וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עונה לפלאטיני: "אין ראוי מרונאלדו לכדור הזהב"

הבלאנקוס הוציאו הודעה ארוכה ובה מסבירים מדוע הפורטוגלי - ולא נציג של גרמניה, כפי שקבע נשיא אופ"א - הוא זה שצריך לזכות. וגם: צפו בשחקני הקבוצה עושים שטויות באימון

האווירה בריאל מדריד מצוינת, ולא קשה להבין מדוע: עם 15 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הצגות בלתי רגילות וכושר מדהים של הכוכב הגדול, יש מעט מאוד סיבות לא לשמוח אם אתה חלק מהבלאנקוס בימים אלה. היום (שישי), רגע לפני משחק הליגה מול מלאגה (שבת, 21:00, 5+) ניתן היה לראות עד כמה האווירה אצל קרלו אנצ'לוטי טובה, כשמהאימון המסכם צצו מספר סרטונים משעשעים:

כריסטיאנו רונאלדו, פפה ומארסלו מלגלגים על חאמס רודרגיס

רונאלדו מבקש מפפה "להחזיק אותו" כדי שלא ירוץ אל גארת' בייל

סרחיו ראמוס מדגים קונג-פו, או משהו כזה...

בינתיים, במסיבת העיתונאים למשחק התעסק קרלו אנצ'לוטי לא מעט בדבריו של נשיא אופ"א מישל פלאטיני, לפיהם שחקן גרמני צריך לזכות בכדור הזהב ולא כריסטיאנו רונאלדו. "אני לא חושב שנשיא אופ"א צריך לדבר על כדור הזהב", אמר המאמן.

זמן קצר לאחר מכן, הוציאה ריאל מדריד הודעה לעיתונות בה נכתב: "כדור הזהב הוא פרס אישי ולא קבוצתי שמוענק מדי שנה לשחקן הטוב בעולם... אנחנו מאמין שלרונאלדו היתה ללא ספק השנה הטובה ביותר באופן אישי, והוא גם זכה בליגת האלופות, בנעל הזהב, בגביע הספרדי, הוא קבע שיא כיבושים לעונה בליגת האלופות וסיים כמלך שערי הלה ליגה. בעונה הנוכחית הוא זכה בסופרקאפ האירופי, הבקיע בשני המשחקים, ויש לו מספרים מדהימים של 20 שערים ב-12 משחקי ליגה, שרק מוכיח את הכושר המצוין שלו ומוכיח שיותר מתמיד, הוא ראוי לכדור הזהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully