וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין התפטר במפתיע מתפקיד עוזר מאמן אסטון וילה

האירי, ששימש כיד ימינו של פול למברט מאז חודש יולי, עזב ויתמקד בנבחרת אירלנד, שגם בה הוא עוזר המאמן: "הניסיון שלי לשלב בין ההתחייבויות השונות הפך לאחרונה ליותר מדי"

מרטין אוניל מאמן נבחרת אירלנד (מימין) לצד עוזרו רוי קין. רויטרס
עזב את למברט, יישאר עם אוניל. קין/רויטרס

רוי קין עזב היום (שישי) באופן מיידי ומפתיע ביותר את תפקידו כעוזר מאמן אסטון וילה. שחקן העבר האירי הצטרף לצוות האימון של פול למברט ביולי, לאחר שחברי הצוות הקודם פוטרו בשל חקירה פנימית שהתנהלה במועדון. קין חילק עד כה את זמנו בין הקבוצה מבירמינגהאם לבין נבחרת אירלנד, שם הוא משמש כעוזרו של מרטין אוניל. וילה תשחק מחר (17:00) מול ברנלי בפרמיירליג.

קין אמר בהודעה רשמית: "לאחרונה, התפקידים שלי בווילה ובאירלנד והניסיון שלי לשלב בין ההתחייבויות השונות אליהם הפכו ליותר מדי. זה מצב לא הוגן, לא עבור וילה ולא עבור אירלנד, אז לקחתי החלטה. אני רוצה להודות לפול, על שנתן לי את ההזדמנות הנהדרת הזו, לבוא למועדון כדורגל מבריק. מאוד נהניתי מהחוויות שלי בווילה ואני מאחל להנהלה, לשחקנים, לאוהדים ולמועדון כולו רק טוב בהמשך הדרך".

למברט אמר: "רוי בא אליי הבוקר והודיע לי שבסופו של דבר, הקושי בשילוב בין שני התפקידים שלו הוביל להחלטה שלקח. אני מכבד את ההחלטה הזו לחלוטין. בתקופה הקצרה בה עבדנו יחד, הוא היה נהדר בתפקידו ואני מבין את הסיבות שהובילו לעזיבתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully