וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - בני סכנין: אפשר להתעסק בכדורגל?

המארחת עוסקת בפרשת עופר צברי, עידן בר און הגיע רק לקראת סוף האימון. אורמוש יעדר. בסכנין מתלבטים האם לערער על עונש הרדיוס, גיא לוי לא יבצע שינויים בהרכב (ש', 19:00, אין שידור)

מחזור 10מחצית29/11/2014
הפועל פתח תקוה
    0
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * מפגשים בליגה הראשונה: 19. סכנין מובילה 4:6 בניצחונות ויש עוד תשע תוצאות תיקו.

      * סכנין מעולם לא הפסידה להפועל פתח תקוה בחוץ. יש לה שלושה ניצחונות ושבע תוצאות תיקו מולה כאורחת.

      * בתשעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, סכנין לא הפסידה.

      * הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה על סכנין היה לפני שש שנים (וחודש), 0:3 בדוחא.

      * הפועל פתח תקוה היא הקבוצה שבמשחקיה מובקעים כמעט הכי הרבה שערים בליגת העל, 3.55 בממוצע למשחק. רק מכבי תל אביב, עם 3.66, עוקפת אותה.

      * סכנין כבשה בכל אחד מארבעת משחקי החוץ שלה העונה ויש לה ממוצע כיבושים של שני שערים למשחק חוץ.

      נתונים: אתר דריבליסט

      מוחמד גדיר שחקן בני סכנין והשוער מחמוד קנדיל עם האוהדים. קובי אליהו
      שש שנים בלי הפסד להפועל פתח תקוה. שחקני סכנין רוצים להמשיך ברצף/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      מבחן גדול להפועל פתח תקווה. מבחן של בגרות ואופי. אימון הבוקר שהיה האחרון לקראת המשחק מחר מול בני סכנין, היה הכי רחוק מאימון הכנה קונבנציונאלי לפני משחק. השחקנים קיבלו בשתיים לפנות בוקר הודעה שהאימון נדחה בשעה ומי שלא ראה, הגיע מוקדם. המאמן עידן בר און היה בכלל בבית המשפט ביחד עם המנכ"ל יורם עינב לצידו של מנהל הקבוצה עופר צברי, והגיע רק לקראת סיום האימון כדי לתרגל את המצבים הנייחים. "אנחנו מועדון חזק", אמר בצהריים בר און. "אני מאמין שנתגבר על הסערה הזו. הפועל פתח תקווה משפחה מלוכדת והשחקנים יראו זאת על המגרש".

      בר און שם דגש על ההתקפה המהירה של סכנין וימשיך להציב שלושה בלמים במרכז ההגנה. מירקו אורמוש יעדר בגלל צהובים ועמירן שקלים ישחק בעמדת המגן השמאלי. שתי עמדות היו בסימן שאלה לאורך כל השבוע כשעליהן התחרו עמרי אלטמן, דור כוכב, שגיב כהן ודור חוגי. ליאור אסולין עזב בתחילת השבוע להפועל אשקלון, אבל אחרי הפרשה של עופר צברי, זה כבר נראה כהיסטוריה רחוקה מאוד.

      קאלה דרשלר הודה השבוע שהיה אשם בשער שספגה הקבוצה בסמי עופר בשבת שעברה, אבל הוסיף שלא סופרים לו את ההצלות שהיו לו אחר כך ושסייעו לקבוצה לחזור עם נקודה חשובה מהמשחק מול הפועל חיפה. בר און מחזיק מדרשלר ומשוכנע שהוא יביא עוד הרבה נקודות לקבוצה.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
      מקבל גב ממאמנו. דרשלר/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      בקבוצה מתלבטים אם להגיש בראשון בבוקר ערעור נגד הרדיוס שספגו או שמא לוותר ולהגיש במקום את המגרש החלופי בו ישחקו. לפי התקנון, בסכנין צריכים להודיע עד ראשון איפה יארחו את מכבי תל אביב. גורמים בקבוצה מעריכים שהערעור לא יתקבל ולכן ישנה התלבטות. "פסק הדין צורם", אמר מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום לוואלה!ספורט, "אנחנו בטוחים בצדקתנו, אבל לאחרונה כמה קבוצות קיבלו רדיוס וקנס, כך שלא בטוח שאם נערער זה יתקבל".

      אם בסכנין לא יערערו, הם עשויים לבקש לארח בעכו, למרות שהמגרש קרוב מדי ולא עומד בתקן הרדיוס מבחינת מרחק קילומטרים. הבקשה הזו עשויה להגיע לאור ההחלטה לאפשר להפועל תל אביב לארח בפתח תקוה. במקביל, בקבוצה שוקלים לארח בסמי עופר והחלו גישושים ראשוניים לגבי העלויות, כאשר גם המגרש בקרית שמונה עלה כאופציה, אך כעת הוא בעדיפות הנמוכה ביותר. בסכנין בדקו גם את האצטדיונים בפתח תקוה ונתניה, אולם הם תפוסים ביום המשחק.

      בפן המקצועי, בקבוצה לא מתעסקים במפגש מול מכבי תל אביב, אלא במשחק הקרוב בלבד ומשוכנעים שניצחון נוסף ייצור מומנטום ויקדם אותם משמעותית. המאמן גיא לוי צפוי להמשיך עם אותו הרכב, כאשר חאמד גנאים ישמור על מקומו כמגן שמאלי. בקבוצה מעוניינים לצרף מגן שמאלי בינואר וכפי שפורסם ביום רביעי בוואלה! ספורט, מעמדם של איגור יובאנוביץ' ומילאן בויוביץ' מעורער וייתכן שיעזבו.

      חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
      ישמרו על ההרכב, ישמרו על המומנטום? חלאיילה/קובי אליהו

      יעמדו למבחן:

      הפועל פתח תקוה: לירוי צעירי

      הבינגו של הפועל פתח תקווה. בשני משחקים יש לו כבר שער ובישול והוא נראה כזריקת המרץ הכי גדולה שהיתה הקבוצה יכולה לבקש. לצעירי תהיה משמעות גדולה מול סכנין והוא כבר מת, לדבריו, להביא ניצחון לקבוצתו החדשה.

      בני סכנין: יאניס פפאדופולוס

      נגד בית"ר ירושלים זו הייתה בעיקר מלחמה. הפעם, סכנין צריכה לקבל מהיווני, שלא היה במיטבו מול בית"ר, את היצירתיות שלו. אם הקשר יציג את היכולת של תחילת העונה, לשלישייה הקדמית צפויים הרבה מצבי כיבוש.

      לירוי צעירי חוגג עם הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
      המנוע. צעירי חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully