וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר און: "הניצחון מוקדש לצברי. התקשיתי לשמוח אחרי השערים"

29.11.2014 / 22:30

מאמן הפועל פתח תקוה היה מאופק אחרי ה-1:2 על סכנין: "סוף השבוע האחרון היה אחד הקשים בחיים שלי". גיא לוי: "יכול להיות שהייתה נפילת מתח אחרי בית"ר"

one
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
הצליחו לשים את הבעיות בצד. שחקני הפועל פתח תקוה/מגד גוזני

יומיים קשים עברו על הפועל פתח תקוה. פרשת מנהל הקבוצה עופר צברי, החשוד בדריסת שוטרת, הפכה לסיפור היום בקבוצה שאירחה הערב (שבת) את בני סכנין, ובמועדון ידעו שרק תוצאה טובה תשקיט לרגע את הצרות מחוץ למגרש, ואולי אף תעלה אותה מעל לקו האדום. הכחולים התעלו מול בני סכנין, והצליחו לנצח בביתם 1:2 משער עצמי של קנדיל (57) ושער של שחר הירש (71). עלי עוסמאן (79) צימק. היה זה ניצחונה הראשון אי פעם של הפועל פתח תקוה על סכנין במשחק בית.

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און: "החצי הראשון היה ברמה מאד נמוכה של שתי הקבוצות ובקושי היה כדורגל. בחצי השני השתפרנו, הגענו למצבים ואני חושב שניצחנו בצדק. סכנין בקושי הגיעה למצב אחד והשער נכבש בבעיטה חופשית. אנחנו יזמנו, סגרנו נכון טקטית ואני מאד מרוצה".

על הפרשה בה מעורב עופר צברי אמר המאמן: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לעופר צברי ומשפחתו שעוברים רגעים לא קלים. אנשים מיהרו לשפוט וזה לא במקום. הבן אדם עדיין חף מפשע ויש לו משפחה ובית. סוף השבוע האחרון היה אחד הקשים בחיים שלי, היה לי קשה להתמודד עם הנושא הזה. גם היום הייתי מאופק והיה לי קשה לשמוח אחרי השערים. אני מקווה שהדברים יישארו מאחורינו והוא יחזור במהרה כי הוא איש מאוד יקר. זה אדם שמלווה אותי שנה וחצי, תמיד דואג, תמיד אכפתי ומאוד אוהב את המועדון. הבן אדם כבר 20 שנה מנהל את הקבוצה ואנחנו כמשפחה צריכים לתת לו גיבוי מלא כל עוד הוא חף מפשע. אנחנו צריכים להיות מאחוריו וניסיתי להזדהות איתו בבית המשפט וזה מחזה לא נעים. מקווה שהסיפור יהיה מאחורינו".

"יש לנו חדר הלבשה מאד מגובש ועברנו רגעים לא טובים מבחינת התוצאות, אבל גם ברגעים הפחות טובים המשפחה נשארה מלוכדת וקרובה. החברה הם חבורה של גברים שנבנים לאט לאט ויש עתיד להפועל פתח תקווה", הוסיף בר און והתייחס למצבה של הקבוצה בתחתית, "אם היום לא היינו לוקחים נקודות מצבנו לא היה טוב. התחתית מאוד צפופה והיה לנו כבד לסחוב את כל הליגה על הגב מהמקום האחרון, אז אני שמח שטיפסנו היום מעל הקו האדום. כרגע המיקום הוא חסר חשיבות בשלב כזה של העונה, יהיו לנו עוד עליות וירידות אבל הכי חשוב שנהיה ביחד. מגיעה מילה טובה טובה לקהל שתמיד מגיע לתמוך גם בבית וגם בחוץ".

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
"היה לנו כבד לסחוב את כל הליגה על הגב מהמקום האחרון". בר און/מגד גוזני

שחקן הפועל פתח תקוה עומרי אלטמן, שבישל את השער השני של קבוצתו: "אני צריך לשמור על יותר יציבות אבל אני בסך הכול בתקופה טובה. בישלתי היום ובישלתי במחזור שעבר והיה לי משחק טוב לי לפני זה, אני מקווה להמשיך לשמור על יציבות". על עופר צברי אמר אלטמן: "הייתה הקלה אחרי המשחק לסיים שבוע לא קל, במיוחד כשכולם דיברו בחוץ על מה שקורה. בקושי התעסקנו בכדורגל השבוע אבל אני שמח שהניצחון הוציא אותנו גם מתקופה לא טובה מבחינה מקצועית". על הצפיפות בתחתית אמר אלטמן: "צריך לבוא ולהתמודד כל משחק על החיים כי אתה יודע שאם תפסיד תסתבך בצרות, זה מכניס מוטיבציה". על המשחק הבא נגד בית"ר אמר אלטמן: "יש שלוש קבוצות בליגה הזו שהן מעל הליגה וכל השאר פחות או יותר באותה רמה ותמיד אפשר לנצח. זה אף פעם לא קל בטדי אבל אני מאמין שנוציא תוצאה טובה".

עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה לפני אברהם פאס שחקן בני סכנין. מגד גוזני
"בקושי התעסקנו בכדורגל השבוע אבל אני שמח שהניצחון הוציא אותנו גם מתקופה לא טובה מבחינה מקצועית". אלטמן/מגד גוזני

מאמן בני סכנין גיא לוי: "יכול להיות שהייתה נפילת מתח אחרי המשחק עם בית"ר. בחצי הראשון שלטנו יותר במשחק אבל לא הגענו למצבים בכלל. שיחקנו היום לא טוב והיה מאוד מאכזב מבחינתי".

על השופטים אמר לוי: "דיברתי איתם עם התוספת זמן. במשחקים האחרונים קיבלנו 6-7 דקות תוספת זמן ועכשיו רק 4 דקות ומתוכם שלוש דקות בזבוז זמן וזה לא רציני. זה לא נעשה ברוח רעה אבל חבל עדיין שזה ככה".

גיא לוי מאמן בני סכנין. מגד גוזני
לא אהב את מה שקרה בתוספת הזמן. גיא לוי/מגד גוזני
כמה לחץ השתחרר. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully