וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגייבור: "אם האוהדים רוצים לצעוק לעברי, שיצעקו"

30.11.2014 / 8:49

איגייבור לא מתרגש מהביקורות שספג לאחרונה: "שיחקתי בליגות גדולות יותר. אם הייתי פוחד מצעקות של אוהדים לא הייתי בא לישראל". אייסטרן: "ערן הוא היותר מבריק בקבוצה. יהיו לו הצעות"

one

שביעות רצון במכבי תל אביב מהניצחון על הפועל חיפה ולא פחות מאיבוד הנקודות של קרית שמונה מול הפועל רעננה. "התקשורת מיהרה להצביע על קרית שמונה כזו שמשחקת את הכדורגל הכי יפה והנה הם באו אחרי הניצחון עלינו ולא היו רחוקים מלהפסיד לרעננה", אמר אמש אחד השחקנים. "נכון שהפסדנו לקרית שמונה ולבאר שבע, אבל מכבי תל אביב עדיין משחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה".

מי שהיה שוב במוקד חוסר הסבלנות של האוהדים הוא נוסא איגייבור, שלראשונה התייחס לתופעת הצעקות לעברו מיד אחרי המשחק. "אני לא חושב על האנשים שצועקים לעברי תוך כדי משחק", אמר הניגרי. "אני חושב על מה שהמאמן מבקש ממני. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אני עושה מה שהמאמן מבקש ממני אחרת הוא לא ייתן לי לשחק במשחקים הבאים. אם הוא יבקש ממני לתת עשר מסירות אחורה, זה מה שאעשה. אני לא חושב במשחק על מה שהאוהדים צועקים. אם הם רוצים לצעוק לעברי, שיעשו זאת. שיחקתי בליגות גדולות יותר מזו של ישראל ואם הייתי פוחד מצעקות של אוהדים לא הייתי בא לישראל. המאמן נותן לי הרבה ביטחון גם כשצועקים לעברי. הוא נותן לי את הבטחון לעשות מה שהוא מבקש".

איגייבור לא זכה לאמונו של פאקו בתחילת העונה, אבל באחרונה הוא כאמור פותח בהרכב אף שהאוהדים מלווים כל טעות שלו בצעקות. "אם אתה לא חזק מנטלית תאבד מהר את הביטחון שלך", אמר איגייבור. "במיוחד במכבי תל אביב, כשאתה לא יודע לפני משחקים אם תשחק. בסך הכל אני אוהב את האתגר הזה בכל משחק".

איגייבור חזר לישראל לסיבוב שני אחרי ששיחק בקדנציה הראשונה שלו כאן בהפועל תל אביב. בהשוואה בין המועדונים, הוא מפתיע וקובע שאין הרבה הבדל. "אני פה כדי ליהנות מכדורגל. זו הפעם השנייה שלי בישראל ואני לא מוצא כזה הבדל גדול בין מכבי של היום להפועל בה שיחקתי. אני לא במיטבי עכשיו אבל לאט לאט אבין יותר את החברים שלי ואשחק יותר טוב. על המגרש אני אוהב לשחק יותר קדימה".

נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא מוצא כזה הבדל גדול בין מכבי של היום להפועל בה שיחקתי". איגייבור/ברני ארדוב

פאקו הכחיש אמש שערך שינויים בהרכב בעקבות ההפסד לקרית שמונה. כזכור השאיר הבאסקי על הספסל את טל בן חיים, עמרי בן הרוש וראדה פריצה. "היתה לנו ריצה יפה עד שנעצרנו בקרית שמונה. לא היה לנו משחק מדהים היום במחצית הראשונה, אבל עשינו בסופו של דבר ניצחון טוב. לא עשיתי שינויים בגלל ההפסד בקרית שמונה". על עוד הופעה מצויינת של ערן זהבי, אמר פאקו: "אמרתי בעבר ואני אומר שוב שיש לנו מזל שערן זהבי איתנו. ערן עושה הופעות טובות ובטוח שיהיו לו הצעות. בכל קבוצה טובה יש שחקנים טובים ותמיד יש אחד יותר מבריק וערן הוא היותר מבריק. ערן עושה עבורנו לא פעם את השינוי והוא זה שפרץ לנו את קווי ההגנה בשער הראשון".

עוד באותו נושא

זהבי: "ככה אנחנו צריכים להיראות, בזכות זה אני בא לידי ביטוי"

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
שוב עשה את השינוי. זהבי/ברני ארדוב

פאקו נשאל על חוסר הסבלנות של האוהדים כלפי איגייבור ואמר: "אני מכבד את הדעה של האוהדים לגבי נוסא ושחקנים אחרים אבל אני מקבל את ההחלטות. נוסא שיחק היטב במחצית השנייה אחרי שהוצאתי את גל. גל הוא שחקן חשוב מאוד אבל יהיו משחקים שהוא יוחלף כמו בשני המשחקים האחרונים. הצבת שני קשרים אחוריים לא בהכרח הופכת אותנו ליותר התקפיים".

בזמן שהקרדיט לאיגייבור בלתי נגמר, ממשיך מהראן ראדי להתייבש על הספסל ולא רואה דקות משחק. פאקו חיזק את הקשר ואמר: "יש לי דעה חיובית על מהראן והוא עוד יהיה מאוד חשוב לנו. יש לנו הרבה משחקים בקרוב גם בגביע הטוטו וגם בגביע המדינה והוא ישחק".

מיד אחרי המשחק אתמול ביקש קרלוס גרסיה לתת הצהרה לכלי התקשורת. דובר הקבוצה עופר רונן הבהיר כי גרסיה שכח לומר את הדברים במסיבת העיתונאים ביום חמישי וביקש לפנות לקהל ולומר: "אני רוצה לומר תודה לאוהדים. אין לי מספיק מלים להודות להם על התמיכה שלהם בכל מקום בימים שאחרי הדרבי. יש לזה משמעות גדולה מבחינתי. תודה לחברים שלי שתמכו בי ולכל אנשי המועדון. אני מודה לאשתי ולחברים הרבים שלי שתמכו בי מאוד".

במכבי תל אביב יחליטו עד אמצע השבוע היכן לקיים את משחק הרדיוס מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. ההתלבטות היא בין סמי עופר לאיצטדיון בנתניה. ההעדפה היא לחיפה בגלל האפשרות לערוך משחק עם קהל גדול יותר, אבל יש במועדון גם כאלה שלא רוצים לשנע את האוהדים עד חיפה ולכן עדיין יושבים על המדוכה בעניין. גם לדרישת האבטחה של המשטרה תהיה השפעה על ההחלטה היכן לקיים את המשחק.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב עם נוסא איגייבור. ברני ארדוב
"מכבד את הדעה של האוהדים לגבי נוסא ושחקנים אחרים אבל אני מקבל את ההחלטות". פאקו עם איגייבור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully