וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו מנסים לשחק בקצב גבוה, גם אם זה רק לפרקי זמן מוגבלים"

דיוויד בלאט נתן להרחבת הרוטציה את הקרדיט למהפך של קליבלנד במשחקים האחרונים: "אמרתי שלפעמים השינויים הם לא בחמישייה". אנדרסון ורז'או סובל מחבלה בצלעות ועשוי להיעדר מול אינדיאנה (2:30, 5+ לייב)

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"כשאנחנו זזים בשני צדי המגרש אנחנו הרבה יותר טובים מאשר כשאנחנו סטטיים". דיוויד בלאט/AP

קליבלנד תארח הלילה (בין שבת לראשון) את אינדיאנה במשחקה הביתי הרביעי מתוך חמישה ברציפות (2:30, 5+ לייב) ותקווה לחזור בסיומו למאזן חיובי. אחרי שני הניצחונות המוחצים על אורלנדו ו-וושינגטון, הקבוצה של דיוויד בלאט עושה סימנים של התחברות, אך ייתכן שדווקא מול הפייסרס המאסיביים הם ייאלצו להסתדר ללא אנדרסון ורז'או, שסובל מחבלה בצלעות ולא התאמן עם חבריו הלילה.

"בשני המשחקים האחרונים היינו עקביים בהגנה, ועקביים גם מבחינת הקצב, והרבה פעמים שני הדברים האלה הולכים ביחד", אמר בלאט לתקשורת המקומית אחרי האימון. " באופן כללי, כשאנחנו זזים בשני צדי המגרש אנחנו הרבה יותר טובים מאשר כשאנחנו סטטיים. מבחינה אידיאלית אתה רוצה להיות מסוגל לשחק בקצב גבוה, אפילו אם זה לפרקי זמן מוגבלים, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

כשנשאל לגבי שילובו של לו אמונדסון, שהחל לקבל דקות לאחרונה, השיב בלאט: "לפני כמה ימים כולם היו מאוד מודאגים מהחמישייה שלנו ותהו אילו שינויים אנחנו עומדים לבצע, ואמרתי לכם שלפעמים השינויים הם לא בחמישייה הפותחת אלא ברוטציה. אני חושב שראינו את זה לאחרונה, בשימוש ביותר שחקנים מהספסל, העמדת הרכבים מגוונים יותר ומשחק בקצב מהיר יותר כתוצאה מכך. זה השינוי שדיברנו עליו".

כשהתבקש להתייחס לך שמייק מילר, שנמחק לחלוטין מהרוטציה שלו, אירח את לברון ג'יימס וכמה משחקני הקבוצה לארוחת חג ההודיה, השיב בלאט: "אני חושב שזה נהדר, אני שמח לשמוע על כך, אני מקווה שהם נהנו, אבל אני קצת מאוכזב כי אף אחד לא הביא לי שאריות מהארוחה...".

עוד באותו נושא

למה קשה לנו לפרגן לבלאט?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully