור שרצה לשוחח איתו והוא עצר בצד לשיחה. ואז כנראה ניסו השוטרים לעצור אותו. עכשיו הבנתי שהם כבר אומרים במשטרה שזה לא היה בחניון, אלא ממול בית העלמין בחולון. אני אשמח לדעת יותר, אבל זה לא הזמן לשאלות".

בהפועל פתח תקוה הקדישו את הניצחון על סכנין לעופר צברי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" מקווה שזה יסתיים מחר בביהמ"ש ולפחות אוכל לקבל את עופר לידי במעצר בית. אני רוצה לדבר איתו. אני רוצה שהוא יתקלח ויאכל כמו בן אדם. אני בטוחה שהסיפור לא יגמר כבר מחר, אבל לפחות שהוא יהיה על ידי בבית"./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל אישה היתה נוהגת באמונה עיוורת כלפי בעלה.

"אני יודעת מי זה בעלי. אני נשואה לו 22 שנים. אתה לא יודע איזה בעל ואבא יקר זה עופר צברי. מחר בביהמ"ש יגיעו כל החברים מביה"ח שם הוא עובד. יו"ר הוועד של ביה"ח אמרה לי שהיא תעמוד על רגליה האחוריות בשבילו. אחד החברים של עופר מביה"ח סיפר לי שהם ישבו כמה חברים יחד ושאלו אחד את השני, אם משהו היה נראה להם חשוד אצלו באחרונה. כולם אמרו ביחד שלא היה שום דבר שונה אצלו. הוא שנים מתעסק עם נערים בכדורגל, לא היתה עליו פעם אחת תלונה. הרי בן אדם שהוא סוטה או פדופיל כמו שתיארו אותו, הוא לא צץ פתאום. אתה רואה דברים לפני כן. כל זה לא צץ פתאום בגיל 54".

יש מקרים שאנשים עוברים איזשהו שינוי בחיים שלהם. רק באחרונה סיפר שדר הרדיו דרור רפאל, נשוי עם ילדים, שהיה לו רומן עם גבר.

"אז יכול להיות שהיו לו נטיות כאלה קודם. אני בטוחה שלעופר לא היה שום דבר. אל תשכח שעופר גם כל ערב בבית. אני רואה אותו כל ערב. אין לו לאן ללכת".

המועדון של הפועל פתח תקווה נותן גיבוי מלא לעופר.

"גיבוי בלי סוף, אבל לא רק הם. ממש כולם איתנו".

איפה תהיי שבוע מהיום?

"קודם כל אני מקווה שמחר הוא ישתחרר לפחות למעצר בית. אני לא רוצה לחשוב אחרת. אני רוצה לחזור איתו הביתה מביהמ"ש".

מה את מבינה שקרה שם עם השוטרת?

"כנראה שהיא טעתה, נלחצה והחליטה להפיל על עופר את התיק".

במה היא טעתה?

"שהיא ירתה עליו".

אבל המשטרה טוענת שעופר דרס אותה.

"אני לא מאמינה שהוא דרס אותה. עופר לא יכול לפגוע בזבוב. הוא לא אדם רע. אם תכיר את הלב הטוב שלו, אתה תבין מי זה עופר צברי".

עוד באותו נושא

דריסת השוטרת: בהפועל פ"ת "נותנים גב מלא" למנהל

לכתבה המלאה
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
"הוא שנים מתעסק עם נערים בכדורגל, לא היתה עליו פעם אחת תלונה". עופר צברי/ניב אהרונסון

אחרי שעופר ייצא ותשאלי את כל השאלות, כיצד תגיבי אם יתברר לך שאכן היה לו משהו עם בחור אחד או יותר?

"אני לא רוצה לחשוב על זה. אני אוהבת אותו ואני אשאר איתו באש ובמים".

איך הבנות שלכם הגיבו?

"אותו דבר כמוני ואפילו יותר".

הבנות תמיד הולכות עם האבא.

"כן והן יודעות איזה אבא יש להן. כולן אוהבות ומחזקות אותו וכולן מקבלות הרבה אהבה מהחברות והחברים שלהן. כולם תומכים בהן ואני שמחה על כך. עופר הוא אדם צנוע, ענו. איך אפשר לטעון כלפיו את כל הטענות האלה? עופר כזה שקט שבקושי שלום אומר לאנשים. לפעמים אני כועסת עליו שהוא לא אומר שלום בקול רם לאנשים. עד כדי כך הוא איש ביישן. לא יכול להיות שעופר קשור לסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully