וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "ככה אנחנו צריכים להיראות, בזכות זה אני בא לידי ביטוי"

קשר מכבי תל אביב הגיע ל-11 שערי ליגה והיה מרוצה מהדרך בה קבוצתו ניצחה את הפועל חיפה: "מקווה שאשבור את השיא מהעונה שעברה". עטר: "זהבי ללא ספק אחד הטובים שידע הכדורגל הישראלי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ערן זהבי שוב סיפק ניצוצות. השחקן הטוב ביותר בכדורגל הישראלי הבקיע צמד והוביל את מכבי תל אביב לניצחון 0:3 על הפועל חיפה באצטדיון בנתניה. אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה האלופה הייתה חייבת ניצחון כדי לא לאבד גובה והקשר המצטיין שלה סיפק את הסחורה ופירק כמעט לבדו את ההגנה החיפאית. לזהבי יש 11 שערים עד כה העונה, וזה היה הצמד ה-11 בקריירה שלו.

"אני לא מסתכל על המשחק מבחינה אישית, אני שמח שחזרנו למסלול הניצחונות", אמר ערן זהבי, "ככה אנחנו צריכים להיראות כקבוצה. בזכות זה היכולות האישיות באות לידי ביטוי. אנחנו צריכים קודם כל להסתכל על עצמנו. יש יריב ואנחנו מכבדים את היריבות שבאות לשחק נגדנו עם מוטיבציה גבוהה, אבל אנחנו צריכים להסתכל פנימה. לבוא מוכנים ורעבים".

בעונה שעברה הבקיע זהבי 29 שערי ליגה, כששיא כל הזמנים עומד על 30. אחרי הצמד מול החיפאים, התייחס זהבי לקצב הכיבושים שלו העונה: "אני מקווה שאשבור את השיא מהעונה שעברה, אבל נשחק משחק-משחק ובסוף העונה נעשה סיכומים".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב כובש מול הפועל חיפה. ברני ארדוב
בליגה משלו. זהבי/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן: "האויב הגדול שלנו הוא אנחנו. כשאנחנו תוקפים עם הרבה שחקנים אז רואים את העוצמה שלנו. במחצית השנייה הכנסתי קשר התקפי במקום הגנתי וערן זהבי שיחק מתחת לחלוץ, זה עזר. הקשרים שיחקו קרוב אחד לשני וזה גרם לנו לשחק טוב יותר. יש לנו מזל שיש לנו את ערן זהבי והוא שלנו גם בשנים הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החילוף עזר. פאקו/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר: "ניסינו, התאמצנו, היו לנו רגעים טובים, אבל נכנענו לקבוצה טובה ושחקנים איכותיים, ובראשם ערן זהבי. זהבי הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים שידע הכדורגל הישראלי, אני לא זוכר ממישהו רצף כזה של כיבושי שערים. ברור שלא קיוויתי להיות במקום העשירי, נקווה שנתקן מול רעננה. אני מרוצה מהנחישות והניצחון אבל נגד רעננה נצטרך יותר כדי להשיג נקודות. ללא ספק יש לנו מאזן דל מאוד של כיבוש שערים, אנחנו עובדים על החיזוק בינואר. איזה מבחר יש היום? נעבור כמו שצריך כדי למצוא".

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"נכנענו לקבוצה טובה ושחקנים איכותיים, ובראשם ערן זהבי". עטר/ברני ארדוב
הוסיף דפיקות לב לצהובים, אבל התאושש כמו גדול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully